Lampaat ja vuohet
Matt 25:33: "Ja hän asettaa lampaat oikealle puolelleen, mutta vuohet vasemmalle."
Viisaat neitsyet ja tyhmät neitsyet
Matt 25:1: ""Silloin on taivasten valtakunta oleva kymmenen neitsyen kaltainen, jotka ottivat lamppunsa ja lähtivät ylkää vastaan."
Ilm 14:4: "Nämä ovat ne, jotka eivät ole saastuttaneet itseään naisten kanssa; sillä he ovat niinkuin neitsyet. Nämä ovat ne, jotka seuraavat Karitsaa, mihin ikinä hän menee. Nämä ovat ostetut ihmisistä esikoiseksi Jumalalle ja Karitsalle,"
Seurakunnan kahtiajako
12
101
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Jotka aina ovat opetusta ottamassa, eivätkä koskaan voi päästä totuuden tuntemiseen.
Eivätkä koskaan! - AnonyymiUUSI
Miten tunnistetaan tyhmät neitsyeet ?
- AnonyymiUUSI
Tyhmät neitsyet ostavat kaikki oppinsa SUUREN BABYLONIN KAUPPIAILTA ja uskovat esim että "Jeesuksen usko" on sitä, kun palvotaan Jeesuksen sekä avuttomien lasten murhaajia.
Ilm.18
23 ei loista sinussa (=suuri Babylon) enää lampun valo; ei kuulla sinussa enää huutoa yljälle eikä huutoa morsiamelle; sillä SINUN KAUPPIAASI olivat maan mahtavia, ja sinun velhoutesi villitsi kaikki kansat;
24 ja hänestä on löydetty profeettain ja pyhien veri ja kaikkien veri, jotka maan päällä ovat tapetut.
Ilm. 14:12
Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon.
2.Moos.20:13
ÄLÄ TAPA.
Matt.25
31 Mutta kun Ihmisen Poika tulee kirkkaudessaan ja kaikki enkelit hänen kanssaan, silloin hän istuu kirkkautensa valtaistuimelle.
32 Ja hänen eteensä kootaan kaikki kansat, ja hän erottaa toiset toisista, niinkuin paimen erottaa lampaat vuohista.
33 Ja hän asettaa lampaat oikealle puolelleen, mutta vuohet vasemmalle.
34 Silloin Kuningas sanoo oikealla puolellaan oleville: 'Tulkaa, minun Isäni siunatut, ja omistakaa se valtakunta, joka on ollut teille valmistettuna maailman perustamisesta asti.
35 Sillä minun oli nälkä, ja te annoitte minulle syödä; minun oli jano, ja te annoitte minulle juoda; minä olin outo, ja te otitte minut huoneeseenne;
36 minä olin alaston, ja te vaatetitte minut; minä sairastin, ja te kävitte minua katsomassa; minä olin vankeudessa, ja te tulitte minun tyköni.'
37 Silloin vanhurskaat vastaavat hänelle sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä ja ruokimme sinua, tai janoisena ja annoimme sinulle juoda?
38 Ja milloin me näimme sinut outona ja otimme sinut huoneeseemme, tai alastonna ja vaatetimme sinut?
39 Ja milloin me näimme sinun sairastavan tai olevan vankeudessa ja tulimme sinun tykösi?'
40 Niin Kuningas vastaa ja sanoo heille: 'Totisesti minä sanon teille: kaikki, mitä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle'.
41 Sitten hän myös sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä.
42 Sillä minun oli nälkä, ja te ette antaneet minulle syödä; minun oli jano, ja te ette antaneet minulle juoda;
43 minä olin outo, ja te ette ottaneet minua huoneeseenne; minä olin alaston, ja te ette vaatettaneet minua; sairaana ja vankeudessa, ja te ette käyneet minua katsomassa.'
44 Silloin hekin vastaavat sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä tai janoisena tai outona tai alastonna tai sairaana tai vankeudessa, emmekä sinua palvelleet?'
45 Silloin hän vastaa heille ja sanoo: 'Totisesti minä sanon teille: kaiken, minkä olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle'.
