Moi,
Miten yleistä nykyään on kotona nakuilu? Itse kun tulen kotiin niin vaatteet lähtee ja olen nakkena mahdollisimman paljon. Niin rentouttavaa ja joskus kiihottavaakin
Nakuilua Savossa
18
901
Vastaukset
- Anonyymi
Tälleen yksin asuvana tulee useinkin nakuna oltua kotona ja välillä pihallakin.
Savossa olen minäkin- Anonyymi
Kiva kun löytyy muitakin ja pihalla nakuilu olisi minun haave. Saisi puuhailla omassa rauhassa. Mä Olen kuopiossa 50v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva kun löytyy muitakin ja pihalla nakuilu olisi minun haave. Saisi puuhailla omassa rauhassa. Mä Olen kuopiossa 50v
Minä muutaman vuoden vanhempi, aika läheltä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä muutaman vuoden vanhempi, aika läheltä
Oletko nakuillut toisen miehen kanssa? Minusta kivaa kun pääsee jonnekkin mökille saunomaan ja nakuilla sitten loppuilta toisen kansssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko nakuillut toisen miehen kanssa? Minusta kivaa kun pääsee jonnekkin mökille saunomaan ja nakuilla sitten loppuilta toisen kansssa.
En ole mutta kiinnostaisi kyllä kokeilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole mutta kiinnostaisi kyllä kokeilla.
Minullakin ollut mielessä kunhan luotettava
kaveri löytys. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minullakin ollut mielessä kunhan luotettava
kaveri löytys.Näin juuri. T. lähistön kaveri
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin juuri. T. lähistön kaveri
Lähistön kaveri, oletko missä päin? Minä etelä Kuopiossa, 50v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähistön kaveri, oletko missä päin? Minä etelä Kuopiossa, 50v
Pohjoispuolella Kuopiota olen.
Itse kotona aina alasti, jo nuoresta nauttinut alastomuudesta. Kesällä myös pihalla pihatöitä tehden nakuna. Ja toisen kanssa mukavampaa, kun voi nauttia toisen alastomasta vartalosta.
- Anonyymi
Minullakin nakuilu alkanut nuoresta. kiinnostavaa tutkiskella kehoaan. Tarvitsetko renkiä ensi kesälle pihahommiin? =)
Anonyymi kirjoitti:
Minullakin nakuilu alkanut nuoresta. kiinnostavaa tutkiskella kehoaan. Tarvitsetko renkiä ensi kesälle pihahommiin? =)
Onhan se aina välillä mukavaa kun muitakin olis nakuna ympärillä
- Anonyymi
Muistakaa avata alasti ovi myös tutuille tulijoille! Se on aina hauskaa ja piristävää ja ihan liian harvoin näkee sellaista vapautta ja avoimuutta - joka voi tarttua mukavasti.
- Anonyymi
Kesällä kävin luonnossa retkeilemässä alastomana erään lammen rannalla. Sieltä voi katsella vastarannalla kulkevia autoja. Kaupungin läheisessä saaressa kävin myös nakukävelyllä. Nyt tylsää kun märkää ja kylmää ettei enää ulkona onnistu. Keksisipä jotain vaihtoehtoista. Olisipa joku hylätty tai muuten hiljainen rakennus jossa voisi käydä seikkailemassa.
- Anonyymi
Kotona ollaan alasti usein vaimoni kanssa.
Vastapäisessä asunnossa on yksi mies joka on bongannut vaimoni aamujumppahetket ja vaimo antaa miehen kiikaroida itseään.
Houkuttelin vaimoni esiintymään alasti miehelle.
Olen puhunut että panisimme kolmistaan 1N ja 2M ja pidetään kyseisen huoneen verhot auki.
Meidän vierashuoneeseen on hyvä näkymä kolmen ylimmän kerroksen asunnosta mutta vain yhdestä meitä seurataan.
Kesällä varsinkin vaimoni touhuaa alastomana mökillä ollessamme. - Anonyymi
Mikäpä sen kauniinpaa kuin nakuna pyllistelevä nainen pihahommissa.
- Anonyymi
Kyllä alaston mies on mukavaa katseltavaa
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1943669Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512562- 1221261
Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu151220Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va101139Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per741120- 46914
Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 2019910- 40825
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt202741