Moi,
Miten yleistä nykyään on kotona nakuilu? Itse kun tulen kotiin niin vaatteet lähtee ja olen nakkena mahdollisimman paljon. Niin rentouttavaa ja joskus kiihottavaakin
Nakuilua Savossa
15
246
Vastaukset
- Anonyymi
Tälleen yksin asuvana tulee useinkin nakuna oltua kotona ja välillä pihallakin.
Savossa olen minäkin- Anonyymi
Kiva kun löytyy muitakin ja pihalla nakuilu olisi minun haave. Saisi puuhailla omassa rauhassa. Mä Olen kuopiossa 50v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva kun löytyy muitakin ja pihalla nakuilu olisi minun haave. Saisi puuhailla omassa rauhassa. Mä Olen kuopiossa 50v
Minä muutaman vuoden vanhempi, aika läheltä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä muutaman vuoden vanhempi, aika läheltä
Oletko nakuillut toisen miehen kanssa? Minusta kivaa kun pääsee jonnekkin mökille saunomaan ja nakuilla sitten loppuilta toisen kansssa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oletko nakuillut toisen miehen kanssa? Minusta kivaa kun pääsee jonnekkin mökille saunomaan ja nakuilla sitten loppuilta toisen kansssa.
En ole mutta kiinnostaisi kyllä kokeilla.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vain unelmissas onneton
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minullakin ollut mielessä kunhan luotettava
kaveri löytys. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minullakin ollut mielessä kunhan luotettava
kaveri löytys.Näin juuri. T. lähistön kaveri
Itse kotona aina alasti, jo nuoresta nauttinut alastomuudesta. Kesällä myös pihalla pihatöitä tehden nakuna. Ja toisen kanssa mukavampaa, kun voi nauttia toisen alastomasta vartalosta.
- AnonyymiUUSI
Minullakin nakuilu alkanut nuoresta. kiinnostavaa tutkiskella kehoaan. Tarvitsetko renkiä ensi kesälle pihahommiin? =)
Anonyymi kirjoitti:
Minullakin nakuilu alkanut nuoresta. kiinnostavaa tutkiskella kehoaan. Tarvitsetko renkiä ensi kesälle pihahommiin? =)
Onhan se aina välillä mukavaa kun muitakin olis nakuna ympärillä
- AnonyymiUUSI
Hähähää mitäs olet.
- AnonyymiUUSI
Muistakaa avata alasti ovi myös tutuille tulijoille! Se on aina hauskaa ja piristävää ja ihan liian harvoin näkee sellaista vapautta ja avoimuutta - joka voi tarttua mukavasti.
- AnonyymiUUSI
Kesällä kävin luonnossa retkeilemässä alastomana erään lammen rannalla. Sieltä voi katsella vastarannalla kulkevia autoja. Kaupungin läheisessä saaressa kävin myös nakukävelyllä. Nyt tylsää kun märkää ja kylmää ettei enää ulkona onnistu. Keksisipä jotain vaihtoehtoista. Olisipa joku hylätty tai muuten hiljainen rakennus jossa voisi käydä seikkailemassa.
Onhan se mukava luonnossa alasti käveleskellä, ja vaikka uimass apulahtaa, jos mahdollista
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem762970HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissä
Aikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat572258- 251990
Helvetistä ei ole paluuta
Kun ihminen laskeutuu kuolleiden maailmaan, kauhujen valtakuntaan ja tuonelan ovet sulkeutuu kiinni, se on karu tunne ku3851470- 661373
Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet
Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k441358- 561119
Järjetön Topi-ilta
Lisää tappiota konkurssipesälle. Miten voi olla mahdollidta , että annetaan järjestää tämä. Sorsakoski pyörii haudassaan221113Mikä kaivatussasi herätti mielenkiintosi
Kun tapasitte ensi kerran? Ulkonäössä? Luonteessa tai olemuksessa? Kuinka nopeasti mielenkiinto muuttui ihastukseksi?821107- 47983