Itse katkaisisin välit ja jättäisin perinnöttömäksi
Miten toimisit jos poikasi olisi homoseksuaali?
45
279
Vastaukset
- Anonyymi
Tätä olen jäänyt pohdiskelemaan...
- Anonyymi
Et voisi jättää häntä perinnöttömäksi.
- Anonyymi
Tottakai voi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai voi
Ei se onnistu edes testamentilla koska poika saa aina lakiosan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
onnistuu jos perittävää on pyöreä nolla, tai on antanut lahjana jollekin ennen kuolemaansa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
onnistuu jos perittävää on pyöreä nolla, tai on antanut lahjana jollekin ennen kuolemaansa
Mutta laillisesti. Et voi lahjoittaa määrättömästi.
Vanhat sukat ja kalsarit voit lahjoittaa. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja kun testamentti on Suomen lakien vastainen, siis syrjivä se kumotaan kokonaan. Sitten toimitaan kuten testamenttia ei oli ollutkaan?
- Anonyymi
Eihän äärioikeistolaisilla PervoPersuilta jääkkään mitään perintöä jaettavaksi kun kaikki kulunut keskiketterän kittaamiseen!!!
- Anonyymi
Sinä sen sanoit.
- Anonyymi
Meillä taas homous kulkee suvussa, isäni oli ja isoisäni, ja tietääkseni hänenkin isänsä.
- Anonyymi
Isäsihän oli poikamies.
- Anonyymi
Mitäpä väliä tuolla on.
- Anonyymi
Mitä, jos teillä se onkin perinnöllistä?
- Anonyymi
Olet kylmä äijä
Tuollaisten takia monet elää pelossa. - Anonyymi
Välit poikki heti ja tuhlaisin omaisuuteni ettei saisi edes lakiosuuttaan
- Anonyymi
Punavihreät vanhemmat jättäisivät kaiken homolle pojalle ja hetero tytär ei saisi mitään. Arvelen näin.
- Anonyymi
Hyvä kommentti
- Anonyymi
Olen usein oikeasti haaveillut miltä tuntuisi saada suudella toisen miehen kanssaa....sensuellia..
- AnonyymiUUSI
Hanki kaveriksesi persu, ja pääset testaamaan sitä.
- Anonyymi
Auttaisin pojan muuttoa söderkullaan, siellä olisi ystäviä.
- Anonyymi
Toivottavasti et saa poikalasta joka joutuisi kärsimään isänsä ahdasmielisyydestä.
- Anonyymi
Minä olen kristitty ja teen omantuntoni mukaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kristitty tai ei, ei oikeuta kertään julmuuteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me muut taas noudatamme Suomen lakeja.
https://amoslaki.fi/voiko-lapsen-tehda-perinnottomaksi/
- Anonyymi
Minä lähettäisin Brysseliin ja terveiset: Pidä Sebu hyvänäsi, palautusoikeutta ei ole.
- Anonyymi
Aloittaja voisi pakottaa pojan eheytettäväksi.
Ehkä paranisi sairaudestaan.
Perinnön voi minimoida lahjoittamalla omaisuuden hyväntekeväisyyteen. - Anonyymi
törkeä ajatelma🤬, tiedoksi sinulle, että jokaisen on annettava olla sellainen kuin on, sikiö imee isän ja äidin koodit itseensä ja muokkautuu henkisesti ja fyysisesti omanlaisekseen raskauden aikana
- Anonyymi
Selittäisin hänelle, että hän onkin transnainen ja siis tykkää miehistä. Tämä ajatus resetoisi ajan kanssa identiteettisekoilun normaaliin heterouteen.
- Anonyymi
Transnaisen papereilla ei armeijaankaan tarvitsisi mennä, se hyvä puoli siinä on.
- Anonyymi
Manipulointia..........
- Anonyymi
"RIIPPUU KÄYTÖSMALLISTA,JOS HÄNESTÄ TULISI HUIPPUJULKKISKAMPAAJA,TANSSITAITEILIJA,TAIDEMAALARI TAI HUIPPUMUUSIKKO,SILLOIN EI HAITTAISI,MUTTA,JOS HÄNESTÄ TULISI LGBT-PEDARI,KATKAISISIN YHTEYDET VÄLITTÖMÄSTI"!!!
- Anonyymi
Älä huuda!
- Anonyymi
Jos vähänkin ymmärtäisit lakiasioita niin tietäisit että se perinnöttömäksi jättäminen ei onnistu tuosta vain. Siihen ei riitä pelkkä eriävä mielipide jostain asiasta.
https://amoslaki.fi/voiko-lapsen-tehda-perinnottomaksi/- Anonyymi
"Perinnöttömäksi voi tehdä, jos rintaperillinen on tahallisella rikoksella syvästi loukannut perittävää."
Homoseksuaalisuus ei ole rikos, joten tuo ehto ei täyty.
"Lapsi voi siis vaarantaa perintöoikeutensa viettämällä jatkuvaa kunniatonta tai epäsiveellistä elämää. Lainkohdan väljän tunnusmerkistön vuoksi sen soveltamiselle on asetettu tiukat kriteerit."
Oikeudessa pelkkkää tavallista ja normaalia homoseksuaalisuutta ei pidetä kunniattomana eikä epäsiveellisenä vaikka sinä pitäisit, joten sekään ehto ei täyty.
Homoseksuaalisuutta ei mainita missään kohtaa laeissa eikä niiden tulkinnoissa kriteerinä perinnöttömäksi tekemiselle.
- Anonyymi
... siis että yleensä saa lapsia , vaaditaan sitä toistakin sukupuolta ...sitten se vanhemmuus on kokonaan toinen juttu , siihen ei , valitettavasti , ole joka toisestakaan , olkoon miten menevässä ja mahtavassa uraputkessa tahansa ...
En mitenkään. Miten siinä tilanteessa sitten pitäisi toimia?
- Anonyymi
Jenkeissä on huhujen mukaan onnistuttu prantamaan h8moja.
Eli poika jenkkeuhin parantolaan. - Anonyymi
1. Olet paska isä.
2. Lapsille kuuluu perinnöstä vähintään ns. lakiosa- AnonyymiUUSI
Törsään kaikki ennen kuolemaani
- AnonyymiUUSI
Lahjoittaisin Perussuomalaisille omaisuuteni
- AnonyymiUUSI
Näin isänä ottaisin avioeron miehestäni, ja syyttäisin häntä ja hänen sukuaan viallisista geeneistä.
- AnonyymiUUSI
Saatko muistakin merkityksettömistä asioista suuret pultit?
- AnonyymiUUSI
Se "perintösi" ei ole muuta kuin tyhjä ja paskainen kiljutonkka.
- AnonyymiUUSI
Avaajalle tekis tosi hyvää, kun joku poika vähän pussais oikein kunnolla :)
- AnonyymiUUSI
Onhan kehitysvammaisia syntynyt iät ajat
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem452785HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissä
Aikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat111995- 211684
Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet
Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k291279Helvetistä ei ole paluuta
Kun ihminen laskeutuu kuolleiden maailmaan, kauhujen valtakuntaan ja tuonelan ovet sulkeutuu kiinni, se on karu tunne ku3651248- 651212
- 49978
Järjetön Topi-ilta
Lisää tappiota konkurssipesälle. Miten voi olla mahdollidta , että annetaan järjestää tämä. Sorsakoski pyörii haudassaan20939- 46858
- 45820