Tässä vanhan miehen ”kunnioitusta” Jumalan laille!
”Varsinkin, kun Pojan tappamisen jälkeen, Jumala heitti kaikki Moosekset ja Aaronit käärmeen valtakuntaan, ja sen johdatettavaksi, niin saivat kaikki uuden maailman ihmiset uuden Mooseksen, Paavalin ja uuden Aaronin, Pietarin, johdattamaan ihmisiä erämassa.”
Jumalan lain kunnioitusta?
83
301
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ne profetalliset kirjoitukset ole tarkoituskaan kaikille aueta.
Jes. 29:11
Niin on kaikki ilmoitus teille niinkuin lukitun kirjan sanat; jos se annetaan kirjantaitavalle ja sanotaan: "Lue tämä", niin hän vastaa: "Ei voi, sillä se on lukittu",- Anonyymi
Tuolla perusteellahan voi päästellä näppäimistöstään mitä höpötystä vaan ja todeta, että ette te voi sitä ymmärtää, koska se on”profeetallista”.
Sellaista se eksytys on.
- Anonyymi
Joh. 14:30
En minä enää puhu paljoa teidän kanssanne, sillä maailman ruhtinas tulee, ja minussa hänellä ei ole mitään.
Jeesus varoitti hänen kuolemansa jälkeen ilmestyvistä valejeesuksista ja valeapostoleista, jotka ovat valittujen eli Juutalaisten uskon kimpussa.
Matt.24: 24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.- Anonyymi
Sinä Teuvo olet malliesimerkki väärästä kristuksesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös siellä Syyriaan menevällä maantiellä ihmiset sokaistuneet?
Luuk. 10:18
Jeesus sanoi heille: "Minä näin, kuinka Saatana sinkoutui taivaasta kuin salama." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös siellä Syyriaan menevällä maantiellä ihmiset sokaistuneet?
Luuk. 10:18
Jeesus sanoi heille: "Minä näin, kuinka Saatana sinkoutui taivaasta kuin salama."Matt. 24:5
Monet tulevat esiintymään minun nimelläni. He sanovat: 'Minä olen Messias', ja eksyttävät monia. [1. Joh. 2:18, 4:1]
Mark. 13:6
Monet tulevat esiintymään minun nimelläni. He sanovat: 'Minä se olen', ja eksyttävät monia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Matt. 24:5
Monet tulevat esiintymään minun nimelläni. He sanovat: 'Minä olen Messias', ja eksyttävät monia. [1. Joh. 2:18, 4:1]
Mark. 13:6
Monet tulevat esiintymään minun nimelläni. He sanovat: 'Minä se olen', ja eksyttävät monia.Lahkot ilmoittelee lehdessä tarkan päivämäärän ja kellon ajankin, koska Jumala/ Jeesus on tavatttavissa heidän tiloissaan.
Matt. 24:26
Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lahkot ilmoittelee lehdessä tarkan päivämäärän ja kellon ajankin, koska Jumala/ Jeesus on tavatttavissa heidän tiloissaan.
Matt. 24:26
Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko.1. Tim. 6:16
Hän yksin on kuolematon, hän asuu valossa, jota ei voi lähestyä. Häntä ei yksikään ihminen ole nähnyt eikä voi nähdä. Hänen on kunnia ja ikuinen valta. Aamen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
1. Tim. 6:16
Hän yksin on kuolematon, hän asuu valossa, jota ei voi lähestyä. Häntä ei yksikään ihminen ole nähnyt eikä voi nähdä. Hänen on kunnia ja ikuinen valta. AamenJoh.3: 13 Ei kukaan ole noussut ylös taivaaseen, paitsi hän, joka taivaasta tuli alas, Ihmisen Poika, joka on taivaassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta!
- Anonyymi
Pakkokäännyttäjät pakottavat kovalla kiirellä tekemään sitä uskonratkaisuja ja tekemään sen uskonratkaisun lukemalla heidän perässään niitä valmiiksi kirjoitettuja mantroja...
