Jossain odottaa valtava joukko sieluja odottamassa 9 kuukauden päästä syntymistään. 90 vuoden päästä he ovat jo pois täältä, palanneet takaisin sinne, mistä tänne tulivatkin.
Eiköhän sitä olemassa oloaan ja sitä 'Korkeinta Tahtoineen' kannattaisi etsiä itsestään, sanotaan nyt vaikkapa 'sydämestään', eikä tuhlata täällä sen lyhyen ajan aikaansa, tappelemassa 'verissä päin jostain/joistain kirjoista, että mitä niissä lukee, ja miksi, ja että mitä ne epämääräiset, useilla eri tavoilla tulkattavat tekstit tarkoittavat.
Mielestäni riittää, että yrittää parhaansa mukaan olla hyvä ja rakastava lähimmäiselleen, eikä jatkuvasti vain haastaa riitaa ja tapella muiden täällä kanssaeläjiensä kanssa.
Kyllä se sitten hyvin menee tuolla puolen, mistä tänne tulimme ja minne takaisin palaamme.
Uskon että tunnemme täällä nyt paljon ihmisiä/sieluja, joita olemme täällä tunteneet aikaisemmissakin elämissämme.
Olen kohdannut ohimennen itse sellaisia ihmisiä tai nähnyt heistä kuvia, jotka ovat tunteneet aikaisemmilta tutuilta sieluilta, mutta eri ihmisiltä.
Myös tuttuja purettuja, muuttuneita paikkoja, katuja, kaupunkeja,kaupunginosia. j.n.e.
Ei nyt muuta.
Olemme täällä vain käymässä pikavisiitillä. Pyörähtämässä täällä pelkästään.
4
64
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole mitään sieluja odottamassa. Sielu alkaa olemassaolonsa vasta hedelmöittymisessä. Ihminen ei myöskään löydä omin avuin itsestään mitään Jumalaa. Nuo ovat hindulaista harhaoppia. Jumala löytyy vain verta vuotavasta Jeesuksesta joka huutaa tuskasta Golgatan ristillä ja nousee myöhemmin kuolleista.
- Anonyymi
Minä olen noin ajatellut, eivätkä mitkään hindut.
Jospa oppinsa ovat minulta aikoinaan saaneet, täällä eläessäni.
- Anonyymi
Mielenkiintoinen aihe, mutta uudestisyntymä on kyllä vakuuttavasti todistettu. Reima Kampman oli taas psykiatri, joka kirjoitti kirjan, 'Et ole yksi'sivupersoonailmiöstä, että meidä 'itsemme ohella' meihin vaikuttavat toiset henkilöt, toiset persoonat, joten onko tämäkin osa sielunvaellusta?!
- Anonyymi
Kiitos kirjavinkistä!
Vanhoista dokumenttifilmeistä, muista filmeistä ja kuvista olen löytänyt ainakin kolme naispuolista henkilön, jotka tunnen vahvasti läheisinäni tunteneeni. Ne onnistuin kopioimaan ja tallettamaan. Myös joitain puuhökkelikujia ja -katuja enimmäkseen, mutta myös kivitalojen reunustamia katuja, mutta vähemmän, eivätkä niin kotoisia.
Minkäs minä jälleentuntemisen tunteilleni mahdan, ja otan ilolla ne vastaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja12914280Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va275908SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1545465Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua2984319HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.384067"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste993641Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant23551Vanhat miehet eivät muista
Niinistö muistaa vain Marinin hölmistyneen ilmeen, mutta ei miksi möllötti sen näköisenä. Vanhanen taas ei muuten vaan223518Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta
Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan592601Huomenta naiselle
Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.921387