46 Ja nämä menevät pois iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään."
Ilm.3:18
Minä (=Jeesus) neuvon sinua OSTAMAAN MINULTA >kultaa<, tulessa puhdistettua, että rikastuisit, ja >valkeat vaatteet<, että niihin pukeutuisit eikä alastomuutesi häpeä näkyisi, ja >silmävoidetta< voidellaksesi silmäsi, että näkisit. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tyhmät neitsyet ostavat kaikki oppinsa SUUREN BABYLONIN KAUPPIAILTA ja uskovat esim että "Jeesuksen usko" on sitä, kun palvotaan Jeesuksen sekä avuttomien lasten murhaajia.
Ilm.18
23 ei loista sinussa (=suuri Babylon) enää lampun valo; ei kuulla sinussa enää huutoa yljälle eikä huutoa morsiamelle; sillä SINUN KAUPPIAASI olivat maan mahtavia, ja sinun velhoutesi villitsi kaikki kansat;
24 ja hänestä on löydetty profeettain ja pyhien veri ja kaikkien veri, jotka maan päällä ovat tapetut.
Ilm. 14:12
Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon.
2.Moos.20:13
ÄLÄ TAPA.
Matt.25
31 Mutta kun Ihmisen Poika tulee kirkkaudessaan ja kaikki enkelit hänen kanssaan, silloin hän istuu kirkkautensa valtaistuimelle.
32 Ja hänen eteensä kootaan kaikki kansat, ja hän erottaa toiset toisista, niinkuin paimen erottaa lampaat vuohista.
33 Ja hän asettaa lampaat oikealle puolelleen, mutta vuohet vasemmalle.
34 Silloin Kuningas sanoo oikealla puolellaan oleville: 'Tulkaa, minun Isäni siunatut, ja omistakaa se valtakunta, joka on ollut teille valmistettuna maailman perustamisesta asti.
35 Sillä minun oli nälkä, ja te annoitte minulle syödä; minun oli jano, ja te annoitte minulle juoda; minä olin outo, ja te otitte minut huoneeseenne;
36 minä olin alaston, ja te vaatetitte minut; minä sairastin, ja te kävitte minua katsomassa; minä olin vankeudessa, ja te tulitte minun tyköni.'
37 Silloin vanhurskaat vastaavat hänelle sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä ja ruokimme sinua, tai janoisena ja annoimme sinulle juoda?
38 Ja milloin me näimme sinut outona ja otimme sinut huoneeseemme, tai alastonna ja vaatetimme sinut?
39 Ja milloin me näimme sinun sairastavan tai olevan vankeudessa ja tulimme sinun tykösi?'
40 Niin Kuningas vastaa ja sanoo heille: 'Totisesti minä sanon teille: kaikki, mitä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle'.
41 Sitten hän myös sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä.
42 Sillä minun oli nälkä, ja te ette antaneet minulle syödä; minun oli jano, ja te ette antaneet minulle juoda;
43 minä olin outo, ja te ette ottaneet minua huoneeseenne; minä olin alaston, ja te ette vaatettaneet minua; sairaana ja vankeudessa, ja te ette käyneet minua katsomassa.'
44 Silloin hekin vastaavat sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä tai janoisena tai outona tai alastonna tai sairaana tai vankeudessa, emmekä sinua palvelleet?'
45 Silloin hän vastaa heille ja sanoo: 'Totisesti minä sanon teille: kaiken, minkä olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle'.
46 Ja nämä menevät pois iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään."
Ilm.3:18
Minä (=Jeesus) neuvon sinua OSTAMAAN MINULTA >kultaa<, tulessa puhdistettua, että rikastuisit, ja >valkeat vaatteet<, että niihin pukeutuisit eikä alastomuutesi häpeä näkyisi, ja >silmävoidetta< voidellaksesi silmäsi, että näkisit.Sinä kokoajan omasta päästäsi jakelet juttujasi.
Eli taas- jänkhäät Bayloniaa niihin toisiin, mitä itse et edusta.
Mutta, Babylonia onkin kokonaan tämän maailmallisuuden elämä.
Uskovaisuus on Kristuksen- Pyhän Hengen aikaansaama eri kaitselmusten laumat- jota Hän opettaa- neuvoo- ohjaa ja kasvattaa ---eri laitumilla---- ymmärrätkö.
Hänellä on muitakin ruokittavia. ei vain sitä, missä itse luulee olevansa ja pöhöttyneenä - sekä määrättyä ruohoa syöneenä lampaana esiintyy. Hokaatko.
