https://www.suomenuutiset.fi/hallitus-leikkaa-maahanmuuttajien-sosiaaliturvaa-koponen-askel-oikeaan-suuntaan-kohti-kansalaisuusperusteista-sosiaaliturvaa/
Perussuomalaiset toimii hallituspolitiikassaan antamiensa vaalilupausten mukaisesti tässäkin asiassa.
Hallitus leikkaa perussuomalaisten ansiosta maahanmuuttajien sosiaaliturvaa.
22
152
Vastaukset
- Anonyymi
Helvetin hyvä!!!
🙌🏼- Anonyymi
Ketään Ei kiinnosta kansaa kusettavien persujen mamumamumamu -puuhastelu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketään Ei kiinnosta kansaa kusettavien persujen mamumamumamu -puuhastelu.
Kirjoitithan sinäkin kommentin aiheesta, joka mielestäsi ei kiinosta ketään…vihervasurin ajatukset ovat tuntemattomat🙄
- Anonyymi
Oikein vasukeille. ;=)
- Anonyymi
Miksi ei jo 2026 alusta? Miksi maksetaan vielä vuosi?
Entä nämä, jotka jo ovat olleet sen kolme kuukautta sosiaalietuuksilla? Koska palautukset alkavat? Vai vässytelläänkö niiden kanssa vuoteen 2027? - Anonyymi
Ammatti, jonka osaat, että työllistyt. Sujuva suomenkielentaito.
Onko liikaa vaadittu?
https://www.facebook.com/share/194kjpbLmy/?mibextid=wwXIfr
Jos on, niin sitten omaan kotimaahan nostamaan tukia. - Anonyymi
On jo aikakin vähentää mamujen hyysäystä.
- Anonyymi
Persua kiinnostaa vain jonkun Mamun tapahtumat,.mutta ei suomalaisten???
Tämä hallitus tuottanut jo 20 tuhannen lapsiköyhyyden!
Massatyöttömyyden!!
Konkurssien ennätyksen!
Sairaaloiden lopettamiset!
Ihan meidän tavallisten suomalaisten elämän pilaamisen!!
Hävetkää Persut!!!- Anonyymi
Hyvä- ja kiitos perussuomalaiset.
- Anonyymi
' Persua kiinnostaa vain jonkun Mamun tapahtumat,.mutta ei suomalaisten??? "
Niin, katsos tollero kun näitä leikkauksia ei ilman kehitysmaista suuntautuvaa turismia olisi ollut tarvetta tehdä ainakaan samassa mittakaavassa, ehkä ei lainkaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, katsos tollero kun näitä leikkauksia ei ilman kehitysmaista suuntautuvaa turismia olisi ollut tarvetta tehdä ainakaan samassa mittakaavassa, ehkä ei lainkaan.Millä kuvittelit että ne kehitysmaamuslimeiden (Mamujen tapahtumat) rahoitetaan?
Niin se tapahtuu meidän kantisten verovaroista, tulonsiirroilla…
Muista äänestää viherpunikkien muslimiveljeskunta puoluetta, niin asia korjaantuu!
Eikö totta? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä kuvittelit että ne kehitysmaamuslimeiden (Mamujen tapahtumat) rahoitetaan?
Niin se tapahtuu meidän kantisten verovaroista, tulonsiirroilla…
Muista äänestää viherpunikkien muslimiveljeskunta puoluetta, niin asia korjaantuu!
Eikö totta?Kun joku on huolissaan Suomalasista ja sinä käyt tämän kimppuun niin mistä sinä olet huolissa?
Et mistään, koska kostaminen on tärkeämpää kuin suomalaisten hyvinvointi? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, katsos tollero kun näitä leikkauksia ei ilman kehitysmaista suuntautuvaa turismia olisi ollut tarvetta tehdä ainakaan samassa mittakaavassa, ehkä ei lainkaan.Kiitos, mutta täällä Suomessa kansa yrittää pitää huolta Suomalaisista ei 40-luvun saksalaisista tai Stalinista.
- Anonyymi
Nimenomaan suomalaisten etu kiinnostaa.
Et näe mitään yhteyttä sillä, että Suomeen otetaan ilmaiseksi eläviä elättejä ja samaan aikaan tehdään sosiaalietuuksiin leikkauksia?
Johtuisiko siitä, että etuuksilla elävien määrät kasvavat?
Pakko pienentää NIMENOMAAN SUOMALAISTEN tukia, koska vasemmisto haluaa vieraskielisille asunnot, tuet, terveyspalvelut, joita ilman moni suomalainen jää. He saavat siis kaiken ilmaiseksi ja mitään ei vaadita vastineeksi.
Opiskelun he suorittavat osaamatta suomea. Sinänsä kiitettävä suoritus, koska suomalaisilta vaaditaan aika paljon enemmän kuin vain istuminen luokassa.
Ei siis kannata odottaa ammattitaitoista työntekijää kohtaavansa työpaikoilla. Hoitoalalla hengenvaarallinen yhdistelmä.
Veroale meni kyllä perseelleen. Rikkaat ja työssäkäyvät hyvätuloiset eivät olisi tarvinnut mitään veroalea. Pienituloiset, osa-aikatyöntekijät ja työttömät köyhtyvät entisestään.
En halua köyhdyttää suomalaisia lisää päästämällä maahan lisää etuuseläjiä.
Kuinka monta Lähi-Idän islamistia itse haluat vielä lisää Suomeen raiskaamaan ja loisimaan?
- Anonyymi
jos demarit pääsee valtaan niin ne kumoaa sen 😠
- Anonyymi
Kosa Arhonen Gubtar Mokta
- Anonyymi
Islamisaatiota lisätään…
- Anonyymi
Miksei poisteta kokonaan.
- Anonyymi
Kuka hullu äänestää vihervassuja jotka eivät leikkaa tätä asiaa?
- Anonyymi
Millä tavalla se, että pettäjä toteuttaa yhden lupauksen on ihailtavaa?
- Anonyymi
Mikään puolue ei toteuta kaikkia lupauksiaan ikinä. Koska täytyy tehdä kompromisseja.
Veroalet oli perseestä, koska menee jo ihan hyvin toimeentuleville.
Haluat lisää etuuksien perässä tulevia?
Nykyiset tuet tulieläjille on moninkertaiset verrattuna heidän kotimaassaan saataviin tuloihin.
Aiheuttavat lisäksi sekasortoa ja rikoksia ihan joka maassa mihin tunkevat. Katso, miten Euroopan on käynyt. Ainoa kunnossa oleva maa on Puola. Ei mellakoita, raiskauksis tai muuta lisääntynyttä rikollisuutta. Miksi? Siksi, että ovat ottaneet / ottavat NOLLA pakolaista! Niin järkevää!!!
- Anonyymi
Kuka on asa korhonen?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161