Luuk. 21:8
Jeesus sanoi: "Varokaa, ettei teitä johdeta harhaan. Monet tulevat esiintymään minun nimelläni. He sanovat: 'Minä se olen', ja: 'Aika on tullut.' Mutta älkää lähtekö heidän peräänsä. [Jer. 29:8,9; Kol. 2:8; 2. Tess. 2:3; 1. Joh. 2:18, 4:1]- Anonyymi
Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
Eikä ihme; sillä itse Saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen
- Anonyymi
Jos etsii väärästä paikasta sitä Jeesusta, niin ei koskaan voi löytää.
Room. 10:20
Ja Esaias on rohkea ja sanoo: "Minut ovat löytäneet ne, jotka eivät minua etsineet; minä olen ilmestynyt niille, jotka eivät minua kysyneet". - Anonyymi
Niinpä.
”Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Te eksytte, koska te ette tunne kirjoituksia ettekä Jumalan voimaa.”- Anonyymi
Kirjoituksilla Jeesus tarkoittaa VanhanTestamentin kirjoituksia.
- Anonyymi
Paavali oli murhamies ja yritti uskotella, että lait on kumottu, ei hätää mitään.
Ef. 2:15
"Hän on kumonnut lain käskyineen ja säädöksineen"
Jeesus on asiasta täysin eri mieltä.
Matt. 5:17
"Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan. En minä ole tullut kumoamaan, vaan toteuttamaan."
Matt. 5:18
Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut.- Anonyymi
Sitten Paavali keksi sellaisenkin opin, että lain tarkoitus ei ole sen noudattaminen, vaan lailla on ainoastaan symboolinen merkitys herätellä synnin tuntemusta.
Paavalia ei saatu vastuuseen edes Stefanoksen murhasta.
Ap. t. 22:29
Ne, joiden oli määrä kuulustella Paavalia, jättivät hänet heti rauhaan, ja komentaja pelästyi, kun havaitsi sidottaneensa Rooman kansalaisen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten Paavali keksi sellaisenkin opin, että lain tarkoitus ei ole sen noudattaminen, vaan lailla on ainoastaan symboolinen merkitys herätellä synnin tuntemusta.
Paavalia ei saatu vastuuseen edes Stefanoksen murhasta.
Ne, joiden oli määrä kuulustella Paavalia, jättivät hänet heti rauhaan, ja komentaja pelästyi, kun havaitsi sidottaneensa Rooman kansalaisen.Miten on sinun huorin tekemisen eli sviorikoksesi kanssa, josta itse olet kertonut? Onko se mielestäsi jotenkin ihan ok?
Huomaatko, että olet itse lain rikkoja? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten on sinun huorin tekemisen eli sviorikoksesi kanssa, josta itse olet kertonut? Onko se mielestäsi jotenkin ihan ok?
Huomaatko, että olet itse lain rikkoja?Ps. 116:5
Herra on oikeamielinen ja laupias, meidän Jumalamme on armollinen.
- Anonyymi
Matt. 5:19
Sitä, joka jättää laista pois yhdenkin käskyn, vaikkapa kaikkein vähäisimmän, ja siten opettaa, kutsutaan taivasten valtakunnassa vähäisimmäksi. Mutta sitä, joka noudattaa lakia ja niin opettaa, kutsutaan taivasten valtakunnassa suureksi. [5. Moos. 28:1; Jaak. 2:10] - Anonyymi
Jeesuksen lähettämät oikeat julistajat ovat lainopettajia, ei mitään hihhuleita.
Matt. 23:34
"Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen. - Anonyymi
Juutalaisten vanha sanonta joutua lain alle ei tarkoita lain noudattamista, vaan lain säätämän rangaistuksen alle joutumista.
- Anonyymi
Työmaille voi nykyään mennä naimisiin ellei työn kanssa.
- Anonyymi
Mitä nämä höpötykset merkitsee kellekään?