Siksi sinä pöhöttyneenä olet ähkytilassa, jossa ähkyt palstalla ja läähätät.
ts. siellä missä Kristus tekee työtään, se kantaa eri seurakuntien elämänmuotoja, jotka tavallaan kuvaa tämän -tietomme- on vajavaista- kentää- laidunta ja siksi myös sinäkin voit tarkastella, millainen tuo lauma on, mitä Hän ruokkii- ja kasvattaa.
Jumala Kristuksessa luo Uuden taivaan ja maan, ja myös Hän Itse- pitää sen "kirjansa"- lampaista itse Taivaassa- ei sinun jäsenkirjakirkkosi rekisterissä- missä ähkyt.
Miksi ähkyt- --- siksi- koska tietosi on vajavainen ja haluat istua hallintavaltaistuimellasi- missä jopa Taivaassa- Lucifer- halusi istahtaa-
Hänen piti suojella sitä ajatuksin - teoin ja voimassa- Pyhää- mutta Hänkin riisui PYHÄ- pukunsa- näkyi vilppi- alkoi sota- Taivaassa ja lensi pihalle.
Tänne alas- meidän pimeyteemme- hokaatko?
ja täälä hokaa nyt- meidän pimeydessä häärää ---Jumalan alueella, eli Hyvän ja Pahan tiedonpuulla, käärmeenä- ja pöhötyttää siellä hedelmiä nauttivia, heidän povellaan.
siementää siellä niitä päitä, joiden häpy on avoinna ja makaavat- leikkivät jumalaa.
hokaatko
eli pöhötystauti on sieltä kotoisin. Kannattaisi olla Elämänpuulla rakentumassa, kasvamassa, rakastamassa- ja julistamassa.... itse Sanaa- Pyhän Hengen voimassa.
Siitähän se lampaanhoidon meidän terveys riippuu- mitä "omentoita"- syömme.
Kyllä pöhötystauti iskee- jos valtaa hakee- muistamatta- KUKA rakentaa Pyhän Hengen kautta seurakuntaansa...
Kannattaa polvistua pesemään veljensä jalat, koska Mestarimme Itse sitä tekei- eli oli tullut palvelemaan, ei palveltavaksi ja antoi esimerkin.
Se on meidänaikkamme ja sen ääreltä mennään Herran muisto--ateria---pöytään.
Golgatan -veressä voima on.
Kantsiis siellä vaika ottaa janoinen- lammas sivut käyttöön ja mietiskellä, eikä pöhötellä.
laitan linkkiä.
https://www.janoinenlammas.fi/watch/f6tid3s5rz19uoorbyrhjsml
https://www.youtube.com/watch?v=E9TO5Twspws
https://www.janoinenlammas.fi/watch/htq8qug1cwwboayzrw054pd3
https://www.janoinenlammas.fi/speakers/jukka-norvanto
- AnonyymiUUSI
Seurakunnassa on niitä jotka jotka antavat kymmenykset rahauhrina Jumalalle mutta suurin osa ei halua uhrata niin.
- AnonyymiUUSI
uhri- ei ole "vain" kymmenykset ajatus, - vaan meidän koko sydän, henki, sekä elämä, jopa martyyriyteen asti.
rahauhri on siinä, että oikeakäsi, ei tiedä mitä vasen tekee.
Toiset "kehuu" antavansa kymmenykset- ja joku mummo saattaa jopa vitosen antamista pitävän suurena lahjana- ts. siinä voi nähdä meidän oman mitan käyttöä, sitten maailmalliset ihmiset jahkaavat toisten kukkarolla ja voivottelevat siitä, miten he hoitavat hengellisen kodin - hyvinvointia. ---ottamatta-- osaa mihinkään....
- AnonyymiUUSI
Aloitus on valhetta ja vastoin Sanan selkeää ja yksiselitteistä ilmoitusta: Kyseessä ei ole seurakunnan kahtiajako, vaan kansojen tuomio: "eteensä kootaan kaikki kansat".
Monet vanhat kirkkokunnat, joissa ani harvat uskovat jkokontuvat yhteen maailman ihmisen kanssa viettämään Herran ateriaa, ovat käytännössä maailma. - AnonyymiUUSI
Tyhmät neitsyet ovat ilman öljyä. Heillä on lamppu, Jumalan Sana, mutta ei Sanan valoa. Tyhmät ovat uskonnollisia ja muotojumalasia ihmisiä, niitä jotka näyttelevät Jeesuksen opetuslasta.
