Turvapaikanhakijoille taukopaikka vaikka Kanarialle?

Anonyymi-ap

Näkyy netissä tietoja, että afrikkalaisen näköinen turvapaikanhakija oli lähtenyt huilaamaan Afrikkaan, kun turvapaikanhakuprosessi oli ollut niin väsyttävä. Tästä heräsi ajatus, että pitäisikö Suomen valtion järjestää Afrikasta tulleille turvapaikkaa hakeville taukopaikka tai lepäämisalue Kanarian saarille? Sehän on Afrikkaa, mutta varsin rauhallista aluetta, joten siellä varmaan jaksaisi turvapaikanhakija ladata akkujaan ja tulla sitten takaisin tänne pimeään Pohjolaan jatkmaan haku-urakkaansa. Matkat kustannettaisiin ja majoitus Kanarialla.

5

109

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvä idea . Ja meillä löytyy ainakin Seilin saari po tarkoitukseen.

• Anonyymi

"Moktar, miksi valehtelet taas? "
      Et taida lainkaan ymmärtää mistä nyt on puhe. Minä kerroin työllisyydestä ja sinä huutelet työttömyydestä Ne ovat kaksi eri asiaa, joita mitataan myös eri tavalla.

Älä minulle huutele, numerot ja myös tulkita on peräisin VATT:n tekemästä analyysistä (Valtion taloudellinen tutkimuskeskus).

Jospa opettelit ensin ne perusasiat.
      Neuvoo, Moktar. ;)

• Anonyymi

Perusasioihin liittynee myös suomen kielen taito, jota Moktar ei hallitse.

• Anonyymi

Tällä palstalla on varmaan runsaasti maahanmuuttajia kommentoimassa. Mitäs arvelette tuosta ehdotuksesta?

• Anonyymi

Kanaria on hyvä paikka kehitysmaamuslimi maanmuuttajille pystyttää suurmoskeijoita terroristihautomoineen, ei turismi enää häiritse sen jälkeen…

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe