ei koske kaikkia. Mulla on pitkä kokemus lapsesta asti ja nyt olen harmaapää.
Olen nähnyt niin monta asiaa seurakunnassa . Minä itse olen tehnyt virheitä ja kantanut niistä vastuun. Se on okei.
Mutta se ei koske kaikkia jos tämä henkilö
on osaa puhua, manipuloida, valehdella, on ahne, on narsisti/psykopaatti ilman empaatiaa, ja joka on
tehnyt törkeitä asioita ja joilla on momta silminnäkijää. Silti vanhimmat suojelivat
häntä.
Miksi? Se tuli edellä jo mainituksi.
Ei se ole oikeaa toimintaa. Niinpä minä en ole yhteydessä noiden vanhimpien kanssa
enkä tahdo olla.
Tämä oli yhden seurakunnan häpäisy.
Ja te sk;set älkää uskoko juoruja vaan kysykää siltä joka tuo totuuden esille.
Totuus on aina oikea.
Totuus ja vastuun ottaminen
3
136
Vastaukset
- Anonyymi
JT on parasta kristillisyyttä, joka muuta sanoo, VALEHTELEE!
- Anonyymi
Ite valehtelet. Sinä latelet tuota vanhaa aivopieruasi ja kuvittelet ettei kukaan satuasi huomaa.
- Anonyymi
Anonyymi 2025-10-28 02:47:28
" JT on parasta kristillisyyttä, "
Kuinka niin ? Sehän sisältää vastakohtaisuuksia.
Jehovan todistajien oppimuutoksista
1921: rokotukset kiellettiin 1952: rokotteet sallittiin
1967: elinsiirrot kiellettiin ihmissyöntinä 1980: elinsiirrot sallittiin
https://fi.wikipedia.org/wiki/Luettelo_Jehovan_todistajien_oppimuutoksista
Ja vartiotorni sanoo, ettei ole pelastusta järjestön (=jt-uskonto) ulkopuolella
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741