Jeesus varoittaa synnin viettelyksistä ja helvetistä.
Miten nykyajan hihhulipuhujat ja lahkopastorit ?
Matt 5:29: 
"Jos sinun oikea silmäsi viettelee sinua, repäise se pois ja heitä luotasi; sillä parempi on sinulle, että yksi jäsenistäsi joutuu hukkaan, kuin että koko ruumiisi heitetään helvettiin."
Jeesuksen suhtautuminen syntiin
22
126
Vastaukset
- Anonyymi
Kirjanoppineiden valhekynä.
"Kuinka saatatte sanoa: 'Me olemme viisaita, ja meillä on Herran laki'? Totisesti! Katso, valheen työtä on tehnyt kirjanoppineiden valhekynä."
Toinen helluntai.... toinen laki. - Anonyymi
Synti saastuttaa ihmisen ja se on kuin pitali.
"Joka sairastaa pitalia, hän käyköön rikkirevityissä vaatteissa, tukka hajallaan ja parta peitettynä ja huutakoon: 'Saastainen, saastainen!'"- Anonyymi
Tuo aloitus oli typerä fa sen tietää monimuu niin kuin itsekkin mutta kumminkin olet kiinostunut isosta kirjasta ,

- Anonyymi
1Tess 4:7:
"Sillä ei Jumala ole kutsunut meitä saastaisuuteen, vaan pyhitykseen." - Anonyymi
Tyhjäntoimittaja vain palvelee herraansa tälläkin aloituksella.
- Anonyymi
Muista syödä kuituja ja varo pukamia !

- Anonyymi
Arkkipiispa käskee syntiin eli vihkimään homoja!
Miten pakkovauvakastetut suhtautuu tähän syntiin? - Anonyymi
Lahkosaarnaajat piilottelevat syntejään.
 - Anonyymi
Synnistä on syytä varoittaa.
 - Anonyymi
Synti on tie helvettiin.
 - Anonyymi
Luuk 12:28: "Jos siis Jumala näin vaatettaa kedon ruohon, joka tänään kasvaa ja huomenna uuniin heitetään, kuinka paljoa ennemmin teidät, TE VÄHÄUSKOISET!"
Vähäuskoiset minäkö !? - Anonyymi
Synnin palkka.
"Sillä synnin palkka on kuolema." - Anonyymi
Jeesus sääli ja armahti syntisiä. Joiden kimppuun oli laitettu demoneja ja jotka oli kirottu syntien tähden halvauksiin yms.
Hän paransi heitä lukemattomia joukkoja. Ei kuitenkaan hän siedä niitä syntisiä, jotka eivät ole kokeneet syntien tähden tuskaa tai menetyksiä. Vain kurjia ja rangaistuja syntisiä hän sietää.
On syntisiä joilla menee hyvin ja jotka ovat saatanan suosiossa. Heitä ei ole rankaistu vaan he kuvittelevat jopa olevansa synnittömät. Niin sokeita he ovat. Näitä Jeesus vihasi ja moitti.- Anonyymi
Raamatussa puhutaan hengellisistä sokeista ja kuuroista.
Toivottavasti eivät ole toivottomia tapauksia. - Anonyymi
Ilman pyhitystä ei kukaan ole näkevä Herraa. Voit yrittää syntien kanssa, mutta et onnistu. Kippokaste ei puhdista saastaista.
 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilman pyhitystä ei kukaan ole näkevä Herraa. Voit yrittää syntien kanssa, mutta et onnistu. Kippokaste ei puhdista saastaista.
Kyllä syntinenkin kokee Jeesuksen ilmestymisiä. Jeesus sanoi: Joka ei luovu kaikesta ei voi olla minun opetuslapseni. Synnin rangaistusta kokee hän joka luopuu eikä vain sairaat. Vähän keinotekoista se on ja Mahdi murtaakin ristin. VT kertoo että Jehova ei pidä sellaisista jotka tekeytyy sairaiksi vaan aidosti sairaat vain kelpaa.
Minun palvelijani jotka käyttää nimeäni turhaan eivät kelpaa, vaan ne jotka eivät koskaan ole kuulleet nimeäni.
Jehova on siis Jeesusta ankarampi ja samoin Jumalan valtakunta.
Taivasten valtakuntaan pääsee kun luopuu kaikesta synnin tähden ja tekeytyy rangaistuksi. Mutta Jehova ei sitä hyväksy.
