Nakuilua Savossa

Anonyymi-ap

Moi,
Miten yleistä nykyään on kotona nakuilu? Itse kun tulen kotiin niin vaatteet lähtee ja olen nakkena mahdollisimman paljon. Niin rentouttavaa ja joskus kiihottavaakin

19

1148

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tälleen yksin asuvana tulee useinkin nakuna oltua kotona ja välillä pihallakin.
      Savossa olen minäkin

• Anonyymi

Kiva kun löytyy muitakin ja pihalla nakuilu olisi minun haave. Saisi puuhailla omassa rauhassa. Mä Olen kuopiossa 50v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiva kun löytyy muitakin ja pihalla nakuilu olisi minun haave. Saisi puuhailla omassa rauhassa. Mä Olen kuopiossa 50v

Minä muutaman vuoden vanhempi, aika läheltä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä muutaman vuoden vanhempi, aika läheltä

Oletko nakuillut toisen miehen kanssa? Minusta kivaa kun pääsee jonnekkin mökille saunomaan ja nakuilla sitten loppuilta toisen kansssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko nakuillut toisen miehen kanssa? Minusta kivaa kun pääsee jonnekkin mökille saunomaan ja nakuilla sitten loppuilta toisen kansssa.

En ole mutta kiinnostaisi kyllä kokeilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole mutta kiinnostaisi kyllä kokeilla.

Minullakin ollut mielessä kunhan luotettava
        kaveri löytys.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minullakin ollut mielessä kunhan luotettava
        kaveri löytys.

Näin juuri. T. lähistön kaveri

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin juuri. T. lähistön kaveri

Lähistön kaveri, oletko missä päin? Minä etelä Kuopiossa, 50v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lähistön kaveri, oletko missä päin? Minä etelä Kuopiossa, 50v

Pohjoispuolella Kuopiota olen.

• Itse kotona aina alasti, jo nuoresta nauttinut alastomuudesta. Kesällä myös pihalla pihatöitä tehden nakuna. Ja toisen kanssa mukavampaa, kun voi nauttia toisen alastomasta vartalosta.

• Anonyymi

Minullakin nakuilu alkanut nuoresta. kiinnostavaa tutkiskella kehoaan. Tarvitsetko renkiä ensi kesälle pihahommiin? =)

• Anonyymi kirjoitti:

Minullakin nakuilu alkanut nuoresta. kiinnostavaa tutkiskella kehoaan. Tarvitsetko renkiä ensi kesälle pihahommiin? =)

Onhan se aina välillä mukavaa kun muitakin olis nakuna ympärillä

• Anonyymi

Muistakaa avata alasti ovi myös tutuille tulijoille! Se on aina hauskaa ja piristävää ja ihan liian harvoin näkee sellaista vapautta ja avoimuutta - joka voi tarttua mukavasti.

• Anonyymi

Kesällä kävin luonnossa retkeilemässä alastomana erään lammen rannalla. Sieltä voi katsella vastarannalla kulkevia autoja. Kaupungin läheisessä saaressa kävin myös nakukävelyllä. Nyt tylsää kun märkää ja kylmää ettei enää ulkona onnistu. Keksisipä jotain vaihtoehtoista. Olisipa joku hylätty tai muuten hiljainen rakennus jossa voisi käydä seikkailemassa.

• Pauli-70

Onhan se mukava luonnossa alasti käveleskellä, ja vaikka uimass apulahtaa, jos mahdollista

• Anonyymi

Kotona ollaan alasti usein vaimoni kanssa.
      Vastapäisessä asunnossa on yksi mies joka on bongannut vaimoni aamujumppahetket ja vaimo antaa miehen kiikaroida itseään.
      Houkuttelin vaimoni esiintymään alasti miehelle.
      Olen puhunut että panisimme kolmistaan 1N ja 2M ja pidetään kyseisen huoneen verhot auki.
      Meidän vierashuoneeseen on hyvä näkymä kolmen ylimmän kerroksen asunnosta mutta vain yhdestä meitä seurataan.
      Kesällä varsinkin vaimoni touhuaa alastomana mökillä ollessamme.

• Anonyymi

Mikäpä sen kauniinpaa kuin nakuna pyllistelevä nainen pihahommissa.

• Anonyymi

Kyllä alaston mies on mukavaa katseltavaa

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      208
      2834
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      167
      2511
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      106
      1172
    4. Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.

Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k
      Kaste
      583
      1015
    5. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      124
      1002
    6. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      67
      1000
    7. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      271
      952
    8. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      320
      921
    9. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      20
      899
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      768
    Aihe