Kaikki naiset ovat kullankaivajia

Anonyymi-ap

Vieläkö joku luulee että tavallinen pienituloinen mies kelpaa yhdellekään naisista, ei kelpaa

Tinderissä kerroin että on mielenterveys ongelmia ja olen eläkkeellä ja pienituloinen ei ainuttakaan tykkäystä. Laitoin tykkäyksiä Keskivertoa rumemmille naisille ei kuulunut mitään takaisin

Nykyään kelpaat naisille jos olet malli, rikas jolla on paljon omaisuutta. Naiset haluavat että maksat heille kaiken jopa treffeillä maksat niiden aterian. Miksei maksa itse omaansa?

Nuori kaunis nainen ihastuu vanhaan mieheen vain koska hänen rahansa. tekevät mitä tahansa kunhan maksat heidän elämisen

Yhdellekkään naiselle ei kelpaa vanha mies ellei sillä ole paljon rahaa tämä on fakta

Kaikki naiset ovat kullankaivajia. Pitkäkää miehet rahanne lompakossa älkääkä antanut penniäkään

12

150

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ne on kullinkaivajia. Mummot ei anna pihtareille. Oo lompsa levällään, niin tulee römpsää!

• Anonyymi

Kyllä se on muista asioista kiinni. Luonne ja elämäntavat painaa eniten.

• Anonyymi

Minä olen hyvä ihminen tosin kärsinyt paljon kiusaamisesta koko elämäni ajan ja mielenterveys ongelmista ja olen köyhä mutta naisia kiinnosta. Kyllä se on rahasta ja statuksesta ja ulkonäöstä kiinni. Tinderissä mainitsin nuo kaikki eikö yhtää tykkäystä kyllä nd ennemmin rikkaan status miehen ottaa kuin tämmösen luuserin. Olen ystävällinen ja kiltti naisia ei kiinnosta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olen hyvä ihminen tosin kärsinyt paljon kiusaamisesta koko elämäni ajan ja mielenterveys ongelmista ja olen köyhä mutta naisia kiinnosta. Kyllä se on rahasta ja statuksesta ja ulkonäöstä kiinni. Tinderissä mainitsin nuo kaikki eikö yhtää tykkäystä kyllä nd ennemmin rikkaan status miehen ottaa kuin tämmösen luuserin. Olen ystävällinen ja kiltti naisia ei kiinnosta

Ei minulle ole, mutta turha ruikutus on Ei Kiitos.
        Pitää olla henkistä annettavaa.
        Olen siis nainen.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Naiset ei enää kiinnostu tavis miehestä kuten boist videosta saat selville. Naiset on kullan kaivajia

• Anonyymi

Ottaisitko itse rumaa naista, joka kärsii alemmuuskompleksista ja mielenterveysongelmista. Lisäksi hänen tulonsa ovat aivan olemattomat.

• Anonyymi

Ei minua kiinnosta naisen rahat ja samanlainen pitää olla myöa naisen. Olen flirttainut filippiiniläisten kanssa joilla on olemattomat tulot eikä töitä. Rakkaus ei pidä kohdistua materiaaliin. Kemia pitää vain kohdata

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei minua kiinnosta naisen rahat ja samanlainen pitää olla myöa naisen. Olen flirttainut filippiiniläisten kanssa joilla on olemattomat tulot eikä töitä. Rakkaus ei pidä kohdistua materiaaliin. Kemia pitää vain kohdata

Et vastannut suoraan kysymykseen.

• Anonyymi

Taitaa olla niin, että mielenterveysongelmasi on todellinen ja varsin ymmärrettävä syy, miksi naiset eivät kiinnostu sinusta. En minäkään huolisi riesakseni mt-ongelmaista naista.

• Anonyymi

Paskapuhetta.

Jos haluat aidosti löytää kumppanin, aloita lopettamalla uhriutuminen.

Suurimmalla osalla ihan tavallisista miehistä ei ole ongelmia tutustua naisiin. Mene vaikka prismaan ruuhka-aikaan ja katso ympärillesi. Suuri osa perheellisistä miehistä on rumia, lihavia, ei erityisen hyvätuloisia, saati hyvin pukeutuvia. Mutta naisen ovat löytäneet rinnalleen.

• Anonyymi

Itse olen ollut työttömänä kauan ja silti minulla oli kaksitoista vuotta nuorempi, kaunis ja seksikäs tyttöystävä neljä vuotta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!

Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem
      Maailman menoa
      133
      3495
    2. Palkansaajilta kupattiin 27,5 mrd euroa työeläkkeisiin

Jo pelkän himmelin toimintakulut olivat 400 miljoonaa euroa, jolla olisi mukavasti tuottanut myös sote-palveluja hyvinvo
      Maailman menoa
      40
      2886
    3. Suomessa Pohjoismaiden tyhmimmät demarit......aijaijai..

Lasse Lehtinen sanoo suoraan, että Ruotsissa on fiksummat demarit kuin Suomessa. Ja Tampereella fiksummat demut kuin Hel
      Maailman menoa
      9
      2813
    4. HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissä

Aikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat
      Maailman menoa
      120
      2724
    5. Mikä kaivatussasi herätti mielenkiintosi

Kun tapasitte ensi kerran? Ulkonäössä? Luonteessa tai olemuksessa? Kuinka nopeasti mielenkiinto muuttui ihastukseksi?
      Ikävä
      107
      1792
    6. Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet

Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k
      Maailman menoa
      82
      1546
    7. Nepotismi jytkyttää porvaristossa

Taas uutisoidaan, että useampi perussuomalainen kansanedustaja on palkannut oman perheenjäsenensä eduskunta-avustajaksi
      Maailman menoa
      4
      1508
    8. Valkoinen Golf

Kukahan on tämä ukko, joka työkseen kyylää pienen ässän asiakkaita viikon jokaisena päivänä.
      Kuhmo
      21
      1325
    9. Martina Aitolehti podcastissa: Ero

Martina Aitolehti podcastissa: Ero Martina Aitolehti kertoi BFF-podcastin https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/696
      Kotimaiset julkkisjuorut
      223
      1320
    10. Kaikki ovat syntisiä!!!

Näin täällä koko ajan vakuutellaan uskovaisten toimesta. Myös Päivi Räsänen on toistanut tätä samaa matraa jatkuvasti. N
      Luterilaisuus
      383
      1147
    Aihe