- Anonyymi
Sananl. 28:9
Joka sulkee korvansa Herran lailta, sen rukouskin on Herralle kauhistus. - Anonyymi
Jeesuksen veli Jaakob varoittaakin hokemasta yksin uskosta -mantraa.
Jaak. 2:25
Juuri tekojensa ansiosta portto Rahabkin osoittautui vanhurskaaksi, kun otti sanansaattajat luokseen ja auttoi heidät pois toista tietä pois.
Ei ollut koskaan kuullutkaan puhuttavan mistään Jeesuksesta. - Anonyymi
1. Joh. 5:3
Sitähän Jumalan rakastaminen on, että pidämme hänen käskynsä, eivätkä ne ole raskaita noudattaa. [Matt. 11:30]
Tämä on sitä oikeata Raamatullista menestysteologiaa. Ei mikään hihhulointi pää sekaisin lahkokellareissa.
Joos. 1:7
Ole vain rohkea ja ole luja. Noudata tarkoin sitä lakia, jonka palvelijani Mooses sinulle antoi. Älä poikkea siitä oikealle äläkä vasemmalle. Silloin menestyt kaikessa mihin ryhdyt. - Anonyymi
Lääkärilehdessä kerrottiin lahkolaismiehestä, joka sairasti epilepsiaa ja oli mennyt psykoosiin, mutta ei suostunut käyttämään mitään lääkkeitä, koska nautti suurta arvostusta kohtauksiensa ansiosta siinä uskonyhteisössä, mihinkä hän kuului.
- Anonyymi
Pitkän iän salaisuus Raamatussa:
1. Kun. 3:14
"Ja jos vaellat minun teitäni säädösteni ja määräysteni mukaisesti, niin kuin isäsi Daavid vaelsi, minä annan sinulle pitkän iän."
Luvattuun maahan (taivaaseen) menosta väärin puhuneet miehet kokivat pahan äkkikuoleman.
Synnintekijät eivät pääse puoleen ikäänsä. Tosin heidät sitten kuitenkin julistetaan marttyyreiksi. - Anonyymi
Vainajien jahtaaminen ei ole viisasta.
3. Moos. 20:6
"Jos joku luopuu minusta ja kääntyy vainajahenkien ja tietäjien puoleen, minä käännyn häntä vastaan ja poistan hänet kansansa keskuudesta.- Anonyymi
Vainajahenkien ja tietäjähenkien puoleen kääntyminen johti Pyhän Hengen menetykseen ja pahan hurmoshengen saamiseen.
1. Sam. 16:14
Mutta Herran henki poistui Saulista, ja Herran lähettämä paha henki vaivasi häntä.
1. Sam. 18:10
Seuraavana päivänä Jumalan lähettämä paha henki valtasi Saulin, ja hän riehui hurmoksissa kotonaan. Daavid soitti tapansa mukaan harppua, mutta Saul puristeli keihästään.
Hengelliset laulut ja sekavat puheet helpottaa olotilaa.
1. Kor. 14:19
Jotta voisin opettaa muitakin, haluan seurakunnassa silti puhua mieluummin viisi ymmärrettävää sanaa kuin tuhansia hurmoskielen sanoja.
1. Kor. 14:9
Samoin tekin: jos ette kielellänne saa esiin selvää puhetta, kuinka voidaan sellainen puhe ymmärtää? Tehän puhutte silloin tuuleen.
- Anonyymi
Mitä uskoa muka olevinaan.
- Anonyymi
Jeesus oli tapauskovainen. Uskoltaan Juutalainen.
Kävi kerran viikossa kotikirkossaan, maksoi kirkollisveroa ja luki Tooraa.
Ilm. 14:12
Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon.
Luuk. 4:16
Ja hän saapui Nasaretiin, jossa hänet oli kasvatettu, ja meni tapansa mukaan sapatinpäivänä synagoogaan ja nousi lukemaan.
Matt.17
24 Ja kun he saapuivat Kapernaumiin, tulivat temppeliveron kantajat Pietarin luo ja sanoivat: "Eikö teidän opettajanne maksa temppeliveroa?"
