Meloni, tuo Italian Iso Persu, antaa Italian toimittaa sotateollisuuden raaka-aineita Putinille

Anonyymi-ap

Miten siinä pääsi näin käymään?.
"Italia on vuonna 2024 vienyt Venäjälle vähintään 232 tonnia nestemäistä epoksia (epoksihartsia). Määrä on yli viidenneksen (21 prosenttia) sen tuonnin määrästä Venäjälle.

Economic Security Council of Ukraine ESCU:n tutkimuksen mukaan Italia oli Venäjän toiseksi suurin epoksin toimittaja Kiinan (42 prosenttia) jälkeen. Toimittajana oli Lombardian Macherio in Brianzassa toimiva perheyritys SIR Industriale, joka vastasi Corriere della Seran kyselyyn, että korkean molekyylipainonsa takia heidän epoksinsa soveltuu vain siviilikäyttöön. ESCU:n ja median näkemän tullidatan mukaan Venäjälle tuli yhtiöltä kuitenkin 18 lähetystä matalan molekyylinpainon epoksia, jota voidaan käyttää myös aseteollisuudessa."

26

267

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Persut, asuinmaasta riippumatta, ovat Venäjämielisiä.

• Anonyymi

Persut 💋 Putin

• Anonyymi

Mitä sinä sitten olet saanut kokea?

• Anonyymi

Faktat esiin rusnya Pietarista ei vain kirjoituksia omasta päästä. Missä tulli ym tiedot ym

• Anonyymi

Aika namuli tuo Meloni,maiskis mm

• Anonyymi

Tykkään melonista kasviksena, en naisena.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tykkään melonista kasviksena, en naisena.

Niin, se on kyllä huomattu misogynisti ap että sinä olet enemmän kiinnostunut Tynkkysestä kuin naisista. 🤮

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, se on kyllä huomattu misogynisti ap että sinä olet enemmän kiinnostunut Tynkkysestä kuin naisista. 🤮

Tynkkynen tykkää vain BBC:stä, joten turha haaveilla.

• Anonyymi

Liian myöhään olet vokoittelemassa Melonia sillä hän on jo Trumpin tallissa ja slaavilainen Zakharova vai mikä lie joutaa mennä takaovesta ulos.

• Ilmiselvältä vaikuttaa, että tietyt palstalaiset, vihervassuja tai mitä lienevätkään, vastustavat ennenkaikkea persuja - ei niinkään Putinin Venäjää. Kun nämä lietsovat vihaa persuja kohtaan niin samalla he lietsovat vihaa suomalaisia vastaan, mikä tietenkin auttaa Putinia. PS:n potentiaalisia kannattajia on 20-25% suomalaisista. Nyt kannatus on matalalla koska vihervasemmisto on ajanut persut kokoomuksen syliin kieltäytymällä yhteistyöstä persujen muka rasismiin tekopyhästi vetoamalla. Olisihan Suomi mahtava maa jos maailmalla olisi perusSUOMALAISIA joka puolella naailmaa - Yhdysvaltojen Trumpista alkaen, mutta kyllä kaikissa maissa tehdään ihan omaa politiikkaa Suomen persuilta mitään kyselemättä.

• Anonyymi

Trump, Putin, Orban, Meloni ym. oikeistopopulistit ovat täsmälleen saman oikeistopopulistisen paska-aatteen noudattajia kuin persut. He ja persut ovat aateveljiä keskenään ja siksi persut ovat osittain vastuussa myös heidän tekemisistä. Sori vaan mutta niin se on. Ja mitä tulee Putinin edun ajamiseen Suomessa, niin persut siihen eniten syyllistyvät, sillä persut jos jotkut, jakavat kansaamme kahtia. Persut myös kuuluivat EUn Venäjämieliseen parlamenttiryhmään pitkään helmikuun 2022 jälkeen ja ovat olleet tutkitusti Venäjämielisin puolueemme muutama vuosi sitten tehdyssä tutkimuksessa. Persujen EU meppi kävi Venäjällä Putinin järkkäämällä propagandaleirillä... Esimerkkejä persujen haitoista riittää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Trump, Putin, Orban, Meloni ym. oikeistopopulistit ovat täsmälleen saman oikeistopopulistisen paska-aatteen noudattajia kuin persut. He ja persut ovat aateveljiä keskenään ja siksi persut ovat osittain vastuussa myös heidän tekemisistä. Sori vaan mutta niin se on. Ja mitä tulee Putinin edun ajamiseen Suomessa, niin persut siihen eniten syyllistyvät, sillä persut jos jotkut, jakavat kansaamme kahtia. Persut myös kuuluivat EUn Venäjämieliseen parlamenttiryhmään pitkään helmikuun 2022 jälkeen ja ovat olleet tutkitusti Venäjämielisin puolueemme muutama vuosi sitten tehdyssä tutkimuksessa. Persujen EU meppi kävi Venäjällä Putinin järkkäämällä propagandaleirillä... Esimerkkejä persujen haitoista riittää.

