Totuusmedia HS kertoo että 2015 irakilaiset ovat pärjänneet HUONOSTI.
Vuonna 2015 Suomen tulleiden aikuisten turvapaikanhakijoiden työllisyys on poikkeuksellisen heikkoa.
HS kertoi maanantaiaamuna, että vuonna 2015 Suomeen tulleilla aikuisilla turvapaikanhakijoilla ei tilastojen valossa ole mennyt kovin hyvin.
Vuoteen 2023 mennessä vain 42 prosenttia oli töissä, työttömyysaste oli kolminkertainen samanikäisiin suomalaistaustaisiin verrattuna ja työtulot olivat jääneet keskimäärin vähäisiksi.
https://www.hs.fi/talous/art-2000011585869.html?utm_source=ampparit
Pakolaisten pärjäämisestä julkaistaan keskenään päinvastaisia uutisia
17
150
Vastaukset
- Anonyymi
jos olet päivän töissä niin et ole sinä vuotena työtön
- Anonyymi
2015 pakoloisten keskivuosiansio lienee kymppitonnin luokkaa, joka kertoo sen ettei pääasiallinen elatus tule työnteosta.
- Anonyymi
Kannattaisi nimimerkkiä Moktar.Gubta käyttävän toistaitoisen änkyrän vaan panostaa omaan kielikoulutukseen.
"Aikuisena Suomeen saapuneilla pakolaisille menee huonommin. He työllistyvät huonosti. Juuri sen vuoksi he saavat tulonsiirtoja enemmän kuin suomalaiset keskimäärin.
Ja tästä sokea Kreetankin näkee, että aikuisten pakolaisten kielikoulutukseen ja kotoutumiseen kannattaa panostaa."- Anonyymi
Niin että kotouttamiseen ja kielikoulutukseenko ei olla panostettu? Eilen jossain totuusmediassa joku asiantuntija ylpisteli sillä kuinka paljon Suomessa kotouttamiseen ja maahanmuuttajien toimeentuloon ON panostettu. Ja silti lopputulos on mikä on.
- Anonyymi
Sipilä kehui kuinka saatiin moniosaajia ja saavat aikaan kasvuloikan Suomessa, niin kasvua kyllä on tullut rikollisuudessa, mutta tuskin Sipilä sitä tarkoitti. Sipilä pyysi vapaaehtoisia auttamaan vastaanottokeskuksiin, kummastutti mihin moniosaajat tarvitsevat vääräuskoisten apua. Kaikissa länsimaissa minne turvapaikanhakijoita otettiin vastaan on samanlainen tilanne väkivalta kasvaa.
- Anonyymi
kepu pahin
- Anonyymi
Yksi taustavaikuttajaa pitäisi saada pelattua pois polititiikanteosta. Matti Vanhanen, joka epäonnistui kaikessa ja jatkaa samalla linjalla syväkurkkuna yhä edelleen. Vanhanen oli Marinin luotettu neuvonantaja, joka taustavaikuttaa poliitikassa edelleen. Ideologisti, joka kokee olevansa kirkasotsainen, mutta jonka aikaansaannosten takia Suomen talous on kyntänyt 18 vuoden ajan. Track record erittäin huono. Suomi on käytännössä konkurssia vastaavassa tilassa ja EU:n liiallisen alijäämän menettely on väistämätön.
Keskustapuolueesta sikiää näitä otsaloivia, jotka vuorollaan kokevat olevansa korvaamattomia. Väyrynen, Vanhanen, Sipilä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksi taustavaikuttajaa pitäisi saada pelattua pois polititiikanteosta. Matti Vanhanen, joka epäonnistui kaikessa ja jatkaa samalla linjalla syväkurkkuna yhä edelleen. Vanhanen oli Marinin luotettu neuvonantaja, joka taustavaikuttaa poliitikassa edelleen. Ideologisti, joka kokee olevansa kirkasotsainen, mutta jonka aikaansaannosten takia Suomen talous on kyntänyt 18 vuoden ajan. Track record erittäin huono. Suomi on käytännössä konkurssia vastaavassa tilassa ja EU:n liiallisen alijäämän menettely on väistämätön.
Keskustapuolueesta sikiää näitä otsaloivia, jotka vuorollaan kokevat olevansa korvaamattomia. Väyrynen, Vanhanen, Sipilä.Matti pärjää hyvin yli 100000€ vuotuisella eläkkeellään…
Matillekkin on tärkeää että islamisaatio jatkuu SUOMESSA… - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Matti pärjää hyvin yli 100000€ vuotuisella eläkkeellään…
Matillekkin on tärkeää että islamisaatio jatkuu SUOMESSA…Koska Matti ei edes vietä eläkepäiviään Suomessa vaan Espanjassa? Niin ihan sama mikä kehitysmaa Suomesta tulee.
- Anonyymi
Vaikka 2015 tulleiden naamoista näki että ne eivät olleet irakilaisia, eikä muita arabeja vaan idempää ja etelämpää tulleita, eli vieraslajisia
- Anonyymi
Mutta pääasihan on että islamisaatio jatkuu SUOMESSA, niin kauan ettei sitä enää kyetä pysäyttämään…
- Anonyymi
Onhan se helvetti jnka rakentaminen viehättää viher - vasureita.
- Anonyymi
Helsinki poistaa sianlihan kouluista, seuraavaksi kaikille tytöille pakolliseksi huivi ja tytöt ja pojat erillisiin luokkiin, näin se islamasaatio pikkuhiljaa leviää.
- Anonyymi
https://www.suomenuutiset.fi/kansallismieliset-ja-maahanmuuttokriittiset-voimat-matkalla-vaalivoittoon-hollannissa/
äänestäjät kertoo tilanteen euroopassa - Anonyymi
Vaikea palkata, koska ovat kieli- ja ammattitaidottomia.
Jos on ammattitutkinto, niin se on saatu lahjaksi, koska kouluille on annettu määräys, että kaikkien täytyy saada tutkinto.
Miten muuten voi henkilö valmistua kielitaidottomana toisen asteen opinnoista, jotka suoritetaan suomenkielellä?
Korruptio… - Anonyymi
Hyvin pärjäävät kotimaahansa verrattuna. Tuet juoksee tilille vaikka lomailisi kuukausia lähtömaassa.
Nauretaanpa sille! - Anonyymi
Kehitysmaamuslimi maanmuuttajat ovat yliedustettettuina tulonsiirroilla elämisessä SUOMESSA, se on sitä pärjäämistä…
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161