Tätä agendaa pitää vastustaa ja vimmatusti. Siihen kuulu myös digi id, jolla kansalaiset saadaan totaalisen kontrollin alle ja siitä ei sitten enää tule olemaan pois pääsyä.
Linkin artikkeli valottaa hyvin mistä on tarkemmin kyse. Kannattaa lukea!
https://markanmedia.fi/tulevaisuudessa-elamme-vankila-kaupungeissa
YK Agenda 2030 on täysi ja vaarallinen huijaus
29
475
Vastaukset
- Anonyymi
"VAARALLISTA"!!!
- Anonyymi
tarkoitta, varmaan että vaarallista ihmisille ja heidän elämänlaadulleen.
- Anonyymi
Sairas agenda...
- Anonyymi00023
Anonyymi kirjoitti:
tarkoitta, varmaan että vaarallista ihmisille ja heidän elämänlaadulleen.
Veeti Tuutti avaa näkemyksiään muun muuassa yhteiskuntamme tulevaisuudesta.
elintarvikkeita valmistavat yritykset on alkanut laittamaan tuotteisiinsa tällaisia merkintöjä: "olet käyttänyt ostajassasi tämän tuotteen niin ja niin monta prosenttia päivittäisestä sallitusta päästömäärästäsi. "
nyt myös ympäri maailmaa eri pankit on alkanut tarkkailemaan hyvin tarkasti sitä, mihin sä käytät sun rahaa. Ja sitten sen perusteella on luonut tämmöisen hiilijalanjälkiosion ihmisten verkkopankkiin, jossa näkyy hyvin yksityiskohtaisesti, kuinka paljon sun ostamat tuotteet ja palvelut tuottaa päästöjä ympäristölle.
Media on etenkin viime vuosina paljon ollut osallisena etenkin suomalaisten syyllistämisessä sen suhteen, että miten ihmiset ostaa ja kuluttaa asioita. Media on muun muassa sanonut, että suomalaiset kuluttaa nelinkertaisesti näiden ilmastotavoitteiden yli, eli tämän ekologisen kehityksen ilmastotavoitteiden yli.
Ja sitten nämä tahot, ketkä puskevat tätä ideaa eteenpäin, niin toteavat, että meillä on tiedemiehet, ja niillä erityinen mittauslaitteisto, ja ne on tehnyt tämmöisiä ilmastograafeja ja taulukkoja, joista selviää, että viimeisen 50 vuoden aikana tässä ja tässä sijainnissa lämpötila on keskimäärin noussut kahden asteen verran
Eli luodaan kuvajainen näkymättömästä uhasta, että täällä on oikeasti joku vakava uhka, minkä vaan ne tahot pystyy havaitsemaan
Mitä tämä Agenda 2030 sitten tarjoaa ratkaisuksi ilmastonmuutoksen torjumiselle, on sitä, että tavallisten ihmisten ostokäyttäytymistä ja liikkumista ruvetaan valvomaan äärimmäisen tarkasti
tämä tuodaan meille ikään kuin ainoana vaihtoehtona korjata tämä ilmastonmuutokseen liittyvä paha tilanne.
Mä muistan omilta kouluajoilta, oon siis itse syntynyt vuonna 2001, niin mä muistan mun ala-asteajoilla puskettiin aivan valtavasti nuoriin lapsiin pelkoa. Eli hoettiin just sitä, että teidän sukupolvi ei tule välttämättä elämään, kokonaista elämää tällä planeetalla, koska tämä ilmastonmuutos on niin vakava juttu, että se on todennäköisesti siihen mennessä, että se on tuhonnut tämän koko planeetan.
Ja sitten mä menin tähän pelkopropagandaan ja mä aloin oikeasti pelkäämään aivan valtavasti pienenä lapsena ja aloin oikeasti ajattelemaan, että ehkä mulla ei sitten ole tulevaisuutta ja aloin stressaamaan aivan valtavasti. Ja tämä on ihan sairasta, kuinka tätä pusketaan pieniin lapsiin, tätä pelkopropagandaa.
