Kontakti kirjoittajaan

Anonyymi-ap

Mikä helvetin kik?eihän sellaista ole ollut enää vuosikymmeniin. Keksikää jokin nykyaikaisempi tapa yhteydenottoihin. Whats app on aivan toimiva, riittää että tietää vastaanottajan puh:non.

10

116

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oletko hiukan yksinkertainen?

• Anonyymi

No kerro sinä mikä minussa on mielestäsi yksinkertaista? Veikkaan etten ole sen pölkkypäisempi kun sinäkään. Täällä moni heittää yhteydenotto linkiksi "kik"
        Joku sen tapainen foorumi on vikipedian mukaan lopetettu aikoinaan.
        Jos voisit jotenkin avata (vittuilematta) asiaa . Saattaisin olla lähes kiitollinen.
        Älkä sano että kaikkihan tämän tietävät, no eivät tiedä. He voivat kuitenkin tietää asioita joista sinulla ei ole harmainta aavistusta. Katsos ihmiset oppivat vaan kyselemällä ja kokeilemalla. Tuollainen ylmmyydentuntoinen halveksunta, mitä osoitat. Kertoo lähinnä itsesi älynlahjoista ei minun.🤕

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kerro sinä mikä minussa on mielestäsi yksinkertaista? Veikkaan etten ole sen pölkkypäisempi kun sinäkään. Täällä moni heittää yhteydenotto linkiksi "kik"
        Joku sen tapainen foorumi on vikipedian mukaan lopetettu aikoinaan.
        Jos voisit jotenkin avata (vittuilematta) asiaa . Saattaisin olla lähes kiitollinen.
        Älkä sano että kaikkihan tämän tietävät, no eivät tiedä. He voivat kuitenkin tietää asioita joista sinulla ei ole harmainta aavistusta. Katsos ihmiset oppivat vaan kyselemällä ja kokeilemalla. Tuollainen ylmmyydentuntoinen halveksunta, mitä osoitat. Kertoo lähinnä itsesi älynlahjoista ei minun.🤕

Kik on sovellus, jota voi käyttää antamatta puhelinnumeroaan. Siksi useat ihmiset juurikin käyttävät sitä.
        Tämä selittää miksi Kikiä ja Snäppiä käytetään usein näillä sivuilla, minusta sen tajuaminen on yksinkertainen asia.

En minä halveksi ketään, totta että moni tietää paljonkin asioista joista itse en tiedä yhtään mitään.
        Itse en tiedä autoista tai moottoripyöristä mitään, en omista edes ajokorttia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kik on sovellus, jota voi käyttää antamatta puhelinnumeroaan. Siksi useat ihmiset juurikin käyttävät sitä.
        Tämä selittää miksi Kikiä ja Snäppiä käytetään usein näillä sivuilla, minusta sen tajuaminen on yksinkertainen asia.

En minä halveksi ketään, totta että moni tietää paljonkin asioista joista itse en tiedä yhtään mitään.
        Itse en tiedä autoista tai moottoripyöristä mitään, en omista edes ajokorttia.

No minä omistan ajokortin, olen "pölkkypäisyydetäni "huolimatta onnistunut sukkuloimaan liikenteessä yli 50 v. Olen siis vähintäin "miehen" iässä. Näistä nykyajan kotkotuksista en vaan ole kovinkaan hyvin perillä. Paremmin asioista perillä olevilta olen oppinut sen vähän.
        Tämä ei onnistu muuten kun kysymällä. Ihmetyttää vaan miksi aina joku älypää kuvittelee olevansa niin paljon meidän tietämättömien yläpuolella, että katsoo asiakseen laukoa arvioita tyhmän kysymyksen esittäjän älynlahjoista. Ellei tyhmiä kysymyksiä olisi esitetty ihmiskunnan historiassa, voisi jo keino kysymysten esittämiseen olla kehittymättä. Kaluttaisiin edelleen luita jossain gorongoron kraatterissa. Toisaalta voisi olla parempikin, että ois pysytty siellä.

