Sisustus / siivous

Anonyymi-ap

Itselle tuo mielihyvää asunnon laitto. Tulee turvallisempi olo, kun kaikki on kondiksessa. Nämä on niitä arjen iloja. Monet laiminlyö asunnon laittoa. Sitten on sisustajia, joille ei muuta elämää olekkaan kuin asunnon laitto. Artek ja Lundia on tuttu merkki.

Joillakin menee rahat päihteisiin ja niilläkin rahoilla pystyisi hommaamaan itseä miellyttävän asunnon.

Mb_76

13

251

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Näin on! Sisustan Temulla. Tilasin mm. valepersialaiset matot, melkein aitoja. Vaikka olenkin eronnut vanha ukko, niin pidän kämpän siistinä ja vaatetukseni tyylikkäänä. Ah sitä voitonriemua, kun saa rasittavimmat hommat eli imuroinnin ja pölyjen pyyhkimisen hoidettua, sitten voi vaikka sen kunniaksi pistää saunan lämpiämään ja korkata saunakaljan tai 12.

      • Anonyymi

        Ostamalla kiinalaista tuet Vänäjää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ostamalla kiinalaista tuet Vänäjää.

        Höpö höpö. Outoa logiikkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö. Outoa logiikkaa.

        Miten niin?

        Oletko vajaa älyinen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin?

        Oletko vajaa älyinen?

        Älä mongoloidi mussuta.


    • Anonyymi

      Sinullahan on alkoholismi tausta? Hyvä että olet saanut isomman voiman sisustuksesta alkoholiin verrattuna. Monet todella panostaa kodin viihtyisyyteen. Se on ihan hyvä linja, että ostaa Artekkia, ennen kuin käyttää varoja vääriin paikkoihin.

      Jeesus Kristus auttaa pääsemään vääristä asioista eroon. Ja sitten ei muuta kuin sisustamaan!

    • Hei! Mulla on vähän samantapainen tarina! Ostin keittiönpöydän noin 500€ ja oli se hieno. Kierrätyslankuista.400€ verhot olkkariin… upeat, sopivat hyvin kristallikruunua ja ektorpin sohvien kanssa.
      Tytär ja kaverit kävivät sillointällöin nauttimassa yötämyöten tunnelmasta jne. Itse yritin selvinpäin nukkua hienossa sängyssäni korvatulpat korvissa.
      Kunnes…äitini pyysi minua muuttamaan luokseen. Hän on jo iäkäs eikä tahtonut jaksaa dementoituneen isäni kanssa. Ainoa mikä mua huoletti miten jaksan sotkussa…19 vuotta asuin tiptopsiistissä rivarin pätkässä .
      Nyt, huoneessa, jossa on tapetit revitty irti, remonttisälää ympärillä. Ei tarvitse maksaa ruuasta,asumisesta mitään..ulkomaanmatka tulossa…ja remontti valmistunee tässä kuukauden sisällä. Minulla on kaksi siistiä huonetta ja Teevee mistäkatsoa seiskaa…
      Mutta vaikea tottua siihen että muu talo on kuin myrskyn jäljiltä.mitään ei saa heittää pois. Täällä on tavaraa 50vuoden ajalta.

      • Anonyymi

        Mun maallinen äitini ei heitä mitään pois ennen kuin se on ihan finaalissa. Hänellä on pihan nurkassa saunan takana iso mökki, joka on täynnä kaikkea. Kesällä näin ikkunasta sisään mökkiin kattoessa että siellä on paljon kirjojakin ja menin ottamaan yhjen ittelleni ajankulukisi ja luveskelin sitä. Se kertoi kukkasista, joita Suomessa kasvatellaan.

        Itse en kukista välitä vaan kaikki mitä voin syöjäksöijä niin sellaisija mä vaan elostelen. Esim. villapaita voi olla 70-luvulta ja yhä arkikäytössä.

        Maallinen isäällistymäni kuolt 2019 vuojen loppupuolisellisella ja häneltä jäi paljon astijoita. Laskin kilinässä ja kolinassa ärsyyntyneenä n. 400kpl erilaisia lautasija, kuppeja, mukeja, ulkomaanmatkoilta varmaan monelliset, kun ei hän muuten ollut astijaihmisijä. Ilmeisesti se kun hänellä oli uusnainen niin hän se oli ulkomaanmatkojen takana. Noista astijoista mullla ei ollut käsitystä ollenkaan ennen vaijan ejeltälähtöä että miten paljon niitä on ja miten kauvan aikaa menee niitten kanssa sekoillessa kun putkiremontti iski päälle poistumaisuutensa jälkeen.