Jaa jaa, vai persut ovat se taho, joka ajaa Suomen kahtia ei esim. vihreät, vassarit tai demarit jotka jo vuosia ennen seuraavia eduskuntavaaleja ilmoitti ettei ne leiki persujen kaa??? Osaatko kertoa populistit taas alimpaan h..lvettiin haukkuva Suomen populismin isä Soinia palvova venäjämielinen sensuuriherkkä kremlin s24 trolli populisti ap?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa jaa, vai persut ovat se taho, joka ajaa Suomen kahtia ei esim. vihreät, vassarit tai demarit jotka jo vuosia ennen seuraavia eduskuntavaaleja ilmoitti ettei ne leiki persujen kaa??? Osaatko kertoa populistit taas alimpaan h..lvettiin haukkuva Suomen populismin isä Soinia palvova venäjämielinen sensuuriherkkä kremlin s24 trolli populisti ap?

Persuthan Suomea ajaa kahteen leiriin "me ja nuo muut" -retoriikallaan, niinkuin juuri itse teit! MOT!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Persuthan Suomea ajaa kahteen leiriin "me ja nuo muut" -retoriikallaan, niinkuin juuri itse teit! MOT!

Tee historiaa vttuileva lu0tsi ja vastaa sinulle esitettyyn kysymykseen sen sijaan että tavoillesi uskollisena hyökkäät kysymyksen esittäjän kimppuun.

• Anonyymi

Vai on vihervasemmisto ajanut persut kokoomuksen syliin? Persujen kannattajakunta haukkuu AY-liikettä mafiaksi ja on haukkunut sosiaalidemokraatitkin kommunisteiksi... mihin tuossa on vihervassuja tarvittu ajamaan persuja yhtään mihinkään.

Olin pitkään sitä mieltä, että paras hallituskoalitio olisi ollut SDP-PS, mutta en ole enää. Tosin persut kyllä estivät Satosen pääsyn Kelan johtoon ja niinpä Kokoomuksen oli pakko sijoittaa sinne paljon paremmin sen alan tunteva henkilö ja kieltämättä kieltäytyminen uusista ei-tärkeistä yhteisvelkahankkeista oli sekin ihan hyvää politiikkaa ja nyt tiukennuksen maahanmuuttoon saattavat olla ihan hyviä myös, niiden vaikutus kuitenkin näkyy vasta vuosien päästä.

MUTTA. Kaikki se työläisvihamielisyys, kansan jakaminen vihervasemmistoon ja oikeistoon, se miten SOTEa on hoidettu, tunnin juna on edelleen torppaamatta, vaikka paljon tärkeämpiä asioita olisi hoidettavana... ei mitään teollisuuspolitiikkaa käytännössä, ei pienintäkään pitkäjänteisyyttä, järjettömät sosiaaliturvan leikkaukset täysin turhien veronalennusten rahoittamiseksi, suoraan Soininvaaralta otettu veropolitiikka, joka tekee taloudesta suhdanneherkemmän, täysin turhaa köyhien ja työttömien kiusaamista ja kuinka oikeistotrollit syytivät ulostetta noiden onnettomien päälle vielä vaalien jälkeenkin... suoraan vihreiltä on myös pyrkimys hävittää yksityisomistusta, jota asumistuen poistaminen omistusasunnoista oli. Kansa köyhäksi, että paksumaha kokoomuslaiset voivat kasvattaa vielä isommat mahat loisimalla vuokratuloilla.

