Ihmisen eloa part 3

Anonyymi-ap

Elämme vain hetkisen.
Käy aika keväästä syksyyn.
Vuosi tai vuosikymmenkin on vain tähdenlento.
Taakse jää muistot menneiden.

Syntymän hetkestä on elo kohti kuolemaa.

Lightning

7

174

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niin, se on totta, että jokainen kuolee yhtenä päivänä. Kaikkina muina päivinä olemme elossa. 🙄luin ko opetuksen jostain netistä…

• Anonyymi

Liittyykö sinulla kyseinen opetus ihan ihmiseloon, joka on havaittavaa vai johonkin uskonnolliseen ajatukseen viimeisestä tuomion päivästä?

Ajattelin aamulla, että olen tietyn ikäinen ja sitä kautta ymmärtää kuolevaisuuttaan toisin kuin nuorempana, se tulee lähemmäs. On vain yksi elämä tässä ja nyt.

Lightning

• Anonyymi kirjoitti:

Liittyykö sinulla kyseinen opetus ihan ihmiseloon, joka on havaittavaa vai johonkin uskonnolliseen ajatukseen viimeisestä tuomion päivästä?

Ajattelin aamulla, että olen tietyn ikäinen ja sitä kautta ymmärtää kuolevaisuuttaan toisin kuin nuorempana, se tulee lähemmäs. On vain yksi elämä tässä ja nyt.

Lightning

Se oli sarjakuva nalle puhista ja ihaasta keskustelemassa.

• Anonyymi
        auroraboreallis kirjoitti:

Se oli sarjakuva nalle puhista ja ihaasta keskustelemassa.

Niin...Nalle Puhin opetukset ovatkin hyvin oivaltavia.

Lightning

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lightning

Meille on annettu vain tämä yksi elämä, jonka aikana ainoa tärkeä asia on löytää Jeesus. Se määrää ikuisuutemme. Vaihtoehtoja on tasan kaksi.

• Anonyymi

Juopoillakin on vain kaksi vaihtoehtoa.

On se simppeliä tämä elämä.

Siis on hyvä ja on huonovaihtoehto.

Moni valitsee sen huonon. On se ihme kuinka vähän ihminen voikin rakastaa itseään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      56
      1582
    2. Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä

Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai
      Ikävä
      346
      1098
    3. Kirjoita jotain

Kivaa, hellää ja piristävää
      Ikävä
      131
      911
    4. Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?

Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu
      Suomussalmi
      12
      724
    5. Voisit nainen joskus vastata minulle

Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.
      Ikävä
      63
      605
    6. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      39
      559
    7. Päälle hautaus?

Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa
      Lieksa
      90
      548
    8. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      43
      513
    9. On tuota ikäeroa meillä kyllä aivan liian paljon

Etsi samanikäistä kuin olet, niin minäkin.
      Ikävä
      45
      488
    10. Mies Naiselle pyydän...

älä satuta minua.
      Ikävä
      44
      446
    Aihe