Näkeekö jostain onko esitutkinta valmis?

Anonyymi-ap

Rupeaa hullummaksi menemään.

21

613

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen samaa odotellut. Poliisit lupasivat syksyllä olevan valmista ja vieläpä tänä syksynä.

• Anonyymi

Esitutkinta on valmis, syyttäjä päättää nyt, nostetaanko syytteitä ja jos nostetaan , niin ketä vastaan!Eli syyteharkinta menossa nyt!

• Anonyymi

Ei ole syyttäjä tehnyt syyttämis päätöstä.

• Anonyymi

Ja tulos oli ei,aihetta syytteen nostamiseen.

• Anonyymi

Asia on edelleen kesken syyteharkinnassa, eli syyttäjän ratkaisusta ei ole tiedotettu vielä julkisuuteen. Odotellaan nyt tätä, esitutkinta on kyllä valmis.

• Anonyymi

Ei ole kesken ö- nappiin meni syytteet.

• Anonyymi

Kunta ja muut osapuolet pyysivät esitutkinnan lausuntoonsa jatkoaikaa tais mennä pitkälle marraskuun puollelle ennen kuin syyttäjä tekee ulostulon.

• Anonyymi

Mitäs jos käykin, et syylliset tulee vapaiksi.
        Syyttäjät tuomitaan.. mitäs sitten suut pannaan

• Anonyymi

Ketään ei tulla syyttämään.

• Anonyymi

Syytteitä tulee.

• Anonyymi

Tietenkin tullaan. Lakia on rikottu, joten syyttäjällä ei ole vaihtoehtoa.
        Ja hei, ainahan me kuntalaiset voidaan viedä nuo kavaltajat itse käräjille joukko kanteen muodossa.
        Useita tuhansia euroja kavallettu/kuntalainen ja ottaen huomioon kokonaissumma, kyseessä on törkeä teko muoto.

• Anonyymi

Ei eduskunta huvikseen lakeja säädä, niitä pitää noudattaa, jos ei noudata oikeus langettaa tuomiot. Valtakunnansyyttäjä on korkein syyttäjä viranomainen.

• Anonyymi

Maanantain valtuuston kokouksen viimeinen pykälä 99§, Siinä tapahtuu.

• Anonyymi

Voin katsoa sinulle asiaa kristallipallostani.
      Tiedän kyllä jo itse miten asiassa käy.

• Anonyymi

Miten valtuusto voi tehdä päätöstä ilman, että poliisi tai syyttäjän kanta on julkisuudessa.

Asia on viety valtuustoon ilman mitään päätösesitystä. Mistä on kysymys?

• Anonyymi

Syytteet hylätään

• Anonyymi

Eihän niitä ole edes nostettu? Oletko kepulainen?

• Anonyymi

Kuulin jostain että omaisuutta olisi otettu takavarikkoon etteivät kerkiäisi siirrellä tai hävittää sitä.

• Anonyymi

Maanantaina syyttäjä ilmoittaa syytteistä ja valtuuston on pakko pidättää valtuutetut luottamustoimistaan. Maanantaina kokous sattui vaan saman päivän illalle.

• Anonyymi

Kannattaa kysyä politrukeilta.

• Anonyymi

Perttu tietää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      84
      5097
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      24
      3446
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      34
      2785
    4. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      58
      1800
    5. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1576
    6. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      94
      1362
    7. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1346
    8. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      241
      1331
    9. Hiljaisuus

Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.
      Ikävä
      73
      1058
    10. IS Viikonloppu 29.-30.11.2025

Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra
      Sanaristikot
      54
      945
    Aihe