Joka tekeytyy olematta aidosti rangaistu. 
 - Anonyymi
Siinäpä panettelija aloittajalla on miettimistä, kun rakkaudeton henki painaa mieltään jatkuvasti- .... Ei auta jänkhääminen, jos on kylmä sydän.
Jeesus sanoi Isälle, ---Anna heille anteeksi, sillä he eivät tiedä, mitä he tekevät....
Mutta, sinä tiedät- mitä teet ja panettelet. ts. olet helisevä vaski ja kilisevä kulkunen-- luullen, että taivas on kaltaisiasi kerran täysi- mutta kohteesi puheet jäivät ulos.
Arvaapa- kuka kaltaisesi sai opetuksen Jeesukselta??
Kyse oli fariseukselta- jolla oli sinun sydän.
Hän kutsui Jeesuksen syömään, jätti hänen jalkansa pesemättä, ei palvelijalleen antanut ohjetta , sekä jopa Jeesuksen persoonaa epäili, kun kadulta tuli nainen, kyynelillään pesi- Jeesuksen jalat, sekä kuvasi hiuksillaan.
Hokaatko paikkasi? Et, et sinä hokaa, vaan kylmentynyt olet ja paatunut....
huulesi todistaa- jatkuvasti panetellessasi palstalla ja leikit fariseusta...
Jeesus opetti tätä fariseusta... ja opettaa sinuakin, aivan jalkojenpesun avulla.
Hän, pesi opetuslasten jalat ---MESTARINA--- hokaatko ja antoi sinulle esimerkin.
Saat riisua farisealaisen pukusi - vyöttää se palvelijan pukuun ja alkaa pesemään sitä kohdetta- mitä panettelet, heidän jalkojaan, että olisit opetuslapsi.. Muutoin sinulla EI ole PAIKKAA-- Herran aterialla.
eikö mene koskaan paatumksesi rintapanssarin läpi, löytääksesi elämän itsellesi?
Katso peiliin.... kenet näet-- valhetelijan, varkaan, jne. jne. jne, koska et kykene sanomaan, minä ennen olin sellainen, mutta---- Jeesuksen löytäessäni sain elämän ja olen Jumalan Rakkautta täynnä ja näen, että HÄN pelastaa, rakentaa seurakuntansa näköisekseen, ---eikä--- minun tarvitse ENÄÄ leikkiä hyvän ja pahantiedon puullla sitä farisealaista jumalaa, omalla valtaistuimellani jakaen tuomioita..... koskas hokaat sydämesi kylmän tilan, ikävän uskonnollisen hengen- jonka arvonimi on fariseus. - Anonyymi
Ne saarnaa anteeksi antoa ja armoa. Ei vaatimusta pyhään elämään, koska se on lakia.
- Anonyymi
Puheet tämä päivänä on kuin söisi kermat ja kinuskit kakun päältä.
Saatanan juoni.
Se maistuu hyvältä. 
 - Anonyymi
Tätä aikaa kuvaa väkevä eksytys.
Eksytykset seurakuntiin tulee ulkopuolelta ja seurakunnan sisältä.
Synti ei poistu seurakunnan penkissä istumisella kerran viikossa.
Matt 22:29: "Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Te eksytte, koska te ette tunne kirjoituksia ettekä Jumalan voimaa." - Anonyymi
Luuk 21:8:
"Niin hän sanoi: "Katsokaa, ettei teitä eksytetä. Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen se', ja: 'Aika on lähellä'. Mutta älkää menkö heidän perässään."
Rukoile ymmärrystä ja älä juokse heidän perässä. - Anonyymi
Voihan sitä tehdä uskonratkaisun kohottamalla käden ja mennä pastorin käsien alle saamaan siunauksia käsien alta.
Toivottavasti on tehnyt parannuksen synneistään.
1Tim 5:22: "Älä ole liian kerkeä panemaan käsiäsi kenenkään päälle, äläkä antaudu osalliseksi muiden synteihin. Pidä itsesi puhtaana." 
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa1285276Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu1884980"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste853464Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa1082998Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta
Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan252341Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua2371771- 1061342
 Toivottavasti odotat minua
Koitan järjestellä asiani niin, että voin olla kanssasi. On valtava ikävä sinua.821335Hurraa! Oon vihdoin vapaa J:stä
Poistin numerosi, poistin chattimme. En halua sua enää enkä odota sulta mitään.1371042Huomenta naiselle
Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.741030