Helluntailaisten usko on käännyttämällä aikaansaatu ja he ovat käännynnäisiä,
ja siihen päälle pelkkä vesikaste on proselyyttikaste. Pelkkä rituaali.
Helluntailaiset ovat käännynnäisiä
38
221
Vastaukset
- Anonyymi
Useimmiten kyseessä käännynäiskaste.
- Anonyymi
Helluntailaisten kasteen tärkein merkitys on ihmisen kasteleminen. He puhuvat vain kasteen ulkoisista seikoista, kuten kastetekniikasta ja veden määrästä.
Helluntailaisten ja muiden Jenkkilahkojen kaste eikä ehtoollinen ei liity mitenkään ihmisen syntiongelmaan.
- Anonyymi
Te teeskentelijät! Te kierrätte maat ja meret hankkiaksenne edes yhden käännynnäisen, ja kun siinä onnistutte, teette hänestä helvetin oman, kahta vertaa pahemman kuin itse olette.
- Anonyymi
Kuinka mones kerta on sama aloitus tänä vuonna ? Varmaan 133. Mene laiskamato juoksemaan. Kuulut joutoväkeen.
- Anonyymi
Apostolien teot:
3:19 Tehkää siis parannus ja kääntykää, että teidän syntinne pyyhittäisiin pois,
Kääntyminen on tärkeää.
Pakkovauvakastetut eivät ole kääntyneet!- Anonyymi
Eikä tehneet parannusta.
Pakkovauvakastettu milloin teit parannuksen? - Anonyymi
Lahkolaiset ovat kääntyeet väärään suuntaan.
Parhamin ja Olsenin houkutus on ollut kova. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parhamin ja Olsenin houkutus on ollut kova.1. Joh. 4:1
Rakkaat ystävät, älkää uskoko kaikkia henkiä. Koetelkaa ne, tutkikaa, ovatko ne Jumalasta, sillä maailmassa on liikkeellä monia vääriä profeettoja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
1. Joh. 4:1
Rakkaat ystävät, älkää uskoko kaikkia henkiä. Koetelkaa ne, tutkikaa, ovatko ne Jumalasta, sillä maailmassa on liikkeellä monia vääriä profeettoja.Vastasit itsellesi.
Jokaisesta turhasta sanasta joutuu tuomiolle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä tehneet parannusta.
Pakkovauvakastettu milloin teit parannuksen?Useamman kerran kylvetetty ei tee parannusta vaan herjaa Jeesuksen omia
Miksi se ei tee parannusta? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parhamin ja Olsenin houkutus on ollut kova.Kun pakkovauvakastettu ei osaa vastata kysymykseen, niin hän alkaa kirjoittaa parhamista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä tehneet parannusta.
Pakkovauvakastettu milloin teit parannuksen?Jumala teki sen puolestani jo ennen syntymääni. Vaellan vain armossa parhaan kykyni mukaan hyvää elämää.
- Anonyymi
Jenkkilahkot ovat kapinassa Jumalaa vastaan. Ei niihin kannata mennä.
- Anonyymi
Aloittajan uskonto, luterilaisuus on röyhkeää ja silmitöntä ja häpeilemätöntä ja tietoista valehtelua!
Raamatun yksi keskeisimmistä totuuksia on oppi syntien anteeksi saamisesta:
-uhri syntien edestä, Jeesus
-parannus ja kääntyminen Jumalan puoleen
-syntien tunnustaminen
Sana selkeästi ilmoittaa: Joka rikkomuksensa salaa, se ei menesty; mutta joka ne tunnustaa ja hylkää, se saa armon.
Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä.
Mutta luterilaiset käärmeen sikiöt ja valheet lapset ovat muuttaneet syntien anteeksi saamiseen ehdoksi heidän kirkkonsa sakramentit ja ilman heidän oman kirkon toimittamaan päänkastelua kukaan ei pelastu!
LUTERILAISUUS TULEE VALHEEN KAIKELLA VOIMALLA JA KAIKELLA VÄÄRYYDEN VIETTELYKSELLÄ!- Anonyymi
Ei vaan helluntailaisuus on röyhkeää ja silmitöntä ja häpeilemätöntä ja tietoista valehtelua!
Siellä kielletään, synti sovitus ja Jeesuksen Sanat
UUDESTIKASTAJUUS ON VALEHTELUA J A JEESUKSEN OMIEN VAINOAMISTA
- Anonyymi
Parhami ja Olseni meni liittoon Sodoman kuninkaan kanssa.