25 Hän sanoi: "Maksaa".
- Anonyymi
Kauko Käyhkö meni lihakauppaan ja kysyi onko maksaa.
Myyjä sanoi, että maksaa ei ole. Mutta käykö keuhko?- Anonyymi
Ei siinä mistään ruumiinjäsenistä puhuta, vaan temppeliveron maksamisesta.
"Eikö teidän opettajanne maksa temppeliveroa?"
Hän sanoi: "Maksaa". - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei siinä mistään ruumiinjäsenistä puhuta, vaan temppeliveron maksamisesta.
"Eikö teidän opettajanne maksa temppeliveroa?"
Hän sanoi: "Maksaa".Matt. 22:17
Sano siis meille: miten arvelet? Onko luvallista antaa keisarille veroa vai ei?"
Matt. 22:21
He vastasivat: "Keisarin". Silloin hän sanoi heille: "Antakaa siis keisarille, mikä keisarin on, ja Jumalalle, mikä Jumalan on".
- Anonyymi
Jumalan lait ja käskyt ovat voimassa noudattamista varten, ei pelkkää kunnioittamista ja katseella seuraamista varten.
Paavali oli murhamies ja yritti kiemurrella lakiasian kanssa milloin mitenkin.- Anonyymi
1. Joh. 3:4
Jokainen, joka tekee syntiä, syyllistyy laittomuuteen,
sillä synti merkitsee Jumalan lain rikkomista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sillä synti merkitsee Jumalan lain rikkomista.Lakien kumoaminen tarkoittaisi sitä, että ei olisi syntiäkään.
"Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan. En minä ole tullut kumoamaan, vaan toteuttamaan.
Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut. [Luuk. 16:17] - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lakien kumoaminen tarkoittaisi sitä, että ei olisi syntiäkään.
"Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan. En minä ole tullut kumoamaan, vaan toteuttamaan.
Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut. [Luuk. 16:17]Ef. 2:15
"Hän on kumonnut lain käskyineen ja säädöksineen."
Paavali valehteli, että Jeesus kumosi lait ja käskyt.
Hänellä oli oma intressi, koska oli tehnyt murhan, madollisesti useita. - Anonyymi
Paavali oli Rooman kansalainen.
Paavalilla oli Roomanvallan lupa tappaa ihmisiä, jos he ovat uhka Roomanvallalle.
Eikä miestä saatu vastuuseen murhatöistä.
Ne, joiden oli määrä kuulustella Paavalia, jättivät hänet heti rauhaan, ja komentaja pelästyi, kun havaitsi sidottaneensa Rooman kansalaisen.
- Anonyymi
kasan päällä on pimeys ,kun on hyljätty Jeesus Kristus.
- Anonyymi
Joh. 14:30
En minä enää puhu paljoa teidän kanssanne, sillä maailman ruhtinas tulee, ja minussa hänellä ei ole mitään.
- Anonyymi
Spritistit hokee tule henki, tule henki, tule henki ja anna jokin merkki paikallaolostasi.
Mark. 8:12
Niin hän huokasi hengessään ja sanoi: "Miksi tämä sukupolvi vaatii merkkiä? Totisesti minä sanon teille: tälle sukupolvelle ei anneta merkkiä." - Anonyymi
Se onkin suuri synti väittää Jumalan sanaa valheeksi.
Tosi synnissä rypemistä.- Anonyymi
Raamatussa kaikki osapuolet saavat puhua sitä omaa sanaansa.
Paratiisissa paholainen/käärme pitää ensimmäisen herätyskokouksensa kun se julistaa, syökää ihan vapaasti kaikista paratiisin puista, mitään perisyntiä ei ole olemassa.
Nainen tuli vapaiden suuntien uskoon ja käännytti miehensäkin samaan uskoon:
1. Moos. 3:6
Nainen näki nyt, että puun hedelmät olivat hyviä syödä ja että se oli kaunis katsella ja houkutteleva, koska se antoi ymmärrystä. Hän otti siitä hedelmän ja söi ja antoi myös miehelleen, joka oli hänen kanssaan, ja mieskin söi.