- AnonyymiUUSI
Matt 25:1: ""Silloin on taivasten valtakunta oleva kymmenen neitsyen kaltainen
Huomioi sana: silloin.
Jeesus aloitti vihanajan tapahtuman jo 24 luvussa 24.
Paavali nimittää seurakuntaa yksikössä: Neitsyt, niinpä viisi viisasta ovat 1444000 juutalaista vihan ajan alkupuolella jotka temmataan taivaaseen, ja ovat Ilm kirjan poikalapsi.- AnonyymiUUSI
Danielin mainitsema vihan aika on jo tullut ja on nyt on vihan ajan loppuhetket. suuri hätä on oleva maan päällä ja viha tätä kansaa vastaan;
ja he kaatuvat miekan terään, heidät viedään vangeiksi kaikkien kansojen sekaan, ja Jerusalem on oleva pakanain tallattavana, kunnes pakanain ajat täyttyvät. Vihan aika tarkoittaa vihaa juutalaisia kohtaa, kuten Jeesus itse ennusti ja mikä on ollut ja on yhä edelleen jokaisen omin silmin nähtävänä.
Niin, miten viisi on 144 000 tuhatta, outo väite.
144 000 tuhatta juutalaista on jo Taivaassa, niin turhaan mahdutat itseäsi juutalaisten esikoisjoukkoon.
Matteuksen mainitsema taivasten valtakunta tarkoittaa pakana-ajan seurakuntia, oikeita Jumalan seurakuntia ja niitä matkivat Jumalan seurakuntaa ja niiden jäseniä, oikeita ja vääriä.
- AnonyymiUUSI
Raamatusta ei kannnata ihan kaikkea hyväksyä. Ei se ole mitään jumalansanaa. Olemme jo luonnostamme parempia ihmisiä kuin nämä vuohiin ja lampaisiin jakavat ja tuomarit. Eikä kukaan ole mikään elukka. Ei lammas eikä susi.
- AnonyymiUUSI
Mikä ihmeen oppi sinulla on . Jeesus valmisti kaikille pelastuksen. Minne sijoitat pelastuneen ristinryövätin. Tosin pelastus pitää ottaa vastaan. Joh. 3 :16 muistanet jo koulusta. Etpä ainakaan sinä ole erottelemassa ihmisiä. Onpa sinulla raaka oppi. Muistuttaa Stalinin ja Aatun oppia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
PÄIVÄN PARAS: Nigerialainen haki turvapaikkaa Suomesta, lähti takas huilaamaan
kotimaahansa, koska turvapaikan saaminen kesti niin kauan. Ja tämän kertoo ihan Yle, eikä yhtään toimittaja kyseenalaist1834107Mikä vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin sinne tyhjään tilaan, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki1043715Ohjelma "Rikollisjengien Ruotsi" hyvin paljasti jakautuneen maan
eli ns. ruotsalaiset yhdellä puolella, muslimit ja muut kehitysmaalaiset toisella puolella. Siinäkin hyvin näki mitä ma433239Pidennetään viikko 8 päiväiseksi
Ja jätetään työpäivien määrä nykyiseen 5:een. Tuo olisi kompromissiratkaisu vellovaan keskusteluun työajan lyhentämisest222567- 1892328
Jos Katja Ståhl ei pääse juontamaan Elämäni biisiä, kenet haluaisit nähdä juontohommissa?
Katja Ståhl on ollut kuluvalla viikolla sairaalahoidossa. Jos Katja Ståhl ei pääse juontamaan Elämäni biisiä, kenet halu281500- 981307
Vähäkankailla ollut ongelmia vuokra-asunnossa
Aina ne ikävätkin asiat tulevat mediaan. Jasmin ja Marko saaneet edellisestä asunnostaan häädöt ja Jasmin todettu varatt1361197Tiesitkö? Tuure ja Saana Boelius ovat sisaruksia!
Tiesitkö? Tuure Boelius ja Saana Boelius ovat tänä syksynä kumpainenkin reality-ohjelmissa tv:ssä: Tuure Petollisissa ja251194Jos elämäsi ihminen
on osoittanut kiinnostuksensa, niin kannattaa vastata edes jotain vaikka mikä olisi. Toista mahdollisuutta ei välttämätt691068