Niin ajatellaan, mitä se oikeasti tekee nuorelle, tämmönen pelon puskeminen.
kun mä siirryin lukioon, niin siellä alettiin tuuttaamaan Agenda 2030-hanketta ja sitä hoettiin koko ajan ja tuotiin vaan niitä hyviä puolia esille
Eikä ikinä edes tuotu sitä mahdollisuutta esille, että tähän voisi liittyä ehkä jotain varjopuolia.
Ja taas huomataan, että hallinto, jotka puskevat tätä eteenpäin, luo sen opetusjärjestelmän, opetussuunnitelman ja ne päättää, mitä lapsille syötetään koulussa, mitä informaatiota heille syötetään kouluissa ja he oikeasti aivopesee lapset tällä jatkuvalla pelkopropagandalla
Maatalouden alasajo
Ja sit jos ruvetaan vaikka miettimään sitä, kuinka Suomi oli ennen maatalousyrityspainotteinen maa. Eli täällä oli valtavasti maatalousyrittäjiä vanhaan aikaan, mutta nyt viime vuosien aikana jopa suurin osa näistä maatalousyrittäjien tiloista on hakeutunut konkurssiin. Eli nää maatalousyritykset poistuu pikkuhiljaa tästä maasta ja iso syy tähän on nimenomaan tää EU-byrokratia. Ja tämän seurauksena suurin osa maatalousalan yrityksistä on hakeutunut konkurssiin viime vuosikymmenillä.
Ja sit taas, koska ennen maatalousyritykset, kun ihmisillä oli omat maatilat, nää oli semmosia tekijöitä, jotka piti ihmiset siellä maaseudulla. Tän takia ne halusi asua siellä maaseudulla.
Nyt maaseudut tulee autioitumaan entistä enemmän tulevaisuudessa ja kaupungeissa asuvien ihmisten määrä tulee nousemaan rajusti.
15 minuutin kaupungit
Ja sit seuraavaksi mä haluaisin tuoda esille tän 15 minuutin kaupungin hankkeen. Eli tää on osa Agenda 2030 kehitystä. Ja mikä tän hankkeen ideakäytännössä on?, että mitä jos kaikki elämän kannalta merkitykselliset ja välttämättömät palvelut olis siinä ihan sun lähi elinympäristössä, eli 15 minuutin säteellä.
EU:ssa myös yksityisomistukset on kielletty - Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
elintarvikkeita valmistavat yritykset on alkanut laittamaan tuotteisiinsa tällaisia merkintöjä: "olet käyttänyt ostajassasi tämän tuotteen niin ja niin monta prosenttia päivittäisestä sallitusta päästömäärästäsi. "
nyt myös ympäri maailmaa eri pankit on alkanut tarkkailemaan hyvin tarkasti sitä, mihin sä käytät sun rahaa. Ja sitten sen perusteella on luonut tämmöisen hiilijalanjälkiosion ihmisten verkkopankkiin, jossa näkyy hyvin yksityiskohtaisesti, kuinka paljon sun ostamat tuotteet ja palvelut tuottaa päästöjä ympäristölle.
Media on etenkin viime vuosina paljon ollut osallisena etenkin suomalaisten syyllistämisessä sen suhteen, että miten ihmiset ostaa ja kuluttaa asioita. Media on muun muassa sanonut, että suomalaiset kuluttaa nelinkertaisesti näiden ilmastotavoitteiden yli, eli tämän ekologisen kehityksen ilmastotavoitteiden yli.
