Heittääkö Jumala helvettiin jos ei palvele jumalaa?
Onko Jumala itsekäs narsisti kun vaatii itseään ppalveltavan?
Itse en usko persoonalliseen inhimillisiä piirteitä omaavan jumalaan joka on muka aina ollut olemassa ja joka kaitsee meitä ja joka kuuntelee. rukouksia.
Mitä hyötyä on palvella Jumalaa?
9
122
Vastaukset
- Anonyymi
Ihmisen osa on olla kuuliainen Jumalalle.
- Anonyymi
Ihan niinkuin diktaattorille ainakin. Niinkuin Venäjällä ollaan kuuliaisia Putinille.
- Anonyymi
Jumala pitää ihmisiä orjinaan.
- Anonyymi
Jos Jumala olisi halunnut pakollista palvomista, sinut olisi ohjelmoitu sätkynukeksi!
Ethän sinä ole mikään robotti!
Jumalaa ei miellytä kenenkään pakonomainen palvonta, vaan ainoastaan sydämestä tuleva kiitos ja ylistys.
Jos sinun jumalasi on sellainen, että hän kiusaa erehtynyttä syntistä halki ikuisuuden, kuinka sinä voisit palvoa sellaista sadistia? Sehän olisi kuin paholaisen palvomista.
Minä palvon Jumalaa siksi, että Hän on hyvä, rakastava Isä, joka pyrkii kasvattamaan meitä taivaskelpoisiksi. Hän on jo sovittanut sinunkin syntisi antamalla oman Poikansa kuolemaan sinun sijastasi, ethän halveksi tuota uhria!
Ja Jeesus itse suostui vapaaehtoisesti uhriksi.
Etkö todella kaipaa rakkaudellista elämää Jumalan yhteydessä? Vai rakastatko synnin tietä? Ei sinua kukaan pakota uskoon, sinun pitää tehdä itse valintasi!
On niin monta, jotka väittävät Jumalan kiusaavan syntistä ikuisesti. He kuuntelevat riivaajien ääntä, joka kuvailee Jumalaa pahemmaksi kuin paholaista, jotta ihmiset kauhistuisivat sellaista, ja luopuisivat uskostaan.
Jos et halua pelastusta, tulet kerran tuhoutumaan lopullisesti, mutta tuo tuho tulee nopeasti. Tuli lankeaa taivaasta ja kuluttaa syntiset (Ilm.20:9)
Sen jälkeen ei kuolemaa enää ole. Kaikki itku on poissa. Ja jumalattomat ovat ikuisesti poissa.
https://siintoensio.wixsite.com/minsida-2- Anonyymi
Mitä järkeä on palvoa tyrannia, sadistia ja joukkomurhaajaa? Jumala on Raamatun pahin olento. Paholainen on pyhäkoulupoika häneen verrattuna. Ja paholainen on vain Herran palvelija, joka tekee lähettäjänsä tahdon Raamatussa. Jumalan palvelija.
- Anonyymi
"Ja Jeesus itse suostui vapaaehtoisesti uhriksi"
Eihän Jeesus uhrannut itseään. Hän uhrasi rajallisen määrän rajatonta aikaansa ja kärsi rajallisen ajan, joka on ikuisuuteen verrattuna äärettömän pieni hetki. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Ja Jeesus itse suostui vapaaehtoisesti uhriksi"
Eihän Jeesus uhrannut itseään. Hän uhrasi rajallisen määrän rajatonta aikaansa ja kärsi rajallisen ajan, joka on ikuisuuteen verrattuna äärettömän pieni hetki.Samoin syntisen elämä ja lopullinen kuolema on vain pieni hetki, ei mikään ikuisuus.
- Anonyymi
Luterilaisills on helpompaa, koska jumalanpalveluksessa Jumala palvelee ihmistä.
- Anonyymi
Olen onnellinen uskossani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja16922165Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant669027Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va656222SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1785812Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua3215330Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot294846Sannalla tänään vuorossa The Daily Show
Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.204702HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.794452Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm804241"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste1153760