Turkkilaiset miehet osaavat näytellä roolinsa loppuun asti ja kaatavat sänkyihinsä tollot lapualaiset miehet jotka uskovat että juuri he ovat valittuja kuninkaita
Turkkilais miehen seksi
18
570
Vastaukset
- Anonyymi
tämä tapahtui turkkilaismiesten ja assjoen miesten kesken assjoella.Lapualla ollahan heteroita !
- Anonyymi
Etkö osaa lukea ?? Puhutaan lapuan kosseista
- Anonyymi
Et taida olla tiedoissas. Lapualla on alan parhaat scenet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö osaa lukea ?? Puhutaan lapuan kosseista
Lapualla ei ole muuta kuin heteroita ,etkö osaa tajuta ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapualla ei ole muuta kuin heteroita ,etkö osaa tajuta ?
Eipä tuo touhu oikein heteroilta vaikuta. Ja vielä turkkilaisen jässikän kanssa huh huh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä tuo touhu oikein heteroilta vaikuta. Ja vielä turkkilaisen jässikän kanssa huh huh
tapahtui assjoella huh huh uh uh
- Anonyymi
Lapualla on niin kivoja pullukkapoikia.
- Anonyymi
Kundi saanu kunnolla huutista
- Anonyymi
Sanoin Ötsenkötzenille notta ota tua villatakki eres pois. Se vaan nauroo turkiksi ja sanoo vilataki, vilataki.
Eipä tullu tämäkään yllätyksenä
- Anonyymi
Hahhahahhaa vain lapualla. Terv Kauhajoen mestari
- Anonyymi
Hyiiiiiii
- Anonyymi
Rupesi tekemään mieli ”kebabbia” Terv Marko
- Anonyymi
En koskis yäkkkkks 🤮💩
- Anonyymi
Lapuan prinssit saanu paljasta
- Anonyymi
se tapahtui assjoella assjokisten kesken
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
se tapahtui assjoella assjokisten kesken
Tämä on tapahtunut lapualla. Miksei paikallis lehdet kirjoita tapahtumista ???
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on tapahtunut lapualla. Miksei paikallis lehdet kirjoita tapahtumista ???
YLE vois tehä paikallis uutisen aiheesta
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896082KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3475470Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222737Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522629Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521021982Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071738- 1141601
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181573seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241474Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351433