Tappouhkauksia, kouluopetukseen puuttumista, rahoituksen järjestämistä terroristeille.
Pikkuhiljaa alkaa massamaahanmuutto näyttämään mahtinsa.
Hamas se virittelee toimintaansa saksassa .
37
244
Vastaukset
- Anonyymi
Ei se uutta ole eikä yllättävää. Yllätys on että se tuotiin näyttävämmin esille.
https://www.hs.fi/maailma/art-2000011579002.html
Tässäpä tämäkin nuori siirtokuntalainen mies vauhdittaa sitä massamaahanmuuttoa lyömällä keski-ikäistä naista kepillä päähän. Jos vaan tämäkin omalta maaltaan ja omasta puustaan oliiveja poiminut rouva toipuu, hänkin lienee kypsä muuttamaan muualle.
Toivotaan paranemista
Moktar- Anonyymi
Kaikkea sitä sattuu kun ikuinen konflikti päällä. Tämä tapaus tosin olisi uskottavampi jos tuo " ase " menisi edes poikki ja jollei tuo käkkäräpäinen ei putoaisi iskun voimasta joka ei edes osu. Hullujahan nuo molemmin puolin mutta sekin tekee tästä jokseenkin epäuskottavaa että toimittaja paikalla kuvaamassa mutta tekijää se ei näytä häiritsevän mitenkään. Sitten vielä vaatteet josta ainakin teoriassa tunnistaa tekijän juutalaiseksi.
Minun mielestäni tämä on lähes varmuudella vain näytelty propagandavideo. - AnonyymiUUSI
Oliko varmasti omia oliivipuita? Kyllä tuo mies vaikuttaa hamassoturilta ja koko uutinen on samaa sarjaa hamasuutisten kanssa. Sattuipa tosiaan kuvaajakin paikalle. Tärkein pointti olikin väitetty juutalaisuus. Muslimi valehtelee aina ja asiahan on äärimmäisen tärkeä, eli juutalaisviha. Hamassanomat komppaa.
- Anonyymi
Mussujen palliennuolenta vie kuptan kaiken ajan.
- Anonyymi
Miksi meillä on velvollisuus elättää tänne tulleita meille vihamielisiä terroristeja joukossamme ?
- Anonyymi
Paska ei tunnetusti häviä kuin tappamalla.
- AnonyymiUUSI
Eikä hamaspale epäröi hakata vanhaa naista jos sillä saa propaganda-arvoa. Eikä lapsia. Eikä ketään. Tuo katsottaisiin lännessä mielisairaudeksi, psykopatiaksi. Vittu kun länsi teeskentelee suvaitsevaista.
Pitäisi osata lukea uutinen ihan kokonaan. Luetaan yhdessä, kas näin:
”Paikalla oli myös (konfliktin ulkopuolisia) aktivisteja, joiden tarkoituksena oli turvata palestiinalaisten sadonkorjuu. Aktivistien läsnäolo on aiempina vuosina rauhoittanut väkivaltaa.”
Videolla näkyy sekin, kuinka keppi kourassa juoksenteleva naamioitunut mies mäiskii myös länsimaalaisittain pukeutunutta reppuselkäistä nuorta kepillään.
” Britannian yleisradioyhtiön BBC:n mukaan maassa makaava nainen on palestiinalainen 55-vuotias Afaf Abu Alia. ”
Kun BBC on pystynyt selvittämään jopa tämän oliiveja poimineen naisen henkilöllisyyden ja saatujen vammojen vakavuuden , minulla on täysi syy uskoa tämän uutisen ja video olevan olevan totta.
”Minun mielestäni tämä on lähes varmuudella vain näytelty propagandavideo. ”
Tämä vasta-argumentti on kovin heikko, ellei peräti lapsellinen. Se perustuu vain yhden, anonyyminä pysyttelevän henkilön mielipiteeseen.
Parhain terveisin, Moktar. ;)- AnonyymiUUSI
"Tämä vasta-argumentti on kovin heikko, ellei peräti lapsellinen. Se perustuu vain yhden, anonyyminä pysyttelevän henkilön mielipiteeseen. "
Niin, propagandaahan ei juuri missään konfliktissa tuoteta ja nuo yksityiskohdat kyllä pistää epäilemään videon aitoutta.
Keksitty nimi ja kuva puutarhatontusta lisää uskottavuutta sitten vai ? Anonyymi kirjoitti:
"Tämä vasta-argumentti on kovin heikko, ellei peräti lapsellinen. Se perustuu vain yhden, anonyyminä pysyttelevän henkilön mielipiteeseen. "
Niin, propagandaahan ei juuri missään konfliktissa tuoteta ja nuo yksityiskohdat kyllä pistää epäilemään videon aitoutta.
Keksitty nimi ja kuva puutarhatontusta lisää uskottavuutta sitten vai ?"Keksitty nimi ja kuva puutarhatontusta lisää uskottavuutta..."
