Rupeaa hullummaksi menemään.
Näkeekö jostain onko esitutkinta valmis?
22
659
Vastaukset
- Anonyymi
Olen samaa odotellut. Poliisit lupasivat syksyllä olevan valmista ja vieläpä tänä syksynä.
- Anonyymi
Esitutkinta on valmis, syyttäjä päättää nyt, nostetaanko syytteitä ja jos nostetaan , niin ketä vastaan!Eli syyteharkinta menossa nyt!
- Anonyymi
Ei ole syyttäjä tehnyt syyttämis päätöstä.
- Anonyymi
Ja tulos oli ei,aihetta syytteen nostamiseen.
- Anonyymi
Asia on edelleen kesken syyteharkinnassa, eli syyttäjän ratkaisusta ei ole tiedotettu vielä julkisuuteen. Odotellaan nyt tätä, esitutkinta on kyllä valmis.
- Anonyymi
Ei ole kesken ö- nappiin meni syytteet.
- Anonyymi
Kunta ja muut osapuolet pyysivät esitutkinnan lausuntoonsa jatkoaikaa tais mennä pitkälle marraskuun puollelle ennen kuin syyttäjä tekee ulostulon.
- Anonyymi
Mitäs jos käykin, et syylliset tulee vapaiksi.
Syyttäjät tuomitaan.. mitäs sitten suut pannaan
- Anonyymi
Ketään ei tulla syyttämään.
- Anonyymi
Syytteitä tulee.
- Anonyymi
Tietenkin tullaan. Lakia on rikottu, joten syyttäjällä ei ole vaihtoehtoa.
Ja hei, ainahan me kuntalaiset voidaan viedä nuo kavaltajat itse käräjille joukko kanteen muodossa.
Useita tuhansia euroja kavallettu/kuntalainen ja ottaen huomioon kokonaissumma, kyseessä on törkeä teko muoto.
- Anonyymi
Ei eduskunta huvikseen lakeja säädä, niitä pitää noudattaa, jos ei noudata oikeus langettaa tuomiot. Valtakunnansyyttäjä on korkein syyttäjä viranomainen.
- Anonyymi
Maanantain valtuuston kokouksen viimeinen pykälä 99§, Siinä tapahtuu.
- Anonyymi
Voin katsoa sinulle asiaa kristallipallostani.
Tiedän kyllä jo itse miten asiassa käy. - Anonyymi
Miten valtuusto voi tehdä päätöstä ilman, että poliisi tai syyttäjän kanta on julkisuudessa.
Asia on viety valtuustoon ilman mitään päätösesitystä. Mistä on kysymys? - Anonyymi
Syytteet hylätään
- Anonyymi
Eihän niitä ole edes nostettu? Oletko kepulainen?
- Anonyymi
Kuulin jostain että omaisuutta olisi otettu takavarikkoon etteivät kerkiäisi siirrellä tai hävittää sitä.
- Anonyymi
Maanantaina syyttäjä ilmoittaa syytteistä ja valtuuston on pakko pidättää valtuutetut luottamustoimistaan. Maanantaina kokous sattui vaan saman päivän illalle.
- Anonyymi
Kannattaa kysyä politrukeilta.
- Anonyymi
Perttu tietää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 521171
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.901157Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171030- 17868
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45783Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne112758Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n64722- 12697
- 38609
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..70591