Näkyy netissä tietoja, että afrikkalaisen näköinen turvapaikanhakija oli lähtenyt huilaamaan Afrikkaan, kun turvapaikanhakuprosessi oli ollut niin väsyttävä. Tästä heräsi ajatus, että pitäisikö Suomen valtion järjestää Afrikasta tulleille turvapaikkaa hakeville taukopaikka tai lepäämisalue Kanarian saarille? Sehän on Afrikkaa, mutta varsin rauhallista aluetta, joten siellä varmaan jaksaisi turvapaikanhakija ladata akkujaan ja tulla sitten takaisin tänne pimeään Pohjolaan jatkmaan haku-urakkaansa. Matkat kustannettaisiin ja majoitus Kanarialla.
Turvapaikanhakijoille taukopaikka vaikka Kanarialle?
5
109
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä idea . Ja meillä löytyy ainakin Seilin saari po tarkoitukseen.
- Anonyymi
"Moktar, miksi valehtelet taas? "
Et taida lainkaan ymmärtää mistä nyt on puhe. Minä kerroin työllisyydestä ja sinä huutelet työttömyydestä Ne ovat kaksi eri asiaa, joita mitataan myös eri tavalla.
Älä minulle huutele, numerot ja myös tulkita on peräisin VATT:n tekemästä analyysistä (Valtion taloudellinen tutkimuskeskus).
Jospa opettelit ensin ne perusasiat.
Neuvoo, Moktar. ;)- Anonyymi
Perusasioihin liittynee myös suomen kielen taito, jota Moktar ei hallitse.
- Anonyymi
Tällä palstalla on varmaan runsaasti maahanmuuttajia kommentoimassa. Mitäs arvelette tuosta ehdotuksesta?
- Anonyymi
Kanaria on hyvä paikka kehitysmaamuslimi maanmuuttajille pystyttää suurmoskeijoita terroristihautomoineen, ei turismi enää häiritse sen jälkeen…
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161