Moi,
Miten yleistä nykyään on kotona nakuilu? Itse kun tulen kotiin niin vaatteet lähtee ja olen nakkena mahdollisimman paljon. Niin rentouttavaa ja joskus kiihottavaakin
Nakuilua Savossa
17
566
Vastaukset
- Anonyymi
Tälleen yksin asuvana tulee useinkin nakuna oltua kotona ja välillä pihallakin.
Savossa olen minäkin- Anonyymi
Kiva kun löytyy muitakin ja pihalla nakuilu olisi minun haave. Saisi puuhailla omassa rauhassa. Mä Olen kuopiossa 50v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva kun löytyy muitakin ja pihalla nakuilu olisi minun haave. Saisi puuhailla omassa rauhassa. Mä Olen kuopiossa 50v
Minä muutaman vuoden vanhempi, aika läheltä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä muutaman vuoden vanhempi, aika läheltä
Oletko nakuillut toisen miehen kanssa? Minusta kivaa kun pääsee jonnekkin mökille saunomaan ja nakuilla sitten loppuilta toisen kansssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko nakuillut toisen miehen kanssa? Minusta kivaa kun pääsee jonnekkin mökille saunomaan ja nakuilla sitten loppuilta toisen kansssa.
En ole mutta kiinnostaisi kyllä kokeilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole mutta kiinnostaisi kyllä kokeilla.
Minullakin ollut mielessä kunhan luotettava
kaveri löytys. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minullakin ollut mielessä kunhan luotettava
kaveri löytys.Näin juuri. T. lähistön kaveri
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin juuri. T. lähistön kaveri
Lähistön kaveri, oletko missä päin? Minä etelä Kuopiossa, 50v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähistön kaveri, oletko missä päin? Minä etelä Kuopiossa, 50v
Pohjoispuolella Kuopiota olen.
Itse kotona aina alasti, jo nuoresta nauttinut alastomuudesta. Kesällä myös pihalla pihatöitä tehden nakuna. Ja toisen kanssa mukavampaa, kun voi nauttia toisen alastomasta vartalosta.
- Anonyymi
Minullakin nakuilu alkanut nuoresta. kiinnostavaa tutkiskella kehoaan. Tarvitsetko renkiä ensi kesälle pihahommiin? =)
Anonyymi kirjoitti:
Minullakin nakuilu alkanut nuoresta. kiinnostavaa tutkiskella kehoaan. Tarvitsetko renkiä ensi kesälle pihahommiin? =)
Onhan se aina välillä mukavaa kun muitakin olis nakuna ympärillä
- Anonyymi
Muistakaa avata alasti ovi myös tutuille tulijoille! Se on aina hauskaa ja piristävää ja ihan liian harvoin näkee sellaista vapautta ja avoimuutta - joka voi tarttua mukavasti.
- Anonyymi
Kesällä kävin luonnossa retkeilemässä alastomana erään lammen rannalla. Sieltä voi katsella vastarannalla kulkevia autoja. Kaupungin läheisessä saaressa kävin myös nakukävelyllä. Nyt tylsää kun märkää ja kylmää ettei enää ulkona onnistu. Keksisipä jotain vaihtoehtoista. Olisipa joku hylätty tai muuten hiljainen rakennus jossa voisi käydä seikkailemassa.
- Anonyymi
Kotona ollaan alasti usein vaimoni kanssa.
Vastapäisessä asunnossa on yksi mies joka on bongannut vaimoni aamujumppahetket ja vaimo antaa miehen kiikaroida itseään.
Houkuttelin vaimoni esiintymään alasti miehelle.
Olen puhunut että panisimme kolmistaan 1N ja 2M ja pidetään kyseisen huoneen verhot auki.
Meidän vierashuoneeseen on hyvä näkymä kolmen ylimmän kerroksen asunnosta mutta vain yhdestä meitä seurataan.
Kesällä varsinkin vaimoni touhuaa alastomana mökillä ollessamme. - Anonyymi
Mikäpä sen kauniinpaa kuin nakuna pyllistelevä nainen pihahommissa.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"378488Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo1434893Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset774713Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään83752Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m803388Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta463281- 262804
Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä322651Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html312517Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv882503