Onko opettajien tehtävä töitä lauantaisin ja sunnuntaisin? Mietin vaan, kun viestejä tulee viikonloppunakin. Mitkä ala- ja yläkoululla oikein on opettajien työajat?
Wilma-viestit
12
358
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö se oo hyvä asia että opettajat pitää vanhemmat ajan tasalla ja opetettavistaan huolta...
- Anonyymi
Koulun asiat eivät kuulu kotiin. Kodin yksityisasiat eivät kuulu kouluun. Emme elä enää DDR:ssä, vaikka peruskoulumallimme on suoraan Itä-Saksasta.
Kommunistista Itä-Saksaa ei enää ole, mutta meillä on peruskoulu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koulun asiat eivät kuulu kotiin. Kodin yksityisasiat eivät kuulu kouluun. Emme elä enää DDR:ssä, vaikka peruskoulumallimme on suoraan Itä-Saksasta.
Kommunistista Itä-Saksaa ei enää ole, mutta meillä on peruskoulu.Kodin asiat kuuluvat koululle. Opettaja myös tulee käymään kotona vähintään kerran vuodessa
- Anonyymi
Mä en oo ottanu puhelimeeni koko wilmaa, enkä ota. Kyselkööt poika asijansa koulus, mitä niitä muöle tiaroottaa. Puhelimehen oon vastannu jos opettajalla asiaa, se pitää riittää, mua ei kiinnosta wilmat eikä netit eikä nätit.
- Anonyymi
Tällaiset vanhemmat kasvattavat samanmoisia hällävälisiä jälkeläisiä. Tästä väärästä asenteesta koituu iso ongelma myös lapselle itselleen. No, mutta ei kiinnosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tällaiset vanhemmat kasvattavat samanmoisia hällävälisiä jälkeläisiä. Tästä väärästä asenteesta koituu iso ongelma myös lapselle itselleen. No, mutta ei kiinnosta.
Ei ollut ennenkään wilmoja sun muita ja homma toimi. Nyt niistä kakaroista juuri tulee hällävälejä, kun kaikki hoituu vanhempien kautta, eikä itse tartte ajatella tai huolehtia mitään. Jos kersalta uupuu uikkarit koulussa, niin se on vanhempien syy.
- Anonyymi
Ennen tenavista ei tullut muuta kuin ojan kaivajia.
- Anonyymi
Nykyään jos nuori käy välkällä kaupassa, niin kotiin kilahtaa wilma viesti, että nuori oli nähty kaupassa sen ja sen opettajan toimesta. Mun nuoruudes, eräs miesopettaja seisoi koulun katolla kyttäämässä, kuka karkasi kauppaan, ja lähti autolla perään ja retuutti niskaperse otteella konepellille ja tyhjäs taskut ja huusi niin että tukka lähti. Kotiin ei tiedootettu yhtään mitään. Siinä oppi.
- Anonyymi
Mitähän koulua sä oot käyny? Et ainakaan Lapualla.
- Anonyymi
S.postiin tuli Wilma viestejä koulusta vuosikaudet, mutta lukematta roskiin. Jos on oikeaa asiaa niin kyllä ne sit olis soittanut.
- Anonyymi
lopetin koulut itse juuri kun wilma viestit tulivat laajemmin kaikkialle.
- Anonyymi
Mullon pojjaat koulus. Mullei oo nettiä eikä nättiä. Kirijaston konehella nytkin näpyttelen. Mulla on näppäänpuhelin ja seittemäntoista tallennettua numerua, muuta en tartte. Soittakohot jos asiaa. Vastaan jos kerkiän. Hyvin on pojjaat koulus pärijänny. Kyllä opettajat on jo mun tavoolle oppinu. Jos asiaa, niin luuri on ainua ratkaasu. Taikka sitte paperilapulle kirijoottaa. Taikka nykäästä hiasta kylillä, ja sanua suaraa. Mä en nettiä hommaa enkä älypuhelinta. Soon jämpti. Rahatkin hajen tualta uuninpankon päältä, siälä ne on kuivumas ja alimmat homhees.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1748503KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4547713Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei763900Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521633766Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1223095Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään562924Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv442091- 1262076
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231913Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka211881