Ja sitten nämä tahot, ketkä puskevat tätä ideaa eteenpäin, niin toteavat, että meillä on tiedemiehet, ja niillä erityinen mittauslaitteisto, ja ne on tehnyt tämmöisiä ilmastograafeja ja taulukkoja, joista selviää, että viimeisen 50 vuoden aikana tässä ja tässä sijainnissa lämpötila on keskimäärin noussut kahden asteen verran
Eli luodaan kuvajainen näkymättömästä uhasta, että täällä on oikeasti joku vakava uhka, minkä vaan ne tahot pystyy havaitsemaan
Mitä tämä Agenda 2030 sitten tarjoaa ratkaisuksi ilmastonmuutoksen torjumiselle, on sitä, että tavallisten ihmisten ostokäyttäytymistä ja liikkumista ruvetaan valvomaan äärimmäisen tarkasti
tämä tuodaan meille ikään kuin ainoana vaihtoehtona korjata tämä ilmastonmuutokseen liittyvä paha tilanne.
Mä muistan omilta kouluajoilta, oon siis itse syntynyt vuonna 2001, niin mä muistan mun ala-asteajoilla puskettiin aivan valtavasti nuoriin lapsiin pelkoa. Eli hoettiin just sitä, että teidän sukupolvi ei tule välttämättä elämään, kokonaista elämää tällä planeetalla, koska tämä ilmastonmuutos on niin vakava juttu, että se on todennäköisesti siihen mennessä, että se on tuhonnut tämän koko planeetan.
Ja sitten mä menin tähän pelkopropagandaan ja mä aloin oikeasti pelkäämään aivan valtavasti pienenä lapsena ja aloin oikeasti ajattelemaan, että ehkä mulla ei sitten ole tulevaisuutta ja aloin stressaamaan aivan valtavasti. Ja tämä on ihan sairasta, kuinka tätä pusketaan pieniin lapsiin, tätä pelkopropagandaa.
kun mä siirryin lukioon, niin siellä alettiin tuuttaamaan Agenda 2030-hanketta ja sitä hoettiin koko ajan ja tuotiin vaan niitä hyviä puolia esille
Eikä ikinä edes tuotu sitä mahdollisuutta esille, että tähän voisi liittyä ehkä jotain varjopuolia.
Ja taas huomataan, että hallinto, jotka puskevat tätä eteenpäin, luo sen opetusjärjestelmän, opetussuunnitelman ja ne päättää, mitä lapsille syötetään koulussa, mitä informaatiota heille syötetään kouluissa ja he oikeasti aivopesee lapset tällä jatkuvalla pelkopropagandalla
Maatalouden alasajo
Ja sit jos ruvetaan vaikka miettimään sitä, kuinka Suomi oli ennen maatalousyrityspainotteinen maa. Eli täällä oli valtavasti maatalousyrittäjiä vanhaan aikaan, mutta nyt viime vuosien aikana jopa suurin osa näistä maatalousyrittäjien tiloista on hakeutunut konkurssiin. Eli nää maatalousyritykset poistuu pikkuhiljaa tästä maasta ja iso syy tähän on nimenomaan tää EU-byrokratia. Ja tämän seurauksena suurin osa maatalousalan yrityksistä on hakeutunut konkurssiin viime vuosikymmenillä.
Ja sit taas, koska ennen maatalousyritykset, kun ihmisillä oli omat maatilat, nää oli semmosia tekijöitä, jotka piti ihmiset siellä maaseudulla. Tän takia ne halusi asua siellä maaseudulla.
Nyt maaseudut tulee autioitumaan entistä enemmän tulevaisuudessa ja kaupungeissa asuvien ihmisten määrä tulee nousemaan rajusti.
15 minuutin kaupungit
Ja sit seuraavaksi mä haluaisin tuoda esille tän 15 minuutin kaupungin hankkeen. Eli tää on osa Agenda 2030 kehitystä. Ja mikä tän hankkeen ideakäytännössä on?, että mitä jos kaikki elämän kannalta merkitykselliset ja välttämättömät palvelut olis siinä ihan sun lähi elinympäristössä, eli 15 minuutin säteellä.
