Nakuilua Savossa

Anonyymi-ap

Moi,
Miten yleistä nykyään on kotona nakuilu? Itse kun tulen kotiin niin vaatteet lähtee ja olen nakkena mahdollisimman paljon. Niin rentouttavaa ja joskus kiihottavaakin

18

901

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tälleen yksin asuvana tulee useinkin nakuna oltua kotona ja välillä pihallakin.
      Savossa olen minäkin

• Anonyymi

Kiva kun löytyy muitakin ja pihalla nakuilu olisi minun haave. Saisi puuhailla omassa rauhassa. Mä Olen kuopiossa 50v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiva kun löytyy muitakin ja pihalla nakuilu olisi minun haave. Saisi puuhailla omassa rauhassa. Mä Olen kuopiossa 50v

Minä muutaman vuoden vanhempi, aika läheltä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä muutaman vuoden vanhempi, aika läheltä

Oletko nakuillut toisen miehen kanssa? Minusta kivaa kun pääsee jonnekkin mökille saunomaan ja nakuilla sitten loppuilta toisen kansssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko nakuillut toisen miehen kanssa? Minusta kivaa kun pääsee jonnekkin mökille saunomaan ja nakuilla sitten loppuilta toisen kansssa.

En ole mutta kiinnostaisi kyllä kokeilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole mutta kiinnostaisi kyllä kokeilla.

Minullakin ollut mielessä kunhan luotettava
        kaveri löytys.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minullakin ollut mielessä kunhan luotettava
        kaveri löytys.

Näin juuri. T. lähistön kaveri

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin juuri. T. lähistön kaveri

Lähistön kaveri, oletko missä päin? Minä etelä Kuopiossa, 50v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lähistön kaveri, oletko missä päin? Minä etelä Kuopiossa, 50v

Pohjoispuolella Kuopiota olen.

• Itse kotona aina alasti, jo nuoresta nauttinut alastomuudesta. Kesällä myös pihalla pihatöitä tehden nakuna. Ja toisen kanssa mukavampaa, kun voi nauttia toisen alastomasta vartalosta.

• Anonyymi

Minullakin nakuilu alkanut nuoresta. kiinnostavaa tutkiskella kehoaan. Tarvitsetko renkiä ensi kesälle pihahommiin? =)

• Anonyymi kirjoitti:

Minullakin nakuilu alkanut nuoresta. kiinnostavaa tutkiskella kehoaan. Tarvitsetko renkiä ensi kesälle pihahommiin? =)

Onhan se aina välillä mukavaa kun muitakin olis nakuna ympärillä

• Anonyymi

Muistakaa avata alasti ovi myös tutuille tulijoille! Se on aina hauskaa ja piristävää ja ihan liian harvoin näkee sellaista vapautta ja avoimuutta - joka voi tarttua mukavasti.

• Anonyymi

Kesällä kävin luonnossa retkeilemässä alastomana erään lammen rannalla. Sieltä voi katsella vastarannalla kulkevia autoja. Kaupungin läheisessä saaressa kävin myös nakukävelyllä. Nyt tylsää kun märkää ja kylmää ettei enää ulkona onnistu. Keksisipä jotain vaihtoehtoista. Olisipa joku hylätty tai muuten hiljainen rakennus jossa voisi käydä seikkailemassa.

• Pauli-70

Onhan se mukava luonnossa alasti käveleskellä, ja vaikka uimass apulahtaa, jos mahdollista

• Anonyymi

Kotona ollaan alasti usein vaimoni kanssa.
      Vastapäisessä asunnossa on yksi mies joka on bongannut vaimoni aamujumppahetket ja vaimo antaa miehen kiikaroida itseään.
      Houkuttelin vaimoni esiintymään alasti miehelle.
      Olen puhunut että panisimme kolmistaan 1N ja 2M ja pidetään kyseisen huoneen verhot auki.
      Meidän vierashuoneeseen on hyvä näkymä kolmen ylimmän kerroksen asunnosta mutta vain yhdestä meitä seurataan.
      Kesällä varsinkin vaimoni touhuaa alastomana mökillä ollessamme.

• Anonyymi

Mikäpä sen kauniinpaa kuin nakuna pyllistelevä nainen pihahommissa.

• Anonyymi

Kyllä alaston mies on mukavaa katseltavaa

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      194
      3669
    2. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      51
      2562
    3. Mitäköhän vuosi

2026 tuo tullessaan?
      Ikävä
      122
      1261
    4. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      15
      1220
    5. Ikävä sinua..

Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va
      Ikävä
      10
      1139
    6. Väestönsiirtoa itään?

Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per
      Helsinki
      74
      1120
    7. Kuumalle kaivatulle tiedoksi

Tykkään susta!
      Ikävä
      46
      914
    8. Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?

Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 20
      Suomalaiset julkkikset
      19
      910
    9. Nyt musta tuntuu

Et alat päästämään kokonaan irti..
      Ikävä
      40
      825
    10. Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt
      Maailman menoa
      202
      741
    Aihe