BBC on maailmanlaajuisesti tunnettu ja luotettavana pidetty mediatalo. Itse en ole huomannut BBC:n levittelevät keksittyjä nimiä tai kuvia puutarhatontuista. En myöskään epäile Helsingin Sanomien levittävän tarkoituksellisesti propagandaa.
Ystävällisin terveisin, Moktar. ;)- AnonyymiUUSI
Järjestetty kohtaus. BBC ei selvitä itse mitään vaan hamaslaiset kertoo kaiken. Ja toimittajathan on valinneet puolensa. Rahakin liikkuu.
- AnonyymiUUSI
Asiateksti niksutellaan pois.
https://yle.fi/a/74-20189761- AnonyymiUUSI
Aina.
- AnonyymiUUSI
Ja reuhkahyypiö hihkuu.
- AnonyymiUUSI
Tässä on maahanmuuton todellinen tarkoitus ja ketkä ovat tuon toiminnan takana:
https://t.me/DUMBSandCloning/588405
1800-luvun lopulla tehtiin edellinen väestönvaihto kaikkialla maapallolla. Nyt ollaan menossa kohti seuraavaa vaihtoa."1800-luvun lopulla tehtiin edellinen väestönvaihto kaikkialla maapallolla. "
Ihan mielenkiintoinen tieto.
Minulle jäi kyllä hieman epäselväksi, että mihin se maapallon aiempi väestö joutui?
Ihmettelee, moktar. ;)- AnonyymiUUSI
Moktar.Gubta kirjoitti:
"1800-luvun lopulla tehtiin edellinen väestönvaihto kaikkialla maapallolla. "
Ihan mielenkiintoinen tieto.
Minulle jäi kyllä hieman epäselväksi, että mihin se maapallon aiempi väestö joutui?
Ihmettelee, moktar. ;)Niin mihin on joutunut alkuperäinen väestö valtavien muslimi-invaasioiden alla? Miljardittain? Kai on osa paikallaan, mutta alistettuna tuolle kurkunleikkaaja-kultille. Palestiinassakin muslimit ei halua luopua saavutetuista eduistaan vaan pyrkivät holokaustiin. Mutta kun juutalaiset pitää pintansa se saa ne ärjymään raivosta.
- AnonyymiUUSI
Huomenna se on täällä. Kiinan kommunistit ja aribit taistelevat euroopan herruudesta. Venäjä on apuna, jos on!
"Huomenna se on täällä. "
Onko se maapallon aiempi 1800-luvun lopun väestö huomenna täällä?
Tämä taitaa olla niitä myöhempien aikojen mormonien juttuja? ;)
- AnonyymiUUSI
On.
- AnonyymiUUSI
Niin otsikkossa puhuttiin Hamasista jolle varmaan Moktarkin on pulittanut pitkän pennin avustukseksi saada juutalaiset häviöön? Moktar harhauttaa feikkivideoillaan.
- AnonyymiUUSI
Kumpaa natsi vihaa enemmän, muslimia vai juutalaista? Natsit vastauksia peliin, älkää mamoilko.
- AnonyymiUUSI
Kerro toki Moktar kun asiat tunne niin niistä islamistisista pedofiiliringeistä jotka toimivat englannissa .
"Moktar harhauttaa feikkivideoillaan."
Minua ei kannata minua syytellä. En minä olen tehnyt tai julkaissut tätä videota.
Videon on kuvannut yhdysvaltalaistoimittaja Jasper Nathaniel. HS kertoo keskustelleensa tapauksesta kuvaajan kanssa. Videon on julkaissut myös Yhdysvalloissa ainakin ABC News ja Englannissa BBC. Jos nämä isot mediatalot pitävät videota aitona, ei minullakaan ole mitään syytä uskoa muuta.
Parhain terveisin, Moktar. ;)- AnonyymiUUSI
Entä ne pakistanitaustaiset pedofiiliringit siellä englanissa ?
- AnonyymiUUSI
Pääasiahan on että islamisaatio jatkuu länsieuroopassa ja terrorismi leviää…
Eikö totta PROFEETTA MOKTAR? - AnonyymiUUSI
"Moktar harhauttaa feikkivideoillaan."
Minua ei kannata minua syytellä. En minä olen tehnyt tai julkaissut tätä videota "
Niin, mutta levität sitä ainoana totuutena ja vielä vittuilet muille jotka kyseenalaistavat kyseistä videota.
Googlaas nyt ite tämä Jasper, mikä ihmeen toimittaja tämmönen on jonka ainoa tehtävä näyttäisi olevan musta maalata Israelia ja israelilaisia. Noistakaan aiheista tehtyjä ei paljoa löydy mutta kaikki mitä minä löysin ja jaksoin lukea oli niitä.