        Mun ei tarvitse ainakaan astijoita ostella yhtään mitään loppuelämäni aikana näillä näkymin. Tosin yksi oikeaan paikkaan osunut pallistinen ohjus voi kaiken muuttaa auvoksi.

        Selef Urge


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun maallinen äitini ei heitä mitään pois ennen kuin se on ihan finaalissa. Hänellä on pihan nurkassa saunan takana iso mökki, joka on täynnä kaikkea. Kesällä näin ikkunasta sisään mökkiin kattoessa että siellä on paljon kirjojakin ja menin ottamaan yhjen ittelleni ajankulukisi ja luveskelin sitä. Se kertoi kukkasista, joita Suomessa kasvatellaan.

        Itse en kukista välitä vaan kaikki mitä voin syöjäksöijä niin sellaisija mä vaan elostelen. Esim. villapaita voi olla 70-luvulta ja yhä arkikäytössä.

        Maallinen isäällistymäni kuolt 2019 vuojen loppupuolisellisella ja häneltä jäi paljon astijoita. Laskin kilinässä ja kolinassa ärsyyntyneenä n. 400kpl erilaisia lautasija, kuppeja, mukeja, ulkomaanmatkoilta varmaan monelliset, kun ei hän muuten ollut astijaihmisijä. Ilmeisesti se kun hänellä oli uusnainen niin hän se oli ulkomaanmatkojen takana. Noista astijoista mullla ei ollut käsitystä ollenkaan ennen vaijan ejeltälähtöä että miten paljon niitä on ja miten kauvan aikaa menee niitten kanssa sekoillessa kun putkiremontti iski päälle poistumaisuutensa jälkeen.

        Mun ei tarvitse ainakaan astijoita ostella yhtään mitään loppuelämäni aikana näillä näkymin. Tosin yksi oikeaan paikkaan osunut pallistinen ohjus voi kaiken muuttaa auvoksi.

        Selef Urge

        Mitä tämä valvokaa, valvokaa, valvokaa valvominen tarkoittaa Raamatussa? Eikö univaje ole pahaksi ihmiselle ja kun ihminen valvoisi koko ajan vaan loppuelämänsä niin ihminenhän kuolisi siihen ja ennen sitä menettäisi mielenterveytensä luultavasti kokonaan niin ettei se enää palautuisi ihmiseen täysin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tämä valvokaa, valvokaa, valvokaa valvominen tarkoittaa Raamatussa? Eikö univaje ole pahaksi ihmiselle ja kun ihminen valvoisi koko ajan vaan loppuelämänsä niin ihminenhän kuolisi siihen ja ennen sitä menettäisi mielenterveytensä luultavasti kokonaan niin ettei se enää palautuisi ihmiseen täysin.

        Lihaksikasta huomenta!

        Valvominen tarkoittaa Raamatun sisällöllisilmoituksijen tuntemallista niin lihaksikkaan hyvin että opillisoituma auttaa lihksikasta aivovalovontaa suorittamaan älyllisteisesti isollistissti arvijoitumaksillisesti siten että ymmärtää monipuolisesti omaa elonaikaansa, kussa kukin kulloinkaalisesti kulloinkin kulloollisoituneellisesti elelmöisöitsee, nyt on tämä Jeesuksen suorittama evakujointioperaatijo kovin ajankohtaisena tuloillaan ja syvänvalvoisa kristitty tavallaan kuin tuntosarvillaan koskettelee eessäpäin olevaa tunnustelevasti että mitä on ejessäpäin ja mitä ajanmerkit tarkoittavat.Kolmas maajilmansota, se roikkuu ilmas jo, se kuuluu Karhun murinas, mutta se ottaa vielä aikansa kun Karhu avaa itansa ja alkaa astelemaan kohti länttä.Ja katso, Kotka ei lennä avuksi Natolaisille ainakaan aluksi.
        Kotkan oman pesän turvallisuus on tärkeää, ei perieerijan turvallisuus.Vähän ja olemattomasti voi apua tulla, mutta ei tojellisen puolustustarpeen mukaan, tämä on oma kokonaisuusnäkemykseni , joka perustuu rohveettoina pitämijeni kristittyjen ilmoituksiin, ei Raamattuun, mutta pijän ne tosina, tunnen sen tunnoissain, näjen sen tänään ilmeissä, kuulen sen äänenpainoissa,ueissa valheissakin .