1. Moos. 14:21
Sodoman kuningas sanoi Abramille: "Anna minulle ihmiset. Karjan ja tavaran voit pitää itse." Putin on kastettu ja elävässä uskossa.
😊😊😊😊😊- Anonyymi
Putintrolli riehuu eri pastoilla. Sitä se uudestikaste lahkoon teettää.
- Anonyymi
Ei ole!!!!!!!! Putin on antikristus ehdokas.
- Anonyymi
Wikipedia
Gerhard Olsen-Smidt järjesti 1920 Helsingissä Helluntaiseurakunnan, jonka kokoontumispaikka oli Ludviginkadulla Helsingin Sanomain salissa 4. kerroksessa ja myöhemmin Liisankatu 17:ssä. Tästä ryhmästä muodostui myöhemmin Filadelfiaseurakunta. Eino I. Manninen valittiin seurakunnan vanhimmaksi joulukuussa 1920. Olsen-Smidt oli valloittava johtaja, ja liike keskittyi vahvasti hänen henkilöönsä. Häntä syytettiin taloudellisista väärinkäytöksistä ja yksinvaltaisesta johtamistavasta.[17]
Keväällä 1925 Olsen-Smidt pidätettiin Helsingissä ”homoseksuaalisen hurjastelun” takia,[20] ja hänet tuomittiin huhtikuussa 1925 kuudeksi kuukaudeksi vankeuteen haureudesta,[21] sillä hänellä oli ollut seksuaalinen suhde kahteen nuorukaiseen, jotka toimivat seurakunnassa.[17] Vankeustuomion jälkeen hänet karkotettiin Norjaan.[22] Tuomio merkitsi helluntailiikkeelle huomattavaa kriisiä.[17]- Anonyymi
Luterilaisten pakkovauvakastettujen hedelmiä.
Pedofiliaa kirkon sisällä.
https://yle.fi/uutiset/3-5554658
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/piispa-kirkko-on-sulkenut-silmansa-pedofilialta/1844610#gs.9k7ish
Saksan lut.kirkon pedofiliaa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tutkimus-saksan-evankelisessa-kirkossa-hyvaksikaytettiin-tuhansia-lapsia/8865142#gs.3labbb - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luterilaisten pakkovauvakastettujen hedelmiä.
Pedofiliaa kirkon sisällä.
https://yle.fi/uutiset/3-5554658
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/piispa-kirkko-on-sulkenut-silmansa-pedofilialta/1844610#gs.9k7ish
Saksan lut.kirkon pedofiliaa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tutkimus-saksan-evankelisessa-kirkossa-hyvaksikaytettiin-tuhansia-lapsia/8865142#gs.3labbbUseamman kerran kylvetetty haluaa raiskata lapsia
Pedofilia on useamman kerran kylvetettyjen hedelmää, kuten uskovien herjaaminenkin
- Anonyymi
Charles Fox Parham's Arrest
William Branham Historical Research
https://william-branham.org › topics
·
Käännä tämä sivu
On July 20, 1907, Charles Fox Parham and J. J. Jourdan, a Jewish boy, were charged with sodomy.- Anonyymi
Sodomialla on tarkoitettu ”luonnotonta” seksuaalista kanssakäymistä avioliiton ulkopuolella. Monissa maissa se oli ennen vanhaan rikosnimike, jonka perusteella homoseksuaaleja syytettiin.[1] Englanninkielisissä maissa sanalla on viitattu anaaliseksiin, suuseksiin (erityisesti homoseksuaaliseen) ja eläimiinsekaantumiseen.[2][3][4] Poikkeuksellisesti Suomessa ja Saksassa sanaa ei kuitenkaan ole koskaan käytetty rikosnimikkeenä, vaan yksinomaan zoofilian synonyyminä. Sana juontuu Raamatun kertomuksesta Sodoman kaupungista, jonka miesasukkaat yrittivät yhden tulkinnan mukaan harjoittaa seksiä Lootin miespuolisten vieraiden kanssa. Nykyisen tulkinnan mukaan kyseessä on kuitenkin aikomus raiskata ja näin nöyryyttää kaupunkiin saapuneet muukalaiset[5].
