Miksi Jeesus miehenä rakasti toista miestä, eikä naista? Miksi Jumala loi hänet mieheen meneväksi?

Anonyymi-ap

Johanneksen evankeliumi:
13:23 Ja eräs hänen opetuslapsistaan, se, jota Jeesus rakasti, lepäsi aterioitaessa Jeesuksen syliä vasten.

Matteuksen evankeliumi:
27:46 Ja yhdeksännen hetken vaiheilla Jeesus huusi suurella äänellä sanoen: "Eeli, Eeli, lama sabaktani?" Se on: Jumalani, Jumalani, miksi minut hylkäsit?

Markuksen evankeliumi:
15:34 Ja yhdeksännellä hetkellä Jeesus huusi suurella äänellä: "Eeli, Eeli, lama sabaktani?" Se on käännettynä: Jumalani, Jumalani, miksi minut hylkäsit?

Miksi Jumala Jeesuksen tommoseksi loi?

Minulla heterona tuollainen ei tulisi mieleenikään!
Kyllähän se paljon mukavampi on naista sylissään pitää!
Paljon mukavampi!

13

65

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Kerrataanpa mitä se tommonen miehistä tykkääminen tarkoittaa.

Kuka aloittaa?

?

aito_lainen asiantuntijana ... Ole hyvä!

• Anonyymi
        UUSI

jos jeesus oli biseksuaali , kun kaikkia rakasti 🤣

• Anonyymi
      UUSI

Uskossa syötetään koko ajan kaikenlaisia harhaoppeja, kuten sitä että kansanmurhakin olisi ok, mutta pitää vain osata erottaa harhaoppien syöttäminen Kristuksen rakkaudesta.

• Anonyymi
      UUSI

Kristinuskon alkuaikoina, vuodesta 325- ja siitä eteenpäin, kirkonisät kannattivat selibaatissa elämistä ja vaativat sitä papeilta.
      Eivät saaneet olla ja elää naisten kanssa … mutta … ??? … perustivat luostareita miehille, joissa miehet asuivat ja elivät miesten kanssa. Ja naisille perustettiin omat luostarinsa.

Kolmiyhtenäisyys?
      Miehiä kaikki!?
      HALOO!!!
      HALOO???
      "HOMOYHTENÄISYYS"???
      "se(mies), jota Jeesus rakasti, lepäsi aterioitaessa Jeesuksen syliä vasten"

• Anonyymi
      UUSI

Mitä pahaa siinä nyt pitäisi olla, jos kaksi ihmistä rakastaa toisiaan?
      Minä miehenä olen ja rakastan myös ihmisiä, mutta naisia.
      Miksi ketään kiinnostaa ja vihastuttaa, ketä lähimmäinen rakastaa?
      Minä en siitä välitä, mutta minä en olekaan mikään omaa homouttaan salaileva kateellinen kaappihomo, kuten kaappihomot, ja kateelliset muille homoille.
      Elä ja anna muidenkin elää!

• Anonyymi
        UUSI

mutta jos vaimollasi on rakastajia ? et tiedä niistä 🤣 uskovainen kun olet

• Anonyymi
      UUSI

Niin ei siinä rakkaudessa ole mitään pahaa, niinhän sitä Jeesuksen sanojen mukaan pitää tehdä, että siitä tunnistaa Hänen opetuslapsensa. Eikä siitä, että kannattavat kansanmurhaa. Tosiaan rakkaus se on uskon ydin.

• Anonyymi
        UUSI

jumalakin rakasti ihmistä niin paljon että hukutti ne 🤔

• Anonyymi
      UUSI

Jeesus rakastaa kaikkia ..sinutkin harhaileva aloittaja pelastaa parannuksen kautta Taivaan iloon ettet menisi (enkä minä menisi) vaivan paikkaan.

Agabee rakkaus on sitä.

Seksuaalinen onm miehen ja naisen välistä.

• Anonyymi
      UUSI

jeesus oli homo ja jumala hänet hylkäsi 🤣

• Anonyymi
      UUSI

https://www.koivuniemi.com/raamattu?tila=pikahaku&hakuehto=rakasta+l%E4himm%E4ist%E4si&kaannos=fi-38&kirjat=ut

Matteuksen evankeliumi:
      5:43 Te olette kuulleet sanotuksi: 'Rakasta lähimmäistäsi ja vihaa vihollistasi'.
      19:19 'Kunnioita isääsi ja äitiäsi', ja: 'Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi'".
      22:39 Toinen, tämän vertainen, on: 'Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi'.

Markuksen evankeliumi:
      12:31 Toinen on tämä: 'Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi'. Ei ole mitään käskyä, suurempaa kuin nämä."

Luukkaan evankeliumi:
      10:27 Hän vastasi ja sanoi: "Rakasta Herraa, sinun Jumalaasi, kaikesta sydämestäsi ja kaikesta sielustasi ja kaikesta voimastasi ja kaikesta mielestäsi, ja lähimmäistäsi niinkuin itseäsi".

Roomalaiskirje:
      13:9 Sillä nämä: "Älä tee huorin, älä tapa, älä varasta, älä himoitse", ja mikä muu käsky tahansa, ne sisältyvät kaikki tähän sanaan: "Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi".