        Kaikenlaista on ejessäpäin.Ihan jännittää kun alkaa miettiin pejonmerkkiiki. Ja se muuttu ahjistavaks siin vaihees kun tulee mieleen että mitäs jos olisi ejes tilanne valihteerata näisistä kahjesta: Menetät omaisuutes kun et voi verojakaan ennee maksaa ellet ota petonmerkkii oikeeseen kättees tai ottoos. Siinä voi vaan antaa kaiken mennä ja elää nopejan kuoleman toivoksisuujessa ellei sitten Jumalan Henki pijä tosi hyvää huolta.Siitäkin on eri näkökantaa olemassa miten ollaan maan päällä missä järjestyksen etenevyyjes. Yksi näkemys sannoo että ylösotto eka, jolloin pejonmerkintään jäisi vaan Jumallale kuulumattomat immeiset, taikka sitten Jumalan lapsoisetkin olevallisoisivat maan päällä antikristuksen petonmerkki ajaksisuujes. Sen kristityt tieteekin mitä sielt tulloop , mutta järjestys on kai suurinmalla osalla aina jossain kohjin epäselvä niillä joilla siitä käsityksensä on ja suurin osa ei osaavainen laittamaan aikajärjestykseen tulevaisija. Aika kuru täytyy olla jos olisi varmuus 100 rossaa siitä missä järjestyksessä prohveetijat menevät ja sitten vielä niin käviskin. Eihän se tietenkään liene mahjottomuuskaan, mutta harwinaista sen oleman täytyypi.


        Raamattu ei vyysistä silmäist auki valovontaa tässä tarkoita vaan henkellistä, syvänmen lihaksikasta valvontaa, aivolihaksis olevaista tietoisuutta hyöjynnöissyijen hyöjynnöistämöiksymyyksiis omiin tilanteisiins. Halleluja, haaalleluja.

        Lihaksikasta päivänjatkoa hauvikset esillejättävässä lyhytlahkeisessa paijassa,

        Selef "lihasmies" Urge


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tämä valvokaa, valvokaa, valvokaa valvominen tarkoittaa Raamatussa? Eikö univaje ole pahaksi ihmiselle ja kun ihminen valvoisi koko ajan vaan loppuelämänsä niin ihminenhän kuolisi siihen ja ennen sitä menettäisi mielenterveytensä luultavasti kokonaan niin ettei se enää palautuisi ihmiseen täysin.

        viime-----yönä --- nukuttu 4h 18 minsaa- ja nousin ennen viittä ylös. jotain 23 jälkeen menin sänkyyn maate.
        Normiyö- 5h- ehkä vartti- tahi puolitunti lisää- nukun.
        saatan aamuyöstä ihmuroida, pyyhkiä lattiat- sekä pestä pyykkiä, ja ennen seiskaa tahi kahdeksaa hommat tehty.

        Ei nukuta enempää.... sitten käyn avittamassa toisia, vaikka naapurikaupungissa.
        Ehkä lähden tuossa tunninsisällä taipaleelle. Odottelen puh. soittoa...

        Saa nähdä, onko jollain tarvetta kattoni alle- jos on rauhaton koti- toisessa päässä, tuossa on sänky- tahi pari- palvelua odottamassa, ja laittelen sitten tarvitsijoille kaapistani ruokaa.
        Kuorin pottuja, bataattia- sipulia, gluteenitonta, varalta- siis mausteliemiä. kasvis- liha- kana- mitä nyt soppaan laitan.
        Höystän makkaralla, siskon, kana, tahi jokin muu, sekä erittäin hyvä, jos kaupasta saan sitä oikeeta kunnon tonnikalasta filettä, leikkautan siitä tuumanpaksuja siivuja kolme- neljä..
        Siitä tulee erinomainen kalakeitto- ja kyllä se tuntuu maistuvan.
        Keiton suurustan mummon- kauppanimike- gluteenittomalla perunajauholla, ei paakkunnu.
        jopa porukalla on suu nappasemassa. Se on minun tapani auttaa ihmisiä...

        jaahas, nyt haukkaan odotellessa jotain, kahvia termarissa- varalta, jos vanhinpoika piipahtaa ohikulkiessa katsomassa, onko ukko kotona.

        Ei muutakuin kenttätöihin- torille katsomaan, mihin pääsee denaripäiväpalkalla hommiin.


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      668
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe