Jumalan kuvien tekeminen

Anonyymi-ap

Jokainen lahko tekee mieleisensä jumala kuvan.
Siksi on monia uususkonnollisia lahkoja/seurakuntia ajassamme joissa on mieleinen heille sopiva "Jeesus".

14

97

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Dan 3:7:

"Sentähden, heti kun kaikki kansat kuulivat torvien, huilujen, kitarain, harppujen, psalttarien, säkkipillien ja kaikkinaisten muiden soittimien äänen, lankesivat kaikki kansat, sukukunnat ja kielet maahan ja kumartaen rukoilivat kultaista kuvapatsasta, jonka kuningas Nebukadnessar oli pystyttänyt."

Monessa lahkoloissa panostetaan musiikkiin joka näyttelee keskeistä osaa seurakunnassa.
      kaikenlaisten soittimien avulla.

Ei tälläistä ollut oikeana Helluntaina.

• Anonyymi

Katolinen porttokirkko on tehnyt koko kristikunnalle kumarrettavaksi elävän "Jumalan kuvan" eli "Kristuksen sijaisen" antikristus paavin.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Antikristus
        "Antikristus (m.kreik. ἀντίχριστος, antíkhristos, "vastakristus" tai "sijaiskristus") on kristinuskon mukaan Saatanan lähettämä Kristuksen vastustaja..."

2.Moos.20
        4 Älä tee itsellesi jumalankuvaa äläkä mitään kuvaa, älä niistä, jotka ovat ylhäällä taivaassa, älä niistä, jotka ovat alhaalla maan päällä, äläkä niistä, jotka ovat vesissä maan alla.
        5 Älä kumarra niitä äläkä palvele niitä. Sillä minä, Herra, sinun Jumalasi, olen kiivas Jumala, joka kostan isien pahat teot lapsille kolmanteen ja neljänteen polveen, niille, jotka minua vihaavat;
        6 mutta teen laupeuden tuhansille, jotka minua rakastavat ja pitävät minun käskyni.

Siksipä Katolinen kirkko poistikin 2. käskyn ja jakoi 10. käskyn kahtia.

• Anonyymi

Jer 51:55: "Sillä Herra hävittää Baabelin ja lopettaa sieltä suuren äänten melun. Heidän aaltonsa pauhaavat kuin suuret vedet, korkea on heidän äänensä kohina."

• Anonyymi

Jokaisessa lut.kirkossa on jumalankuva!

• Anonyymi

Luterilaisten jumala vihkii homoja.

• Anonyymi

Ikään kuin lutlahko ei olisi lahko.

• Anonyymi

Lahkot tekevät mielikuvia.
      Mieleisensä "Jeesuksen".

• Anonyymi

No. Jeesus nyt oli homoseksuaali skitsofrenikko uskontohuijari.

• Anonyymi

Ei kukaan tunne ISÄÄ eikä Poikaa. Jo Heenokin kirjan ajoista alkaen on Jumalaa esittäneet kuka kulloinkin eikä tuo tilanne muutu miksikään.

Jeesuksen tuomat sanat kuvaavat sitä millaisena toivotaan Jumala nähtävän ja hyväksyttävän, mutta tuokin kuvaus on aikaan sidottu.

Ihminen luotiin Jumalan kuvaksi ja kaltaisuudeksi. Hän voi omaa sisimpäänsä tutkimalla erottaa valhejumalat ja pedot oikeasta Jumalasta, mutta ei hänkään osaa kertoa millainen Jumala on.

Heenokin kirjan perusteella hän oli itsekeskeinen, luuli voimansa kestävän ikuisesti voittamattomana ja suurisuinen. Hän julisti voittavansa mennen tullen Jumalan Pojat ja jumalattomat. Kuitenkin Hare Krishna kirjat paljastaa tilanteen kääntyneen päälaelleen. Jumalattomat ottivat Kurusektran taistelussa tilanteen hallintaansa ja voittivat.

Mutta sekin on otettava huomioon että Jumala tuli Kristuksena maan päälle ja teki sovinnon pahojen ja syntisten kanssa antaen elämänsä ja henkensä maailman edestä.

Eli häntä ei enää ole paitsi lihaan tulleena. Hän kertakaikkisesti uhrasi itsensä. Ja hän sanoi : MITÄ TAHANSA TE PYYDÄTTE SEN MINÄ TEEN. Se pitää sillään myös kaikenlaiset keinotekoiset Jumalat ja lohduttavat Isä hahmot.

• Anonyymi

Jumalasta on kuva tai mielikuva.
      Tekihän ihminen sen omaksi kuvakseen.

• Anonyymi

Onko adventisteilla ja helluntailaisilla sama Kristus ?

• Anonyymi

Adventistit eivät ole uskovia.

• Anonyymi

Jo ihmisen mielessään luoma kuva jumalasta on epäjumalankuva.

• Anonyymi

Ihminen muuttuu uudestisyntyessään. Ja lisäksi on olemassa maa, ilma, vesi, tuli elementtien luonteita. Ihmisen mieleen vaikuttaa muutosta aiheuttava Voima. Voi tapahtua ylenemistä jos on köyhä tai alenemista jos on rikas. Tässä oravanpyörässä on mahdoton tietää millainen tosi Jumala oli. Siksi pyhät kirjoitukset ovat kaikesta huolimatta VAKAIN kiintopiste Jumalan tuntemukseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      105
      5731
    2. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    3. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    4. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    5. Alkanut tuntua siltä

Että taisi olla kusetusta koko homma alusta saakka.
      Ikävä
      124
      1097
    6. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    7. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    8. Nii, mites ne

Hampaat??
      Ikävä
      66
      857
    9. Joululahja/Jouluntoivotus

Millainen kaivatulle
      Ikävä
      75
      798
    10. Salailu jatkuu, poliisi tutkii

Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää
      Ähtäri
      17
      741
    Aihe