Hunni Attilakin oli Taivaan Enkeli verrattuna persuihin ja kaikkeen siihen, mitä persut ovat suurella ilolla tehneet yhdessä kokoomuksen kanssa.

Tuollaista puoluetta ei pitäisi olla olemassakaan, ei koskaan olisi pitänyt olla. Riikka Purra voi mennä käymään ikuista vuoden 1918 luokkasotaansa kuollutta äitiään vastaan vallan hyvin kokoomukseen, ei noin turhaa elämää varten kokonaista puoluetta tarvitse.

Minulla on tosiaan kymmenittäin syitä vihata persuja. Tuossa oli osa niistä. KOSKA MINÄ OLEN IHAN AITO NATIONALISTI, olen aina ollut. Rasismi ja ulkomaalaisviha eivät ole nationalismia, ne ovat vtun apinoitten tyhmyyttä. Maahanmuuttokriittinen olen jossain määrin ja siksi totesin, että persujen kiristykset lakeihin siinä voivat olla hyödyllisiä, tosin aika näyttää, mitä niistä todellisuudessa seuraa. Suurin uhka Suomelle ovat venäläiset maahanmuuttajat! Tietenkään myöskään ääri-islamisteja ei tarvita, mutta niitä nyt ei kovin paljon ole tainnut tullakaan.

Kukaan nationalisti, ei KUKAAN NATIONALISTI voi kannattaa yksityisomistuksen vähenemistä ja omistasen keskittymistä pskamahoille. NATIONALISTINA minua ei kiinnosta, mikä on "vihervasemmistolaista" tai muka "oikeistolaista", minua kiinnostaa vain, että oli ratkaisu mikä tahansa, kunhan se toimii. Minulle kelpaa vaikka fasismi, jos se on sellaista fasismia, jota minä haluan.

Persuismia minä en halua! 90-luvun nahkapäiden väsähtänyt ja kaljamahoittunut retrorasismin puolue, yhtä tuore kuin Halla-ahon nuoruus.

VTTU!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai on vihervasemmisto ajanut persut kokoomuksen syliin? Persujen kannattajakunta haukkuu AY-liikettä mafiaksi ja on haukkunut sosiaalidemokraatitkin kommunisteiksi... mihin tuossa on vihervassuja tarvittu ajamaan persuja yhtään mihinkään.

Olin pitkään sitä mieltä, että paras hallituskoalitio olisi ollut SDP-PS, mutta en ole enää. Tosin persut kyllä estivät Satosen pääsyn Kelan johtoon ja niinpä Kokoomuksen oli pakko sijoittaa sinne paljon paremmin sen alan tunteva henkilö ja kieltämättä kieltäytyminen uusista ei-tärkeistä yhteisvelkahankkeista oli sekin ihan hyvää politiikkaa ja nyt tiukennuksen maahanmuuttoon saattavat olla ihan hyviä myös, niiden vaikutus kuitenkin näkyy vasta vuosien päästä.

MUTTA. Kaikki se työläisvihamielisyys, kansan jakaminen vihervasemmistoon ja oikeistoon, se miten SOTEa on hoidettu, tunnin juna on edelleen torppaamatta, vaikka paljon tärkeämpiä asioita olisi hoidettavana... ei mitään teollisuuspolitiikkaa käytännössä, ei pienintäkään pitkäjänteisyyttä, järjettömät sosiaaliturvan leikkaukset täysin turhien veronalennusten rahoittamiseksi, suoraan Soininvaaralta otettu veropolitiikka, joka tekee taloudesta suhdanneherkemmän, täysin turhaa köyhien ja työttömien kiusaamista ja kuinka oikeistotrollit syytivät ulostetta noiden onnettomien päälle vielä vaalien jälkeenkin... suoraan vihreiltä on myös pyrkimys hävittää yksityisomistusta, jota asumistuen poistaminen omistusasunnoista oli. Kansa köyhäksi, että paksumaha kokoomuslaiset voivat kasvattaa vielä isommat mahat loisimalla vuokratuloilla.

Hunni Attilakin oli Taivaan Enkeli verrattuna persuihin ja kaikkeen siihen, mitä persut ovat suurella ilolla tehneet yhdessä kokoomuksen kanssa.