- Anonyymi
On tosiaan suuri synti väittää, että siten ei ole kuten kirjoitettu on
Eihän silloin mikään olisi raamatullista, vaan omia valheita.- Anonyymi
Ei ne viisaat Juutalaiset niitä Paavalin sanoja ja uusia oppeja silloinkaan purematta nielaisseet.
Ap. t. 17:11
Nämä olivat jalompia kuin Tessalonikan juutalaiset; he ottivat sanan vastaan hyvin halukkaasti ja tutkivat joka päivä kirjoituksia, oliko asia niin.
Korintossa vain osa uskoi Paavalin opetuksiin ns. "Paavalismiin".
1. Kor. 1:12
Tarkoitan sitä, että yksi teistä sanoo: "Minä olen Paavalin puolta", toinen: "Minä Apolloksen", joku taas: "Minä Keefaan", joku vielä: "Minä Kristuksen".
- Anonyymi
Raamattu kehottaa tutkimaan kirjoituksien lisäksi myös henget, koska ne valheen henget matkii oikeata Pyhää Henkeä ja eksyttää mahdollisimman monta.
1. Joh. 4:1
Rakkaani, älkää jokaista henkeä uskoko, vaan koetelkaa henget, ovatko ne Jumalasta; sillä monta väärää profeettaa on lähtenyt maailmaan.- Anonyymi
Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen.
- Anonyymi
Jos ei usko mitä Raamatussa sanotaan, kannatta siirtyä ateismiin.
- Anonyymi
Raamatussa se totuus on kuin peltoon kätketyn aarteen kaltainen. Se pitää sieltä kaivaa esiin
ja harvat ovat ne, jotka sen sieltä löytävät. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raamatussa se totuus on kuin peltoon kätketyn aarteen kaltainen. Se pitää sieltä kaivaa esiin
ja harvat ovat ne, jotka sen sieltä löytävät.Jes. 29:11
Niin on kaikki ilmoitus teille niinkuin lukitun kirjan sanat; jos se annetaan kirjantaitavalle ja sanotaan: "Lue tämä", niin hän vastaa: "Ei voi, sillä se on lukittu", - Anonyymi
Käärmen ja valeapostoleiden sanat ovat Raamatussa, mutta ei niitä pidä uskoa todeksi pelkästään siksi, että ne ovat Raamatussa.
Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen.
- Anonyymi
"Tutkikaa Herran kirjaa ja pitäkää vain se, mikä on hyvä ja oikein."
Idän uskonnoissa sielu ja mieli avataan mantroilla ja hokemilla...ommm...ommm.
ja sisään pääseen kaikenlaiset henget ja henkivallat. - Anonyymi
Room. 3:7
Sillä jos Jumalan totuus tulee minun valheeni kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan?
On arvioitu, että Paavalin puheista 80 % on ihan kelvollista opetusta, mutta sinne sekaan on laitettu 20 % valheita.
Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen.
Ei se lopun ajan väkevä eksytys muuten mikään väkevä olisikaan, jos joku ei olisi saanut tehtäväkseen sitä kirjoituksiin lisätä. - Anonyymi
Henkilön epäluotettava tausta jo antaa aihettä hylätä ne puheet, vaikka ne puheet olisivat täysin kirjoituksien mukaisia.
- Anonyymi
1. Joh. 3:15
Jokainen, joka vihaa veljeään, on murhaaja, ja te tiedätte, ettei iankaikkinen elämä voi pysyä yhdessäkään murhaajassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
1. Joh. 3:15
Jokainen, joka vihaa veljeään, on murhaaja, ja te tiedätte, ettei iankaikkinen elämä voi pysyä yhdessäkään murhaajassa.Saatana voi käyttää melkein ketä vaan puhumiseen.
Matt. 16:23
Mutta hän kääntyi ja sanoi Pietarille: "Mene pois minun edestäni, Saatana; sinä olet minulle pahennukseksi, sillä sinä et ajattele sitä, mikä on Jumalan, vaan sitä, mikä on ihmisten".