• Anonyymi

Tällainen KIK ON!
      "Kik" viittaa alun perin suosittuun pikaviestintäsovellukseen nimeltä Kik Messenger. Se on ilmainen sovellus, jolla voi lähettää viestejä, kuvia, videoita ja muuta sisältöä.

​Vaikka Kik on ensisijaisesti viestisovellus, se on tunnettu myös siitä, että se mahdollistaa uusien ihmisten tapaamisen ja erilaisten ryhmien ja keskusteluhuoneiden (chat rooms) luomisen ja liittymisen. Sovelluksessa on myös ominaisuuksia, kuten Kik-koodit ystävien ja ryhmien löytämiseen, ja aiemmin on ollut mukana myös "Flirt!"-niminen toiminto. Sovelluksen avulla voi siis etsiä ihmisiä ja ryhmiä, joilla on samat kiinnostuksen kohteet, mikä voi tehdä siitä alustan, jota käytetään myös "seuranhakuun".

​Sovelluksella on ollut historian saatossa maine, että sitä on käytetty myös anonyymiin keskusteluun ja siihen liittyviin haasteisiin.

• Anonyymi

Kiitos asiallisesta vastauksesta. Olen vaan vähän "klavul päähän lyätty" kun yritin ladata sovellusta play kaupasta, tuli viesti että tätä sovellusta ei enää ole saatavilla. Miten lienee? Suomi 24 keskusteluissa moni ilmoittaa kuitenkin , että heillä on käytössä kik. Ja sitä kautta saisi yhteyden suoraan ilmoittajaan. Nähtävästi tämäkin asia on taas opeteltava yritys erehdys menetelmällä. Ainoa atk, alan koulutukseni kun on tullut sitä kautta. Siis oppimista pakon edessä, saa edes asiansa jotenkin hoidettua.
        Jos voisit ystävällisesti vihjata, miten saisin tämän "kikin" käyttööni?🫠

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos asiallisesta vastauksesta. Olen vaan vähän "klavul päähän lyätty" kun yritin ladata sovellusta play kaupasta, tuli viesti että tätä sovellusta ei enää ole saatavilla. Miten lienee? Suomi 24 keskusteluissa moni ilmoittaa kuitenkin , että heillä on käytössä kik. Ja sitä kautta saisi yhteyden suoraan ilmoittajaan. Nähtävästi tämäkin asia on taas opeteltava yritys erehdys menetelmällä. Ainoa atk, alan koulutukseni kun on tullut sitä kautta. Siis oppimista pakon edessä, saa edes asiansa jotenkin hoidettua.

Kikki on osittain loppu eli sitä ei saa tietojen mukaan mistään. Lue toinen kik avaus tänä iltana !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Snäp on myös suosittu.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Täällä sulle ym. toimivat chatit ja deitti sovellus foorumit joista valita! ( Kik saattaa rajallisesti toimia vanhoilla käyttjillä jos niitä ilmoitrllasn?)
      >>>
      GEMINI: Ymmärrän tilanteen, että Play Kaupan tiedot eivät ole aina ajan tasalla.

Vaikka Kik Messengeristä on edelleen tietoa ja tilastotkin näyttävät sen olevan yhä käytössä tietyissä piireissä (erityisesti nuoremman ikäpolven keskuudessa yksityisyyteen panostavana sovelluksena), vanhempi tieto sen lopettamisesta (vuonna 2019) ja käyttäjien etsiminen muille alustoille viittaavat siihen, että sen toimivuus tai suosio perinteisen seuranhakufoorumin tavoin on heikentynyt.