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sodomialla on tarkoitettu ”luonnotonta” seksuaalista kanssakäymistä avioliiton ulkopuolella. Monissa maissa se oli ennen vanhaan rikosnimike, jonka perusteella homoseksuaaleja syytettiin.[1] Englanninkielisissä maissa sanalla on viitattu anaaliseksiin, suuseksiin (erityisesti homoseksuaaliseen) ja eläimiinsekaantumiseen.[2][3][4] Poikkeuksellisesti Suomessa ja Saksassa sanaa ei kuitenkaan ole koskaan käytetty rikosnimikkeenä, vaan yksinomaan zoofilian synonyyminä. Sana juontuu Raamatun kertomuksesta Sodoman kaupungista, jonka miesasukkaat yrittivät yhden tulkinnan mukaan harjoittaa seksiä Lootin miespuolisten vieraiden kanssa. Nykyisen tulkinnan mukaan kyseessä on kuitenkin aikomus raiskata ja näin nöyryyttää kaupunkiin saapuneet muukalaiset[5].
Tuota luonnotonta kanssakäymiustä harrastaa myös useamman kerranm kylvetetty pedo
se jauhaa koko ajan pakkovauvoita, pedofiini kun on
Se on sitä uudestikastajuuden hedelmää
- Anonyymi
surullista- että jollain on iänaikainen saman aloituksen pyörittämisen tapa.
Ts. trollaaminen.
Kuuntele aloittaja vaikka tätä linkkiä elämäksesi.
https://www.tv7.fi/arkki/voimaa-sanasta_s80342/
Aina- kun alkaa kiristämään otsaluusta, palaa tuohon linkkiin ja kuluta siinä aikaasi.
Se on sinulle- aloittaja hyödyllistä...- Anonyymi
linkit voi sisältää viruksia
- Anonyymi
Gal.5:20..."sillä lihan himot ja teot ovat ilmeiset...ERISEURAT, LAHKOT...eivät peri Jumalan valtakuntaa."
Lahkolaisten teltat kannattaa kiertää kaukaa, vaikka siellä kitarakuorot soittaa ja seireenit laulaa helmiporteista ja kultaisista kaduista ja kristallikruunuista...- Anonyymi
Jer. 6:3
Sen luokse tulevat vieraat paimenet laumoineen, pystyttävät telttansa sen ympärille, jokainen ahmii oman osansa laitumesta.
- Anonyymi
Ei siellä pyhässä kaupungissa ole mitään pakanoiden osastoja. Paavalin nimeä ei edes mainita.
Ilm. 21:12
Sitä ympäröi suuri ja korkea muuri, jossa oli kaksitoista porttia, ja niitä vartioi kaksitoista enkeliä. Portteihin oli hakattu Israelin kahdentoista heimon nimet. [21:12,13: Hes. 48:31-34]
Ilm. 21:21
Porttitorneina oli kaksitoista helmeä -- kukin kahdestatoista tornista oli tehty yhdestä helmestä. Kaupungin valtakatu oli kultaa, puhdasta kuin läpinäkyvä lasi.
Ilm. 21:14
Kaupungin muurissa oli kaksitoista peruskiveä, ja niissä oli kaksitoista nimeä, Karitsan kahdentoista apostolin nimet. [Hes. 48:31]- Anonyymi
Jeesus ei käytä enää edes samaa tavallista miehen nimeä, koska Saatana teki identiteettivarkauden, kun Jeesus nousi taivaaseen.
Ilm. 3:12
Siitä, joka voittaa, minä teen pylvään Jumalani temppeliin, eikä hän joudu milloinkaan lähtemään sieltä. Minä kirjoitan häneen Jumalani nimen ja Jumalani kaupungin nimen, uuden Jerusalemin, joka laskeutuu taivaasta Jumalani luota, ja oman uuden nimeni. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus ei käytä enää edes samaa tavallista miehen nimeä, koska Saatana teki identiteettivarkauden, kun Jeesus nousi taivaaseen.
Ilm. 3:12
Siitä, joka voittaa, minä teen pylvään Jumalani temppeliin, eikä hän joudu milloinkaan lähtemään sieltä. Minä kirjoitan häneen Jumalani nimen ja Jumalani kaupungin nimen, uuden Jerusalemin, joka laskeutuu taivaasta Jumalani luota, ja oman uuden nimeni.Siksi Jeesus pyysi rukoilemaan suoraan Isäänsä, Isä meidän, joka olet taivaassa....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksi Jeesus pyysi rukoilemaan suoraan Isäänsä, Isä meidän, joka olet taivaassa....
Pelkkiin Jeesus-rukouksiin vastaa valejeesus.