- Anonyymi
Jos tosiaan väittää Raamatun sanaa valheeksi, on puhasverinen ateisti.
- Anonyymi
Jumalan sana on Jumalan sanaa.
Mutta kun siellä UT:ssa on niitä tekstien kirjoitajia ja sorvaajia satoja. Useiden nimeä ei edes tiedetä.
Esim. Jeesuksen suuhun ja Markuksen suuhun on laitettu kaikenlaista satojen vuosien perästä. Edes kirjoittajan nimeä ei tiedetä.
-92 painos on rehellinen, koska siellä viitetiedoissa varoitetaan niistä sudenkuopista, siksi sitä painosta vihataan määrätyissä piireissä.
Jeesus ilmestyy lähimmilleen
9 Kun Jeesus oli varhain sapatin jälkeisenä päivänä noussut kuolleista, hän ilmestyi ensiksi Magdalan Marialle, josta hän oli ajanut ulos seitsemän pahaa henkeä.
[16:9--20: Markuksen evankeliumi päättyi alkuaan jakeeseen 16:8. Joku varhaiskristillinen kirjoittaja on täydentänyt evankelistan esitystä muualta tunnetulla, luotettavaksi katsotulla perimätiedolla.]
Jeesus ei todellakaan kehota ketään juomaan myrkkyä ja pistättämän itseään käärmeillä, kuten tuo tuntematon kirjailija antaa ymmärtäää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumalan sana on Jumalan sanaa.
Mutta kun siellä UT:ssa on niitä tekstien kirjoitajia ja sorvaajia satoja. Useiden nimeä ei edes tiedetä.
Esim. Jeesuksen suuhun ja Markuksen suuhun on laitettu kaikenlaista satojen vuosien perästä. Edes kirjoittajan nimeä ei tiedetä.
-92 painos on rehellinen, koska siellä viitetiedoissa varoitetaan niistä sudenkuopista, siksi sitä painosta vihataan määrätyissä piireissä.
Jeesus ilmestyy lähimmilleen
9 Kun Jeesus oli varhain sapatin jälkeisenä päivänä noussut kuolleista, hän ilmestyi ensiksi Magdalan Marialle, josta hän oli ajanut ulos seitsemän pahaa henkeä.
[16:9--20: Markuksen evankeliumi päättyi alkuaan jakeeseen 16:8. Joku varhaiskristillinen kirjoittaja on täydentänyt evankelistan esitystä muualta tunnetulla, luotettavaksi katsotulla perimätiedolla.]
Jeesus ei todellakaan kehota ketään juomaan myrkkyä ja pistättämän itseään käärmeillä, kuten tuo tuntematon kirjailija antaa ymmärtäää.Veden löytyminen erämaasta mahdollisti hoviherran kastamisen. Ei mikään uskontunnustus , mikä on sinne jälestäpäin lisätty.
Asiasta on varoitus 92 painoksen Apt.8:37 kohdalla
37 Filippos sanoi hänelle: "Jos koko sydämestäsi uskot, se on mahdollista." Hoviherra vastasi: "Minä uskon, että Jeesus Kristus on Jumalan Poika."]* [Jae puuttuu vanhimmista käsikirjoituksista.]
- Anonyymi
Hassua vaatia lain noudattamista ja pitää samaan aikaan Raamattua valheena.
- Anonyymi
Ei koko Raamattu ole valhetta. Ei pidä valehdella.
On arvioitu, että Paavalin puheista 80% on kelvollista opetusta, mutta sinne sekaan on laitettu 20 % valheita, mitkä ei tästää muiden kirjoituksien eikä Jeesuksen opetusen kanssa.
Sillä jos Jumalan totuus tulee minun valheeni kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan?
Jesuiitat ottivat tuon Paavalin periaatteen omaksi tunnuslauseekseen: Tarkoitus pyhittää keinot.