​Koska Kik on ollut aiemmin suosittu rentoon chattiin ja uusiin ihmisiin tutustumiseen (ei välttämättä vain perinteiseen deittailuun), sen korvaajaksi sopivat erityyppiset palvelut riippuen siitä, millaista seuraa tai kontaktia etsit:
      ​1. Rento tutustuminen ja laaja käyttäjäkunta (Kikin kaltaiset, mutta deittisovelluksia):
      ​Tinder: Maailman suosituin, laaja käyttäjäkunta Suomessa. Sopii rentoon ja nopeaan tutustumiseen.
      ​Bumble: Naiset tekevät ensimmäisen siirron. Suosittu myös Suomessa.
      ​Badoo: Kansainvälinen, mutta suosittu myös Suomessa.
      ​2. Vakavampi seuranhaku ja pitkäkestoiset suhteet:
      ​E-kontakti: Suomalainen ja usein mainittu toimivana palveluna niille, jotka etsivät tositarkoituksella kumppania.
      ​Eliittikumppani: Suuntautunut korkeammin koulutettuihin ja yli 28-vuotiaisiin, jotka etsivät vakavaa suhdetta.
      ​3. Erikoistarpeet (Ikä, arvot jne.):
      ​50plusmatch.fi: Kuten nimikin sanoo, suunnattu yli 50-vuotiaille.
      ​Valo: Kristillisen arvopohjan omaaville.
      ​Seuraajokaiselle.fi: Suomalainen palvelu, jossa on mahdollisuus turvalliseen soittamiseen ja tekstailuun palvelun kautta.
      ​4. Chattailu ja yhteisöt (Ei suoraan deittailu):
      ​Monet käyttävät nykyään Discordia erilaisten kiinnostusten kohteiden yhteisöihin ja rentoon chattailuun, joskin se on enemmän yhteisöalusta kuin varsinainen seuranhakupalvelu.
      ​Suositus:
      ​Jos etsit rentoa, helppoa ja laajan käyttäjäkunnan sovellusta, joka muistuttaa Kikin sosiaalista puolta, kannattaa kokeilla Tinderiä tai Bumblea. Jos tavoitteenasi on löytää kumppani tositarkoituksella, E-kontakti tai Eliittikumppani saattavat olla parempia vaihtoehtoja."_/
      //
      / lähde Gemini tekoäly Googlelta!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!

Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem
      Maailman menoa
      94
      3166
    2. HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissä

Aikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat
      Maailman menoa
      73
      2445
    3. Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet

Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k
      Maailman menoa
      61
      1435
    4. Mikä kaivatussasi herätti mielenkiintosi

Kun tapasitte ensi kerran? Ulkonäössä? Luonteessa tai olemuksessa? Kuinka nopeasti mielenkiinto muuttui ihastukseksi?
      Ikävä
      90
      1402
    5. Valkoinen Golf

Kukahan on tämä ukko, joka työkseen kyylää pienen ässän asiakkaita viikon jokaisena päivänä.
      Kuhmo
      13
      916
    6. Martina Aitolehti podcastissa: Ero

Martina Aitolehti podcastissa: Ero Martina Aitolehti kertoi BFF-podcastin https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/696
      Kotimaiset julkkisjuorut
      184
      895
    7. Kaikki ovat syntisiä!!!

Näin täällä koko ajan vakuutellaan uskovaisten toimesta. Myös Päivi Räsänen on toistanut tätä samaa matraa jatkuvasti. N
      Luterilaisuus
      311
      872
    8. Moottorisahalla kauppaan

Missäs päin kaupunkia tämä yöllä moottorisahalla kauppaan yrittänyt asiakas askaroi? https://poliisi.fi/-/mies-yritti-s
      Kajaani
      10
      807
    9. Jos olisit kaivattusi

Kanssa kahdestaan samassa tilassa niin miten kävisi
      Ikävä
      49
      795
    10. Rillimiljonäärin eroriidassa suuri käänne.

Vaimo haluaa kokonaan yksinhuoltajuuden ja pitää entisen elintasonsa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      142
      768
    Aihe