EU:ssa myös yksityisomistukset on kiellettyteksti markanmedia aloituksessa oleva nettisivu
- Anonyymi00025
Anonyymi00023 kirjoitti:
Maatalouden alasajo
15 minuutin kaupungit
EU:ssa myös yksityisomistukset on kiellettyTotta. Monien tuotteiden pakkauksiin on ilmestynyt ilmastohourailua.. Ihmistoimin ilmastoa ei muuteta niin paljoa, että sillä olisi jonkun sortin merkitystä.
- Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Totta. Monien tuotteiden pakkauksiin on ilmestynyt ilmastohourailua.. Ihmistoimin ilmastoa ei muuteta niin paljoa, että sillä olisi jonkun sortin merkitystä.
Kyse on ilmastofasismista, jossa tavalliset ihmiset pakotetaan kommunismiin..
EU-liittovaltiossa ei sallita yksityis-omistusta, jne...
- Anonyymi
Niin on. Jossain kohtaa tulee Raamatussa etukäteen Jumalan ilmoittama ns. pedon merkki jota ilman kukaan ei pysty ostamaan eikä myymään.
- Anonyymi
Tuotahan siinä uumoillaan.
- Anonyymi
Raamatun "ennustukset" ovat satua ja arvailua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskontojen taistelu on tulossa ja eu tuhotaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jännästi vaan sattuvat nappiin. Kuten sekin, että Israel palaa takaisin ja sen hedelmät täyttää koko maailman. Kaupoissa voit niitä nähdä.
- Anonyymi00020
Anonyymi kirjoitti:
Jännästi vaan sattuvat nappiin. Kuten sekin, että Israel palaa takaisin ja sen hedelmät täyttää koko maailman. Kaupoissa voit niitä nähdä.
no kun persujen mielestä rasismi on vain persuhuumoria ja korona-viirus oli vain Sanna Marinin tekemä huijaus...
- Anonyymi00021
Raamattu myös "ennusti" Egyptin ja Tyyran tuhon.
- Anonyymi
Huutonaurua markan media 😂
- Anonyymi
tollot hullut ne naureskelee moisille
- Anonyymi
Te venäjämieliset ette luonnollisesti tykkää siitä, koska markan mediassa kritisoitiin Putkosta.
- Anonyymi
Hyvillä ajatuksilla helvettiin. Tässä ilmua käytetään hyväksi.
- Anonyymi
Suvaitkaa ihanaa
- Anonyymi
Suvaitsevaisia käytetään hyväksi.
- Anonyymi
Britanniassa on iso miekkarit digi id:tä vastaan. Siellä on sentään herätty tähän idiotismiin.
- Anonyymi
Olen seurannut joitain brittien käymiä somekeskusteluja ja siellä moni on sitä mieltä, että holtiton maahanmuutto ja laiton siirtolaisuus on sallittu viime vuosina juuri siksi, että sen varjolla voidaan kiristää kaikkien ihmisten valvontaa. Eli ensin luodaan keinotekoisesti ongelma ja sitten itse luotu ongelma muka "korjataan" luomalla kaikenkattava valvontasysteemi.
- Anonyymi
YK on käytännössä rikollisjärjestö. Deep Staten organisaatio, joka pyrkii alistamaan ihmiskunnan yhden sairaan maailmanhallituksen alle.
- Anonyymi00028
BIS pankki hallitsee kaikkea ylhäältä Euroopassa.
- Anonyymi
Niin on ja samoin EU ja Kokoomus Suomelle.
- Anonyymi
Huomioikaa tämä.
- Anonyymi00027
Digi id tulee jossain muodossa kyllä. Samoin valuuttajärjestelmien uudistus digitaaliseksi. Sen kanssa voi elää, mutta sen kanssa ei voi että jos Macroni ja muut uhoavat 3 maailmansodan Eurooppaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k323748Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet501667- 731359
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen751201Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille1721047Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911041- 84925
Olisit ollut niin
Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua39807Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?49771- 39750