Perussuomalaiset RP tekee sääntömuutoksen joka kieltää jatkossa läheisen palkkaamisen eduskunta avustajaksi. Perussuomalaiset siis määrätietoisesti toimii kaikenlaista puliveivaamista vastaan.
"Eihän se ole puolueen vika jos tämmöinen on sallittua. Voi hyvinkin kysyä jos on mahdollista antaa tuosta vaan kymmeniä tuhansia euroja läheiselle niin kukapa niin ei tekisi. Ei tämä mitenkään puolueeseen liity"
Jos tutkittaisiin tarkemmin menneiden hallitusten toimet niin sieltä löytyisi monenlaista luurankoa kaapista. On rakennettu ylellesiä teitä ja makseltu holtittomasti suuria konsulttipalkkioita.
Persut taistelee nepotismia vastaan - jatkossa kielletty
33
201
Vastaukset
- Anonyymi
Taistelee määrätietoisesti?
Selkäkeikkanaurua :))))))))))))))) - Anonyymi
Tuli kiire räplätä tallin ovea lukkoon, vaikka hevonen ehti jo karata matkoihinsa?
- Anonyymi
"Työtapaturma" perussuomalaisilla? 🤣

- Anonyymi
Eikös ministeri Juusokin saanut hienon mökkitien?
- Anonyymi
Koskahan Juuso valittaa tyytymättömyyttään mökkitiehen ja vaatii korjattavan uudestaan moottoritieksi?
 - Anonyymi
Äiti anna mun ajaa mökkitie, mä lupaan että saunaan puita vien..🎶🎵
 - Anonyymi
Miljoonan mökkitie oli liian pieni korvaus hänelle.

- Anonyymi
Ennemmin joku luotettu perhepiiristä, kuin joku vieras puolueaktiivi joka katkeruuttaan myy paskalehdille materiaalia muutaman vuoden päästä.
- Anonyymi
Orbanismia.
 - Anonyymi
Persuissa materiaalia paskalehdille? Ei kai?!
 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Orbanismia.
So, tärkeintä on että hommat tulevat tehtyä ja luottamus säilyy. Sosialisti voi kutsua sitä miksi haluaa., tai jos edes kehtaa.
 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
So, tärkeintä on että hommat tulevat tehtyä ja luottamus säilyy. Sosialisti voi kutsua sitä miksi haluaa., tai jos edes kehtaa.
Mo, kutsuvatpa sosialistit sitä, miksi hyvänsä niin persut aikovat lopettaa sen.
On vain harmin paikka, jos persuehdokkaat joutuvat valituksi tultuaan luopumaan lähiomaistensa palkkaamisesta avustajikseen.
Esimerkiksi Juuson kaltaisia neroja on sen jälkeen vaikea saadaa ehdokkaiksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sosialisti tai ei, totuus ei muutu siitä miksikään, että persujen nepotismi on täyttä orbanismia.
 - Anonyymi
Persut ovat kehuneet aina rehellisyyttään, mutta tuo näyttää olevankin pelkkää perusteetonta omakehua, kun eivät edes persut luota toisiinsa.

- Anonyymi
Vuorenpäälle tuli kiire, HEHEE. Ei vähempää voisi Keskisarjaa tai Tynkkystä kiinnostaa.
 - Anonyymi
Tilaisuus tekee persun 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
 - Anonyymi
mutta kai silti kavereille saa järkätä kaikkea debiili demari tyyliin ?
- Anonyymi
No voi voi tuota persulin harmitusta, kun persujen nepotistisuus lävähti kerrasta koko kansan nähtäville. Pitäähän sitä jonkunlainen pilkkaralli keksiä demareista, kun ei enää mitään muuta keksi? 🤯

- Anonyymi
Koskahan saamme kuulla Wiskarin uuden hittisinglen Juuson mökkitie?
Malttamattomana odotan.- Anonyymi
🤣🤣🤣
 - Anonyymi
Lokakuu vuonna -23
Meidän Lada oli melkein uus
Joku ukko tankkas, mutsi pakkasi eväitä
Mä istuin jo takapenkillä
Hampaat irvessä, vöihin köytettynä
Irwin lauloi "St Paul ja Reeberbahn"
Ukko kertoi islamisaatiosta
Siitä matu Ahmetista
Emmä tuolloinkaan mistään tajunnut
Nautin vain lenkkimakkarasta
Ukko, anna mun ajaa mökkitie
Lupaan, että saunaan liukkaria vien
Muistan mällin ja kiveksen karvaisen
Mielessäni olin Sebastian Tynkkynen
Ralliraita-idoli percel-poikien
Ukko nauroi, mutsi ukkoa imuttaen
Kesä loppui, ja mulle kerrottiin
Ei tule enää reissuja Kihniöön
Vieras ukko katos, ja mökki myytiin
Kävin eilen ajamassa mökkitien
Muistin, että kauemmin se vie
Tutut naamat vaihtuneet ukkoihin mustiin
Ei ukkokaan kerro enää matuista
Se kasvaa heinää hautausmaalla
Nyt en ymmärrä yhtään sen paremmin
Vaan ei haittaa koska arvostan
Ukko, anna mun ajaa mökkitie
Lupaan, että saunaan liukkaria vien
Muistan mällin ja kiveksen karvaisen
Mielessäni olin Sebastian Tynkkynen
Ralliraita-idoli percel-poikien
Ukko nauroi, mutsi ukkoa imuttaen 
 - Anonyymi
Kuten olen moneen kertaan todennut palstalla, niin persushow jatkuu vaaleihin 2027 asti. Sitten se loppuu. Koittaa kestää kun valtaan olette valinnut.
- Anonyymi
Sirkustirehtööri Halla-aho ja "los satsumas"!

- Anonyymi
Valehtele pääset pälkähästä
 - Anonyymi
Toiminta kertoo paljon persujen moraalista.
- Anonyymi
Tai pikemmikin sen puutteesta.

- Anonyymi
Voi olla jopa niin, että Vuorenpää on niin harmissaan, että tekee vielä puolueloikan.
- Anonyymi
Mihin Vuorenpää loikkaisi? Kokoomukseen?
 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jotain Sininen tulevaisuus tyyppistä kuviota veikkaan. Voi lähteä muitakin.
 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"☝️Älkää tehkö kuten me persut teemme,
vaan kuten me sanomme.." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"☝️Älkää tehkö kuten me persut teemme,
vaan kuten me sanomme.."Onkohan Orpon hermot kireellä juuri nyt?
 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkohan Orpon hermot kireellä juuri nyt?
Siivoaa omaa tuuletintaan sotepaskasta, jonka itse tuli kehittäneeksi leikkaamalla pörriäisille julkista rahaa ja ajaen julkisen puolen kriisiytymään.

- Anonyymi
Saakohan se ennen lainmuutosta avustajaksi palkattu sukulainen jatkaa pestissään sitten lainmuutoksen jälkeen, vai saako se kenkää?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja4313936Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa1545481Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu2005089SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei864288"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste873561Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va63339Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa1093058HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.142959Vanhat miehet eivät muista
Niinistö muistaa vain Marinin hölmistyneen ilmeen, mutta ei miksi möllötti sen näköisenä. Vanhanen taas ei muuten vaan122851Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta
Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan422528