Ja siks toiseen jos yli sata vuotta lähes taukoamatta jatkuneesta rähinässä jossa ruumiita tullut kasoittain hyökätään jonkun risun kanssa niin en sitä ihan hirveän brutaalina enää edes pitäisi.
Melkein olisi uskottavampaa jollei tämä Jasper olisi juutalainen, ihan kuin oltaisiin asialle etsitty mahdollisimman uskottava esittäjä.
"Jos nämä isot mediatalot pitävät videota aitona, ei minullakaan ole mitään syytä uskoa muuta. "
Syytä olisi vähän edes kyseenalaistaa ja tämän Jasperin uskottavuus on kyllä luokkaa nolla ja lähes yhtä vähän uskottava nykyään on HS.
- AnonyymiUUSI
Siellä on ne muuritkin sitä varten kun palestiinalaiset pyrkii varastelemaan ja ilkitöihin. Tuskin kumminkaan juutalaiset videoisi päällekäyntejään. Eikö sinne voi mennä tekemään tarkat rajaukset ja rajapyykit?
- AnonyymiUUSI
Ruotsissa yritettiin taas tuplamurhaa, mutta epäonneksi vain toinen kuoli. Eloonjääneelle taattiin kuitenkin loppuelämän kestävä työkyvyttömyyseläke.
Tapahtumapaikka oli tällä kertaa Tukholman pohjoispuolella sijaitseva Gävlen kunta. Poliisi sai ilmoituksen ammuskelusta lauantai-iltana kahdeksan aikaan. Alueella oli ammuttu lippaallisen verran luoteja pistoolilla.
Poliisipartio löysi pusikkoon kontanneet kohteet. Kuten ne aina kuolemantuskissaan yrittävät kontata johonkin pensaaseen. Toinen kuoli paikanpäällä. Siihen päättyi maallinen vaellus vajaalla parikymppisellä gangsterin alulla. Koirankusemaan pensaikkoon koirien paskoja haistellen. Viimeinen tussahdus kun pää lopulta nyökähtää, koiran löysä paska kuolemantyynynä. Kävikö mielessä ennen kuolemaa, että olisiko sittenkin pitänyt käydä kouluja ja mennä Volvon tehtaalle töihin? Sitä ei voi tietää.
Toisella elämänhalu oli vähän parempi. Nuorukainen oli kontannut parin sadan metrin päähän tekemään kuolemaa. Mutta silloin peliin astui pelastaja: ruotsalainen veronmaksaja. ”Todella paha tilanne”. Veronmaksaja oli tilannut paikalle ambulanssihelikopterin. Joka taas kuskasi polvitönkön sairaalaan lämpimien lakanoiden väliin. Poliisin mukaan hyvin hengenvaarallinen tila. Pitkän matkan hiihtoa ja seiväshyppyä ei ehkä kannata enää harkita, sillä jalat 404. Ilman veronmaksajaa olisi kuitenkin tämäkin konttaaja saatu lakanoihin.
Yksi 25-vuotias mies on otettu kiinni epäiltynä murhasta ja murhan yrityksestä. Kaikki osapuolet ovat uusruotsalaisia ja kohteet tunnettuja gangstereita. Ampujakaan ei kuulu helluntaiseurakuntaan, vaan enempi lallallaa-seurakuntaan.
Gävlessä on nyt erityisen paha tilanne. Uusruotsalaisilla gangstereilla on sotatila.- AnonyymiUUSI
Helevetin kallista noita hoitaa ja elättää.
- AnonyymiUUSI
Hamas saksassa ja pedofiilijengit englannissa , huumekusipäät ruotsissa , entäs ranska mitä siellä , milloin suomi jaa mutta oulussa pedofiilit jo toimii.
- AnonyymiUUSI
Älkää peljätkö, kyllä islamisaatio jatkuu SUOMESSAKIN, viherpunikkien muslimiveljeskunnat kannattajineen pitävät siitä huolen…
Vai mitä PROFEETTA MOKTAR?
- AnonyymiUUSI
Hamas virittelee ja Afd kasvaa…
- AnonyymiUUSI
On vain yksi islam - tuhoisa sellainen .
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem362699- 141476
Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet
Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k41156Helvetistä ei ole paluuta
Kun ihminen laskeutuu kuolleiden maailmaan, kauhujen valtakuntaan ja tuonelan ovet sulkeutuu kiinni, se on karu tunne ku3401099- 531038
- 45904
Järjetön Topi-ilta
Lisää tappiota konkurssipesälle. Miten voi olla mahdollidta , että annetaan järjestää tämä. Sorsakoski pyörii haudassaan20889- 45790
- 46788
Miksi nainen nukut huonosti
Onko sulla jotakin huolia, vai jotakin miestäkö mietit? Vai tunnemaailmassako velloo? Ajatteletko koskaan minua? Paljo61784