Rupeaa hullummaksi menemään.
Näkeekö jostain onko esitutkinta valmis?
21
634
Vastaukset
- Anonyymi
Olen samaa odotellut. Poliisit lupasivat syksyllä olevan valmista ja vieläpä tänä syksynä.
- Anonyymi
Esitutkinta on valmis, syyttäjä päättää nyt, nostetaanko syytteitä ja jos nostetaan , niin ketä vastaan!Eli syyteharkinta menossa nyt!
- Anonyymi
Ei ole syyttäjä tehnyt syyttämis päätöstä.
- Anonyymi
Ja tulos oli ei,aihetta syytteen nostamiseen.
- Anonyymi
Asia on edelleen kesken syyteharkinnassa, eli syyttäjän ratkaisusta ei ole tiedotettu vielä julkisuuteen. Odotellaan nyt tätä, esitutkinta on kyllä valmis.
- Anonyymi
Ei ole kesken ö- nappiin meni syytteet.
- Anonyymi
Kunta ja muut osapuolet pyysivät esitutkinnan lausuntoonsa jatkoaikaa tais mennä pitkälle marraskuun puollelle ennen kuin syyttäjä tekee ulostulon.
- Anonyymi
Mitäs jos käykin, et syylliset tulee vapaiksi.
Syyttäjät tuomitaan.. mitäs sitten suut pannaan
- Anonyymi
Ketään ei tulla syyttämään.
- Anonyymi
Syytteitä tulee.
- Anonyymi
Tietenkin tullaan. Lakia on rikottu, joten syyttäjällä ei ole vaihtoehtoa.
Ja hei, ainahan me kuntalaiset voidaan viedä nuo kavaltajat itse käräjille joukko kanteen muodossa.
Useita tuhansia euroja kavallettu/kuntalainen ja ottaen huomioon kokonaissumma, kyseessä on törkeä teko muoto.
- Anonyymi
Ei eduskunta huvikseen lakeja säädä, niitä pitää noudattaa, jos ei noudata oikeus langettaa tuomiot. Valtakunnansyyttäjä on korkein syyttäjä viranomainen.
- Anonyymi
Maanantain valtuuston kokouksen viimeinen pykälä 99§, Siinä tapahtuu.
- Anonyymi
Voin katsoa sinulle asiaa kristallipallostani.
Tiedän kyllä jo itse miten asiassa käy. - Anonyymi
Miten valtuusto voi tehdä päätöstä ilman, että poliisi tai syyttäjän kanta on julkisuudessa.
Asia on viety valtuustoon ilman mitään päätösesitystä. Mistä on kysymys? - Anonyymi
Syytteet hylätään
- Anonyymi
Eihän niitä ole edes nostettu? Oletko kepulainen?
- Anonyymi
Kuulin jostain että omaisuutta olisi otettu takavarikkoon etteivät kerkiäisi siirrellä tai hävittää sitä.
- Anonyymi
Maanantaina syyttäjä ilmoittaa syytteistä ja valtuuston on pakko pidättää valtuutetut luottamustoimistaan. Maanantaina kokous sattui vaan saman päivän illalle.
- Anonyymi
Kannattaa kysyä politrukeilta.
- Anonyymi
Perttu tietää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1076788KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3826428Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei623223Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521172728Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082360- 1251824
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro211687Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341535Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821357- 741247