Oppositiolla on ollut karmea, kiireinen viikko...KUINKA SAADA?:
-Kuinka saada murtajakauppa kumottua tai ainakin kauppa SSDP:n piikkiin!!
-Kuinka saada kaikki oman Susi-soten aiheuttamat sote-keskusten lakkautukset ja supistukset hallituksen (Juuson) piikkiin!!
-Kuinka hyökätä Juuson kimppuun, hän kun kehtasi työllistää oman poikansa. Me SSDP:ssä olisimme työllistäneet tuohonkin kolmesta neljään maahanmuuttajaa, (yhden tekijän yhden erityisavustajan ja yhden/kaksi tulkkia)!!
Suomi ensin ajattelu on vahingollista!!!!
Oppositiolla on ollut karmea, kiireinen viikko
3
51
Vastaukset 3
- Anonyymi00002
" Kuinka saada murtajakauppa kumottua ... "
Perusteltu kysymys. Huijari-Tumpin kanssa murtajakauppaan vain sadan prosentin etumaksua - kullassa - vastaan. Luotto on Suomella, ei Tumpilla. - Anonyymi00003UUSI
Trump ja Stubb suhmuroivat murtajakaupan eikä opposition mielipidettä kuunneltu myös Orpo kehui kauppaa eikä sitä edes ole vahvistettu. Taas kokoomus yrittää myydä Suomen osaamista ulkomaille toivottavasti kauppa peruuntuu.
- Anonyymi00005UUSI
Kokoomuksen tuntien he ovat valmiit opastamaan jenkit jäänmurtajaosaajiksi tuolla kaupalla niin ettei meidän Suomessa enää sen jälkeen tarvitse niitä valmistaa.
Sama kaava jolla on on hävitetty kaikki muukin teollinen osaamisemme.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 891430
- 83992
- 66877
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su361851Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t170815- 92733
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61585Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta123448- 43445
- 51429