- Anonyymi
Esim. Jobin väärämieliset ystävät saavat sivukaupalla palstatilaa, vaikka puhuvat niitä näitä. Ei se ole silloin mitään Jumalan sanaa, vaan väärämielisten puhetta, mikä helposti unohtuu.
- Anonyymi
Käärme/paholainen saa pitää paratiisissa oman herätyssaarnansa. Nainen tulee vapaiden suuntien uskoon ja käännyttää miehensäkin samaan uskoon.
1. Moos. 3:6
Ja vaimo näki, että siitä puusta oli hyvä syödä ja että se oli ihana katsella ja suloinen puu antamaan ymmärrystä; ja hän otti sen hedelmästä ja söi ja antoi myös miehellensä, joka oli hänen kanssansa, ja hänkin söi.
Vapaat suunnat ja muut Jenkkilahkot kieltää käärmeen tavoin koko perisynnin.
2. Piet. 2:19
He lupaavat teille vapautta, vaikka itse ovat turmeluksen orjia: kenen voittama ihminen on, sen orja hän on. - Anonyymi
20 prosenttia kun Jumalan sanasta on valhetta, lakia helppo noudattaa korvadyyhyyn.
- Anonyymi
Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?
Paavalin opetuksesta arvioilta 20 % on valhetta, jonka hän tunnustaa Korintossa kirjoittamassaan tunnustuskirjeessä Roomaan. Kuriiri vei kirjeen Roomaan.
Kirjettä ei näytetty Korinttolaisille, joten on syytä olettaa, valheet liittyvät suurelta osin Korinton opetuksiin.
Svenska Bibeln v. 1917 kääntää, että Paavali oli luonteeltaan epärehellinen, eikä ihminen sille perusluonteelleen mitään voi.
Och å andra sidan, om Guds sannfärdighet genom min lögnaktighet ännu mer har trätt i dagen, honom till ära, varför skall då jag likväl dömas såsom syndare? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?
Paavalin opetuksesta arvioilta 20 % on valhetta, jonka hän tunnustaa Korintossa kirjoittamassaan tunnustuskirjeessä Roomaan. Kuriiri vei kirjeen Roomaan.
Kirjettä ei näytetty Korinttolaisille, joten on syytä olettaa, valheet liittyvät suurelta osin Korinton opetuksiin.
Svenska Bibeln v. 1917 kääntää, että Paavali oli luonteeltaan epärehellinen, eikä ihminen sille perusluonteelleen mitään voi.
Och å andra sidan, om Guds sannfärdighet genom min lögnaktighet ännu mer har trätt i dagen, honom till ära, varför skall då jag likväl dömas såsom syndare?Ei ihme ollenkaan Paavalin epärehellisyys, koska miehessä asusteli Saatanan enkeli, henkiolento, jota ei otettu miehestä pois rukouksista huolimatta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ihme ollenkaan Paavalin epärehellisyys, koska miehessä asusteli Saatanan enkeli, henkiolento, jota ei otettu miehestä pois rukouksista huolimatta.
Eikä mikään pikkupiru eikä mykkä henki, vaan pääpirun viestinnän ammattilainen.
King James käännöksen mukaan oikein "The messenger of Satan" niminen demonihenki.,
2. Kor. 12:7
And lest I should be exalted above measure through the abundance of the revelations, there was given to me a thorn in the flesh, the messenger of Satan to buffet me, lest I should be exalted above measure.
2. Kor. 12:8
Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.
King James
For this thing I besought the Lord thrice, that it might depart from me.
- Anonyymi
Ja sekös ihmisiä kiinnostaakin kun saarnamiehessä on Saatanan enkeli !
Sieltähän voi tulla vaikka minkälaista julistusta, joka osui ja upposi.- Anonyymi
Saatanahan puhui Jeesuksellekin ihan kirjoituksien mukaan.
Lupasi kaikenlaista ihanuutta, menestystä ja vaikutusvaltaa, jos Jeesus olisi kumartanut Saatanaa.
