Wetlook-mies
https://www.instagram.com/jan78888888/
Omia kuvia harrastuksestani tuolla, onko Suomessa ketään muita joita kiinnostaa märät vaatteet ja esim. vaatteet päällä uinti?
Ja ketään joita kiinnostaa tuontyyppiset kuvat märästä miehestä?
Ulkomailla on joitain lähinnä miehiä (itse olen kyllä hetero) mutta onko Suomessa kumpaakaan sukupuolta olevia joita kiinnostaa?
Wetlook -märät vaatteet fetissi
3
267
Vastaukset
- Anonyymi
Olen suomalainen, vaikka asun ulkomailla. Olen uinut vaatteet päällä jo yli 20 vuotta. Suosikkiuimapukuni on bokserit, t-paita, sukat, Levikset, huppari ja Converset. Toisinaan myös kumisaappaat, sadevaatteet tai kunnon talvivaatteet ja -kengät. Uin useammin täysissä pukeissa kuin pelkillä uimahousuilla tai kokonaan ilman. Vaatteet päällä uiminen parasta kesässä, se tuntuu nykyään niin luontevalta.
- Anonyymi
n. 50v heteromies, märät vaatteet on fetissini. Tummansiniset farkut erityisesti. Kesä on itselleni kastumisen aikaa, viimekesän muutama kävelylenkki sadesäässä erityisesti jäi mieleen. Erityisesti koska vaimoni ehdotti. Pyöräilylenkit sadesäässä farkut jalassa on myös mahtavaa, kokeilin kastella farkkujani pienessä purossa mutta en huomannut miten mutainen joenpenkka oli. Mutta sepä ei haitannut, pieni annos mutaa ja kuraa on suuri plussa. Kotona menin sitten vaatteet päällä suihkuun. (asun kaupunkialueella, pieni riski että joku näki puuhani)
Mökillä uin farkuissa joka kesä, tai leikin vedessä vaatteet päällä lasten uimaleluilla.
Tämä fetissi on ollut varmaan jostain 10v iästä asti ja aikani luulin olevani maailman ainoa jota kiihottaa märät vaatteet. Kun "sain luvan" uida vaimoni kanssa vaatteet päällä, laukesin joskus itsekseni kun menin veteen. Parasta on hidas ja "vahingossa" kastuminen, hiljalleen ja lopulta litisevän läpimäräksi.- Anonyymi
Unohdn sanoa, kuvasi näyttää hyvältä, juuri samaa minäkin puuhailen mielelläni suihkussa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2684675Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1343030Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit442857Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k252827Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?761791Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061654Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281521- 601409
- 951282
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2151180