Tuollaista puoluetta ei pitäisi olla olemassakaan, ei koskaan olisi pitänyt olla. Riikka Purra voi mennä käymään ikuista vuoden 1918 luokkasotaansa kuollutta äitiään vastaan vallan hyvin kokoomukseen, ei noin turhaa elämää varten kokonaista puoluetta tarvitse.

Minulla on tosiaan kymmenittäin syitä vihata persuja. Tuossa oli osa niistä. KOSKA MINÄ OLEN IHAN AITO NATIONALISTI, olen aina ollut. Rasismi ja ulkomaalaisviha eivät ole nationalismia, ne ovat vtun apinoitten tyhmyyttä. Maahanmuuttokriittinen olen jossain määrin ja siksi totesin, että persujen kiristykset lakeihin siinä voivat olla hyödyllisiä, tosin aika näyttää, mitä niistä todellisuudessa seuraa. Suurin uhka Suomelle ovat venäläiset maahanmuuttajat! Tietenkään myöskään ääri-islamisteja ei tarvita, mutta niitä nyt ei kovin paljon ole tainnut tullakaan.

Kukaan nationalisti, ei KUKAAN NATIONALISTI voi kannattaa yksityisomistuksen vähenemistä ja omistasen keskittymistä pskamahoille. NATIONALISTINA minua ei kiinnosta, mikä on "vihervasemmistolaista" tai muka "oikeistolaista", minua kiinnostaa vain, että oli ratkaisu mikä tahansa, kunhan se toimii. Minulle kelpaa vaikka fasismi, jos se on sellaista fasismia, jota minä haluan.

Persuismia minä en halua! 90-luvun nahkapäiden väsähtänyt ja kaljamahoittunut retrorasismin puolue, yhtä tuore kuin Halla-ahon nuoruus.

VTTU!

Hyvä kirjoitus!

• Anonyymi

Anonyymi
      2025-10-25 12:49:11
      UUSI

Anonyymi kirjoitti:

Lue lisää
      Mitä luulet ap mitä järkeä sinun on heiluttaa r^ssäkorttia venäjävihamielisten persujen suuntaan vuoden jokaisena päivänä kaikilla s24 palstoilla 24/7? Sinun poistaessa edelleen kaikilta s24 palstoilta järjestelmällisesti muiden viestit joissa auotaan päätä s24 palstoilla Nato vastaisille venäjämyönteisille Putinisteille? Osaatko Krelmin s24 trolli kertoa?😏

• Anonyymi

Oikeistopopulistit kaikkilla ovat venäjämielisiä. Kuuluu aatteeseen.

• Anonyymi

Sdp made in Venäjä 1918.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sdp made in Venäjä 1918.

Persuvalhe!

SKP siellä perustettiin kyseisenä vuonna. Ihan samanlainen änkyräpuolue kuin PS.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Persuvalhe!

SKP siellä perustettiin kyseisenä vuonna. Ihan samanlainen änkyräpuolue kuin PS.

Persun päätä ei faktat pakota

• Anonyymi

Onhan niillä rahaa kun Sanna (sdp) sitä lahjoitti yli 6 miljardia?

• Anonyymi

Sanna ei ole lahjoittanut yhtään mitään.

• Anonyymi

tekee veneitä

• Anonyymi

infraa rahoitettu, italiaanot tyytyväisiä

Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!

Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja
      Maailman menoa
      43
      13936
    2. Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour

(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa
      Maailman menoa
      154
      5481
    3. Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu

Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu
      Maailman menoa
      200
      5089
    4. SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"

Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei
      Maailman menoa
      86
      4288
    5. "Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana

Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste
      Maailman menoa
      87
      3561
    6. Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa

Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va
      Maailman menoa
      6
      3339
    7. Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä

Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa
      Maailman menoa
      109
      3058
    8. HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!

Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.
      Maailman menoa
      14
      2959
    9. Vanhat miehet eivät muista

Niinistö muistaa vain Marinin hölmistyneen ilmeen, mutta ei miksi möllötti sen näköisenä. Vanhanen taas ei muuten vaan
      Maailman menoa
      12
      2851
    10. Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta

Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan
      Maailman menoa
      42
      2528
    Aihe