Jeesus ei siihen suostunut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saatanahan puhui Jeesuksellekin ihan kirjoituksien mukaan.
Lupasi kaikenlaista ihanuutta, menestystä ja vaikutusvaltaa, jos Jeesus olisi kumartanut Saatanaa.
Jeesus ei siihen suostunut.Matt. 4:9 ja sanoi hänelle: "Tämän kaiken minä annan sinulle, jos lankeat maahan ja kumarrat minua".
Monet kumartuvat ja eräät menevät maahan pitkälleen ja kokevat euforisia ruumiista irtaantumisen kokemuksia
ja suusta voi tulla epämääräistä molotusta.
- Anonyymi
Helppo lakia on noudattaa kun jättää 20 prosenttia voi jättää huomiotta ja loputkin selittää parhain päin.
- Anonyymi
Lait ja kymmen käksyä on kirjoitettu Jumalan sanelun mukaisesti, ei niitä voi muuttaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lait ja kymmen käksyä on kirjoitettu Jumalan sanelun mukaisesti, ei niitä voi muuttaa.
Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan noudattamaan.
Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut.
Luuk. 16:17
Mutta ennemmin taivas ja maa katoavat, kuin yksikään lain piirto häviää.
- Anonyymi
Se on roistojen ja murhamiesten makea päiväuni, että lait on kumottu. Silloin ei olisi syntiäkään, mistä heitä voitaisiin syyttää.
sillä synti merkitsee Jumalan lain rikkomista.- Anonyymi
Ilm. 20:12
Näin myös kuolleet, suuret ja pienet, seisomassa valtaistuimen edessä. Kirjat avattiin, avattiin myös elämän kirja, ja kuolleet tuomittiin sen perusteella, mitä kirjoihin oli merkitty, kukin tekojensa mukaan.
Ilm. 20:13
Meri antoi kuolleensa, Kuolema ja Tuonela antoivat kuolleensa, ja kaikki heidät tuomittiin tekojensa mukaan.
- Anonyymi
Mikään ei ole sen helpompaa kuin noudattaa lakia niin, että selittää Raamatun parhain päin.
Niin on helppo olla hurskas.
Mikä ei kyllä kestä tuomiolla.- Anonyymi
Laki on niinkuin se on kirjoitettu. Ei sitä tarvi selityksillä muuttaa.
Sillä totisesti sanon minä teille: siihenasti kuin taivas ja maa katoo, ei pidä vähinkään piirto eikä joku rahtu laista katooman, siihenasti kuin kaikki tapahtuvat.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Sanna: Nvidia sijoittaa miljardi dollaria Nokian osakkeisiin
Nvidia merkitsee osakkeet 6,01 Yhdysvaltain dollarin osakekohtaisella merkintähinnalla tavanomaisten toteutumisehtojen t535520Palkansaajilta kupattiin 27,5 mrd euroa työeläkkeisiin
Jo pelkän himmelin toimintakulut olivat 400 miljoonaa euroa, jolla olisi mukavasti tuottanut myös sote-palveluja hyvinvo943418Suomessa Pohjoismaiden tyhmimmät demarit......aijaijai..
Lasse Lehtinen sanoo suoraan, että Ruotsissa on fiksummat demarit kuin Suomessa. Ja Tampereella fiksummat demut kuin Hel453309Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"
Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L762487SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensa
SDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral582382Nepotismi jytkyttää porvaristossa
Taas uutisoidaan, että useampi perussuomalainen kansanedustaja on palkannut oman perheenjäsenensä eduskunta-avustajaksi751897Persut palkkaavat verorahoilla
avustajikseen lapsiaan ja naisystäviään. Juuso on palkannut avustajakseen oman poikansa. Hänen koulutustaustastaan ei2991715Anteeksi T
Aamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa71156Ville Rajainmäki, 25, omaishoitaja
Hän on 65 eläkeikääntyneen avustajana 24/7 Kerrankin omaishoitajaa arvostetaan ja maksetaan asiaankuuluvaa, 3000€, pal231112- 1151010