Minä niin haluaisin kiittää tuota Kautokurua, mutta en tiedä kuka hän mahtaa olla. Joten Kautokuru, ole hyvä ja tule ulos kaapista.
Tulehan esiin.
10
443
Vastaukset
- Anonyymi
Hän on kyllä tehnyt hienoa työtä. Hän on tällekkin palstalle kirjottanut tuhansia, asiallisia (ei milloinkaan syyllisty arvottomaan loanheittelyyn) viestejä tänäkin vuonna. Ei kukan meistä moukista olisi valmis päivystämään 24/7 tällaista palstaa ja kommentoimaan aina heti jäätävän fiksusti .
- Anonyymi
Kautokuru on kieltämättä mystinen henkilö ja heitä on monta, kepuloiset pelkää Kautokuruja he kun tuovat asioita esille ja antavat niihin ohjeet miten pitää toimia lain mukaan.
- Anonyymi
Miten niin pelkäävät, kautokuru on pitkän linjan keskustalainen ja juuri hän pelasti meidät pahimmalta puuttumalla asioihin juuri sopivalla hetkellä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten niin pelkäävät, kautokuru on pitkän linjan keskustalainen ja juuri hän pelasti meidät pahimmalta puuttumalla asioihin juuri sopivalla hetkellä?
Kepulikuru...
- Anonyymi
Löytyykö apsin paskahuussista
- Anonyymi
On muuten todella komea ja älykäs MIES......
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On muuten todella komea ja älykäs MIES......
Myllymäen syyttäjä, turvejuristi Kautokuru löytää rikoksia jopa sieltä missä niitä ei ole.
- Anonyymi
Onko noin vaikea myöntää, että Olli osaa laskea. Paremmin kuin se kansakoulunopettaja-kaupunginjohtajamme ja merkonomi-kansanedustajamme.
- Anonyymi
Ehkä osaa. Mutta Kautokuru ei todistetusti osaa.
- Anonyymi
Missä luuraa kaupunginhallituksen puh.johtaja ja valtuuston .puh johtaja eivät ole antaneet mitään lausuntoja miten tästä velkahelvetistä selvitään ,missä olette tulkaa esiin ja nopsaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.845097Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.243446Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j342785Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.581800- 471576
- 941362
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441346Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2411331Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.731058IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra54945