Hiusten väri, pukeutumistyyli, ikä jne...
Miltä ihastuksesi näyttää?
19
5569
Vastaukset
- Liz
Vaalee tukka,korvis, rennot vaatteet, ikää tarpeeks...unelmien täyttymys...
- tytsy
Ihanalta näyttää.. syötävä..tumma hiuksinen, sinisilmäinen, pitkä ja komea. juuri sopivan ikäinen, hiukka itseäni vanhempi
- Eeva
Siitä miehestä löytyy kaikkea, mitä mä oon aina miehestä halunnu. Aivan upee tyyppi.
Kohta 18v tanssija, punaseksi värjätyt hiukset.
- mies 33v
vaaleat hiukset,nätti vartalo,ikäeroa 12vuotta,jutellaan melkein päivittäin ja varattu!!
- Joula
En ole ihastunut kehenkään mieheen tällä hetkellä.
Nuori nainen
- nainen
fiksulta, hivenen seksikäs sytyttävä kroppa:)))luonteesta puhumattakaan. Peppu hyvännäköinen:))
- nainen37
...hieman ujolta, arvoitukselliselta, mietteliäältä, hymyilevältä, on tosi pitkä ja raamikas = iso mies, vaalea punertavanruskea tukka, siniharmaat silmät, pukeutuu "tavallisesti", ikää sopivasti...
- prinssiltä
siltä miltä olen sen jonkun unissani nähnyt.
- nainen25
Lyhyet hiukset, vähän aikaa sitten käynyt leikkauttamassa ja ai että meinas mennä jalat alta, kun näin! Huh! Partaa on joskus, mutta ei ikinä pitkää. Korvis on. Vaatteet rennot. Kiva kroppa, ihanat silmät.. Vuoden nuorempi. Ja kun se luonnekin on ihana! Oih ja voih...
- on ihana
Hän on pitkä, tumma tukkainen, siniset silmät, maailman valloittavin hymy, käet ovat voimakkaat ja hellät ja luonne on aivan mahtava.
Hän on mies, jolle teen mielelläni ruoat ja pesen pyykit... ja hän tekee minulle samoin.
Tänään on kulunut 2 vuotta siitä, kun sanoin hänelle: Kyllä me seurustellaan.
Kohta onkin hääpäivämmekin - näyttää
söpöltä, pitkä nuorimies mua vuoden nuorempi, tummat silmät, tumma paksu tukka...
ihana! En malta, että näen hänet uudelleen. - bunn
Se on pitkä 196cm , 115kg treenattua lihaa :) tumma...trendikäs ja nuori.MUTTA nykyään jonkun muun :/
- :) :) :)
paitsi, ettei hän ole ihastus, vaan rakastan häntä. Hän näyttää mieheltä :) miehen näköinen, kokoinen ja ääninen :) hymyillessä näyttää ihan toiselta, mitä miettiessä saatika pitäessään raivostumista sisällään :)
- mehujää
Taas mä täällä hourailen. No..Se oli kuin tukeva turvaverkko. Ihanan halihali-söpö. Pieni nalle, muttei ehkä niin pienikään. Rennon casual kuten minäkin, niin cool ettei millään väliä, ikä noin 25, hieman kidult, wildchild.
Meidän flirtti oli siis niin totaalisen intellektuellia. Pään sisällä. Huomasin että aivot ovat, kuten sanotaan, seksikkäin osa ihmistä. Sen "nallen" hymy oli niin pussattava.- :-)=
Kiva
- :-)=
Siis puhut varmaan nyt minusta
- joo-o
Pitkä tumma tukka (taitaa olla värjätty), kauniit sinivihreät silmät, hymyilee paljon, ikä 18 tai 19 v, pukeutuu ihan normaalisti, pituus noin 165 cm. Ja jos joku ei arvannut kysymys on siis naisesta...
- kristalli
hänellä on pilkettä silmässä, vahvat käsivarret, pää ajettu kaljuksi. kertakaikkiaan ihana...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961886- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693