Jokainen Teboilin litra on verilitra, niillä maksetaan Ukrainalaisten siviileiden ja lasten murhaamista.
Ei verta auton tankkiin
9
89
Vastaukset
- Anonyymi
Teboilin omistaa Venäläinen Lukoil, jota määrääPutin 100 %.
Meillä muitakin öljy-yhtiöitä, kiertää TB kaukaa.- Anonyymi
Ei pitkällä kepilläkään Teboiliin.
- Anonyymi
Jotkut voivat ajatella niillä puolustettavan venäjän turvallisuus intressejä riippuen siitä kenen kertomuksia sattuu uskomaan ja saattaahan se olla niinkin, että osa tuotoista menee tuotannon ylläpitämiseen ja jakeluun, jos vapaaehtoisjärjestöt ei niitä hoida.
- Anonyymi
Stalin.
- Anonyymi
Miksi Suomen valtio-omisteinen Neste toimitti (veri-) polttoaineita TB:lle sodan alusta alkaen?
- Anonyymi
Eiköhän Neste ole toimittanut Teboilille polttoaineita kymmeniä vuosia ennen sodan syttymistäkin.
- Anonyymi
Sopii kysyä. Teboil myi Venäläistä öljyä Nesteen kautta. Putin kääri sotakassaan.
Meillä kommunistit vastaan - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sopii kysyä. Teboil myi Venäläistä öljyä Nesteen kautta. Putin kääri sotakassaan.
Meillä kommunistit vastaanTuskin Neste jalosti erikseen venäläisen ja lähi-itäläisen raakaöljyn. Ei ainakaan pitänyt huolta, ettei Teboilille myymässään jalostetussa öljyssä ollut tippaakaan Lähi-idästä tuomaansa raaka-ainetta.
Sitä paitsi ennen vuotta 2022 kukaan ei sanonut, että Venäjältä ei saa tuoda raakaöljyä Suomeen. Tuonti sieltä saattoi vähetä jo vuonna 2014 Krimin valtauksen jälkeen.
- Anonyymi
Miksi Suomen valtio-omisteinen Neste toimitti (veri-) polttoaineita TB:lle sodan alusta alkaen?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512