Ovat mielestäni itsekkäitä oman edun tavoittelijoita.
Uskon että ikuisuus Jeesuksen luona on mahdoton ajatus. Varmaan alkaakyllästyttämään.
Itse olen kova työntekijä ja minun on siis palattava takaisin tänne maan päälle. Työskentelemään ihmiskunnan puolesta taiteen tekijänä.
Taivaaseen pyrkijät
20
149
Vastaukset
- Anonyymi
Heh, onko olemassa itsekeskeisempää ihmistyyppiä kuin taiteilijat? He tuijottavat omaan napaansa, ilmaisevat omia tunteitaan ja pyrkivät ihmisten suosioon. Varsinkin nykyaikana taiteilija voi tarkoittaa mitä tahansa harrastelijaa, joka nyt vain on päättänyt olla taiteilija, vaikka hänellä ei ole lahjoja. Sitten kituutetaan työttömänä, kun ei voida alentua tekemään oikeita töitä, unelmoidaan päivät pitkät ja heidän elämä menee hukkaan.
- Anonyymi
Olet vain katkera kun lahjasi ja älysi riittävät vain taiteilijoiden ivaamiseen.
Tikku-ukkojen piirtäjän tasolla💩 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet vain katkera kun lahjasi ja älysi riittävät vain taiteilijoiden ivaamiseen.
Tikku-ukkojen piirtäjän tasolla💩Vähän vaikea olla katkera, kun ainoa esimerkki taiteestasi on kakka-emoji.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähän vaikea olla katkera, kun ainoa esimerkki taiteestasi on kakka-emoji.
Kakka-emoji on itse asiassa ihan hyvä esimerkki nykyajan taiteesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kakka-emoji on itse asiassa ihan hyvä esimerkki nykyajan taiteesta.
En tee nykytaidetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähän vaikea olla katkera, kun ainoa esimerkki taiteestasi on kakka-emoji.
Kommenttisi oli vain kakkaemojin arvoinen.
Suurta halveksuntaa taiteen tekijöitä vastaan.
- Anonyymi
Evoluutio luonut itsekeskeisyyden ja siitä voi joustaa vain sen verran että toinen sukupuoli suostuu yhteistyön kun siihen on halu, niin silloin voi pienen hetken antaa kunnioitusta myös toiselle jos pääsee päämääräänsä. Hyvin on evoluutio laittanut pullat uuniin. Homojen osalta ei ole vielä ratkaistu mitä oikein ajatellut. Joku oikosulku niitä keplotellessa tullut.
- Anonyymi
Itsekkyydestä lähtee kaikki paha. Homojen tuoimitsijat on itsekkäitä myös. Meistä jokainen voi olla jossain tulevassa elämässään homoseksualisti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsekkyydestä lähtee kaikki paha. Homojen tuoimitsijat on itsekkäitä myös. Meistä jokainen voi olla jossain tulevassa elämässään homoseksualisti.
En näe asiaa niin että juuri homouden tuomitsijat olisivat itsekkäitä. Minulle ei heti tule mieleen miten se voisi olla mahdollista. Mutta jos vertaa sitten homoihin jotka kannattavat homouden hyväksyntää ja homoliitoja, niin siinä näkyy kyllä selvästi homojen itsekkyys, koska he itse hyötyvät siitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En näe asiaa niin että juuri homouden tuomitsijat olisivat itsekkäitä. Minulle ei heti tule mieleen miten se voisi olla mahdollista. Mutta jos vertaa sitten homoihin jotka kannattavat homouden hyväksyntää ja homoliitoja, niin siinä näkyy kyllä selvästi homojen itsekkyys, koska he itse hyötyvät siitä.
Vihaaminen on itsekkyyttä kun joku ryhmä ei miellytä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vihaaminen on itsekkyyttä kun joku ryhmä ei miellytä.
Miten kuvailisit tunteitasi homouden tuomitsijoita kohtaan?
- Anonyymi
Oletko siitä mieltä että minä olen väärässä ja sinä oikeassa?
- Anonyymi
Me kaikki voidaan olla väärässä.
- Anonyymi
Taivas on sama kuin Universum.
Uskovaiset haaveileekinnitseasiassa universumista.
Siis älkää käyttäkö enää sanaa taivas vaan universum. Haaveilette universumista💯🪐 - Anonyymi
Tietty määrä itsekkyyttä on vain luonnollinen ja hyvä asia. Sanoohan Raamattukin: "Eihän kukaan vihaa omaa ruumistaan, vaan jokainen ravitsee ja vaalii sitä." Lisäksi on se rakkauden kaksoiskäsky, jonka vähäisemmässä osassa kehoitetaan rakastamaan lähimmäistä kuin itseään.
- Anonyymi
Minä tiedän montakin ihmistä jotka vihaavat itseään. "Rakasta lähimmäistäsi niin kuin itseäsi" ei ole "vähäisemmässä osassa" vaan Jeesuksen mukaan samanarvoinen ja yhtä tärkeä kuin rakkaus Jumalaankin.
- Anonyymi
Eihän se uskovaisen meno taivaaseen ole keltään muulta pois.
Uskovaisten onni on viettää ikuisuutensa Jumalan seurassa. Muut saavat toki nauttia hedonisesta elämästään ja viettää ikuisuutensa muualla, sillä ei meidän seuraan tarvitse tunkea väkisin. Vink vink myös niille, jotka täällä valittavat uskovaisten jutuista! Menkää pitämään iloa ja jättäkää surkeat uskovaiset jutustelemaan keskenään! Mutta ettehän te sitä malta tehdä, arvelen. Juttumme ovat sentään tärkeitä ja mielenkiintoisia elämän ja kuoleman asioita, juttuja, joita jokaisen pitääkin oikein järjellä miettiä.
k_v
("Hedoninenhan" tarkoittaa nautintoon, mielihyvään tai sen tavoitteluun keskittyvää toimintaa.) - Anonyymi
tuotat rappiotaidetta 🤣
- Anonyymi
Koko maailmankaikkeus on yhtä tuonpuoleista. Tilaa on. Tänne kotiplaneetalle palaamme kuitenkin aina. Vauvasta taas aloitetaa elämän koulu ja karma opettajamme
- Anonyymi
Vai palaat takaisin maan päälle jepjep. Mitäs jos ensin laittaisit lääkityksesi ajan tasalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa1275279Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu1894986"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste853464Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa1082998Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta
Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan252341Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua2371771- 1081354
Toivottavasti odotat minua
Koitan järjestellä asiani niin, että voin olla kanssasi. On valtava ikävä sinua.821335Hurraa! Oon vihdoin vapaa J:stä
Poistin numerosi, poistin chattimme. En halua sua enää enkä odota sulta mitään.1391055Huomenta naiselle
Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.741030