Galatalaiskirje:
      5:14 Sillä kaikki laki on täytetty yhdessä käskysanassa, tässä: "Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi".

Jaakobin kirje:
      2:8 Vaan jos täytätte kuninkaallisen lain Raamatun mukaan: "Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi", niin te hyvin teette;

https://www.koivuniemi.com/raamattu?tila=pikahaku&hakuehto=&kaannos=fi-38&kirjat=kr

• Anonyymi
      UUSI

Ja Jeesus nuhdellen puhutteli Päivi Räsästä tovereineen:

Matteuksen evankeliumi:
      7:2 sillä millä tuomiolla te tuomitsette, sillä teidät tuomitaan; ja millä mitalla te mittaatte, sillä teille mitataan.

Johanneksen evankeliumi:
      8:15 Te tuomitsette lihan mukaan; minä en tuomitse ketään.

Roomalaiskirje:
      2:1 Sentähden sinä, oi ihminen, et voi millään itseäsi puolustaa, olitpa kuka hyvänsä, joka tuomitset. Sillä mistä toista tuomitset, siihen sinä itsesi syypääksi tuomitset, koska sinä, joka tuomitset, teet samoja tekoja.
      2:3 Vai luuletko, ihminen, sinä, joka tuomitset niitä, jotka senkaltaisia tekevät, ja itse samoja teet, että sinä vältät Jumalan tuomion?
      14:10 Mutta sinä, minkätähden sinä tuomitset veljeäsi? Taikka sinä toinen, minkätähden sinä halveksit veljeäsi? Sillä kaikki meidät asetetaan Jumalan tuomioistuimen eteen.

1.Korinttolaiskirje:
      4:3 Mutta siitä minä hyvin vähän välitän, että te minua tuomitsette tai joku inhimillinen oikeus; en minä itsekään tuomitse itseäni,
      6:2 Vai ettekö tiedä, että pyhät tulevat maailman tuomitsemaan? Ja jos te tuomitsette maailman, niin ettekö kelpaa ratkaisemaan aivan vähäpätöisiä asioita?

Jaakobin kirje:
      4:11 Älkää panetelko toisianne, veljet. Joka veljeään panettelee tai veljensä tuomitsee, se panettelee lakia ja tuomitsee lain; mutta jos sinä tuomitset lain, niin et ole lain noudattaja, vaan sen tuomari.
      4:12 Yksi on lainsäätäjä ja tuomari, hän, joka voi pelastaa ja hukuttaa; mutta kuka olet sinä, joka tuomitset lähimmäisesi?

• Anonyymi
        UUSI

No mitä Päivi siihen?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. PÄIVÄN PARAS: Nigerialainen haki turvapaikkaa Suomesta, lähti takas huilaamaan

kotimaahansa, koska turvapaikan saaminen kesti niin kauan. Ja tämän kertoo ihan Yle, eikä yhtään toimittaja kyseenalaist
      Maailman menoa
      147
      3664
    2. Mikä vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?

Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin sinne tyhjään tilaan, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki
      Maailman menoa
      95
      3594
    3. Ohjelma "Rikollisjengien Ruotsi" hyvin paljasti jakautuneen maan

eli ns. ruotsalaiset yhdellä puolella, muslimit ja muut kehitysmaalaiset toisella puolella. Siinäkin hyvin näki mitä ma
      Maailman menoa
      42
      3143
    4. Pidennetään viikko 8 päiväiseksi

Ja jätetään työpäivien määrä nykyiseen 5:een. Tuo olisi kompromissiratkaisu vellovaan keskusteluun työajan lyhentämisest
      Maailman menoa
      17
      2490
    5. Miksi eristäydyt?

Onko jokin syy kun vetäydyt omiin oloihin?
      Ikävä
      181
      2152
    6. Jos Katja Ståhl ei pääse juontamaan Elämäni biisiä, kenet haluaisit nähdä juontohommissa?

Katja Ståhl on ollut kuluvalla viikolla sairaalahoidossa. Jos Katja Ståhl ei pääse juontamaan Elämäni biisiä, kenet halu
      Tv-sarjat
      25
      1357
    7. Kuvaile kaivattuasi kolmella emojilla.

:) 😛😆😱
      Ikävä
      94
      1194
    8. Tiesitkö? Tuure ja Saana Boelius ovat sisaruksia!

Tiesitkö? Tuure Boelius ja Saana Boelius ovat tänä syksynä kumpainenkin reality-ohjelmissa tv:ssä: Tuure Petollisissa ja
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1051
    9. Jos elämäsi ihminen

on osoittanut kiinnostuksensa, niin kannattaa vastata edes jotain vaikka mikä olisi. Toista mahdollisuutta ei välttämätt
      Ikävä
      69
      978
    10. Vähäkankailla ollut ongelmia vuokra-asunnossa

Aina ne ikävätkin asiat tulevat mediaan. Jasmin ja Marko saaneet edellisestä asunnostaan häädöt ja Jasmin todettu varatt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      114
      957
    Aihe