Matt.7
22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Matt.7
22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.Oikea Jeesus ei enää paljon ihmisten kanssa juttele.
Joh. 14:30
En minä enää puhu paljoa teidän kanssanne, sillä maailman ruhtinas tulee, ja minussa hänellä ei ole mitään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Matt.7
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.Ole hiljaa valejeesus, valhettelija!
- Anonyymi
Luther, jokaisen luterilaisen hengellinen isä: pysyi ahdistuneen aggressiivisena ja ristiriitaisena miehenä elämänsä loppuun asti. Vaikka hänen ei tiedetä itse suoraan osallistuneen mihinkään väkivaltaisuuteen, hän lietsoi vihaa ja väkivaltaa sumeilemattoman rasististen puheidensa ja kaikkia vihollisia avoimesti demonisoivien tekstiensä kautta
Luther kumppaneineen luopuivat näennäisestäkään pidättyväisyydestä väkivallan suhteen.
Luther käski paitsi teloittaa ja joskus jopa kiduttaa ja hakata kappaleiksi anabaptisteja, katolisia kellokkaita talonpoikaiskapinallisia, juutalaisia, turkkilaisia jne.
Lutherilla oli suunnilleen yhtä mutkaton ja pragmaattinen suhtautuminen väkivaltaan kuin katolisella kirkolla, jota vastaan itse kapinoi. Väkivalta itsessään ei kuulunut reformaation olennaisiin kiistakysymyksiin. Luther ei juuri problematisoinut väkivaltaa, kunhan sille löytyi myös esivallan kannalta järkevät syyt. Jumala oli monestakin syystä hirvittävän vihainen ja maalliset ruhtinaat olivat Korkeimman vihan palvelijoita, ”Jumalan hirttomiehiä”. Heidän pyhä velvollisuutensa oli käyttää miekkaa Jumalan puolesta. Siksi aseiden siunaaminen on luterilaisessa perinteessä yleensä ollut niin itsestään selvä ja eettisesti ongelmaton asia.
Maailmallisen miekan ja esivallan tulee tappaa avioliiton rikkoja. Sillä, joka rikkoo avioliittonsa, hän on jo itse erottanut itsensä ja on pidettävä kuolleena miehenä.[
aikka Luther oli ainakin epäsuorasti itse vastuussa talonpoikaiskapinasta, hän valitsi pysyä itseään suojelevien ruhtinaitten rinnalla, ja vaati heitä vastaan kapinoivan köyhälistön väkivaltaista kukistamista.
Myös kapinallinen ihminen, josta sellaista voidaan todistaa, on jo Jumalan ja keisarin pannassa, niin että se tekee oikein ja hyvin, joka ensimmäisenä sellaisen tappaa. Sillä itse kukin ihminen on sekä ylituomari että pyöveli, kun on kysymyksessä julkinen kapinannostaja,.. Sen tähden on nyt iskettävä, kuristettava ja pistettävä kuoliaaksi – salaa ja julkisesti – kuka vain osaa, ja ajateltava, että ei voi olla toista sen myrkyllisempää, vahingollisempaa, saatanallisempaa kuin kapinallinen ihminen; niin kuin lyödään kuoliaaksi hullu koira: ellet sinä tapa (häntä), niin hän tappaa sinut ja koko maan sinun kanssasi.[4]
Talonpoikaiskapinan jälkiselvittelyissä tapettiin noin 100 000 kapinallista. Väestömäärään suhteutettuna se vetää vertoja viime vuosisadan kauheimpiin kansanmurhiin.
Luther ei luultavasti voinut edes kuvitella elämää ilman pyhitettyä väkivaltaa. Siinä mielessä hän oli täysin aikansa lapsi ja ikivanhan saatanallisen kaaos) voitetaan vain järjestystä palauttavalla hyvällä väkivallalla:- Anonyymi
Ei liity palstan aiheeseen mitenkään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei liity palstan aiheeseen mitenkään
Parhamitko liittyy?
Muuten arkkipiispasi käskee vihkimään homoja.
Montako sinun seurakuntasi on vihkinyt?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja17722362Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant779579Sannalla tänään vuorossa The Daily Show
Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.377567Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va846375SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1886056Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot465055HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.1124700Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm1034445Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"
Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo942173Marin vetäs lopullisesti maton alta hallitusyhteistyöltä Kepun kanssa
Kurvinen on jo ennättänyt kommentoimaan, ettei Kepu ole koskaan enää kiinnostunut vasemmiston kanssa hallituspaikasta, k821439