Uusi Hybridiareena Hype Kivenlahdessa

Anonyymi-ap

Tämä ei ole mikään mainos :-) Mutta veikkaisin, että moni Espoolainen ei vielä tiedä, että meillä on Espoossa aivan uusi tuliterä mainio monitoimiareena. Tarkotan Kivenlahdessa olevaa Hybridiareena Hypeä, joka valmistui vasta keväällä / alkukesästä. Tosta on tulossa kovaa vauhtia bändipaikkain ja mahdollisesti merkittävä sellainen koko pk-seutua ajatellen.

Itse kävin tuolla tänä kesänä kahteen kertaan avustajani kanssa. Oon siis sokeutunut, joten mulla oli avustaja mukana. Oli oikein kivaa. Me käytiin siellä kesällä kattoterassilla, uimassa, ottamassa arskaa ja saunomassa. Lisäksi käytiin siellä syömässä ravintolan puolella. Joulukuussa ollaan menossa sinne Apulannan keikalle, mulla on jo liput sinne.

Eli siis tuolla Hypessä on ainakin nämä mitkä tiedän:

- kattoterassi aivan siellä ylhäällä
- uima-allas siellä katolla
- kaksi saunaa uima-altaan ja kattoterassin luona. Saunoista pääsee suoraan altaalle
- aurinkotuoleja altaan reunalla
- ravintola katolla
- ravintola alempana rakennuksessa
- 1500 hengen bändi- ja monitoimiareena
- - kuntosali
- liikuntahalli
- juoksurata
- palloiluhalli

jne.

Kattoterassilta saa viedä juomia uima-altaalle aurinkotuoleissa löhötessä. Toinen kattosaunoista on yleinen sekasauna, toinen on tilaussauna. Terassilata saa syötävää ja juotavaa. Ravintolloissa on myös alacarte Bändi- ja monitoimiarenalla järjestetään konsertteja ja muita tapahtumia.Ne varmasti yleistyy kun paikka tulee tunnetummaksi. Esimerkiksi siellä on tosiaan joulukuussa Apulannan keikka, johon olen itse menossa. Rakennuksessa on myös tosiaan monipuoliset liikuntatilat, joita en ole itse vielä ehtinyt testata.

Itse ja avustajani tykkäsimme tosta oikein paljon. Mentiinsinne tosin vähän turhan loppukesästä eli ei ollut enää yhtä lämmintä kuin parhaimmillaan. Ensi kesänä pitää kyllä mennä tonne hellepäivinä. Katolla oleva uima-allas ei ole mikään uimahallin allas jne kooltaan, mutta silti kiva että siellä on sellainen. Ja aurinkotuoleissa oli kiva löhöillä samalla kun hörppi juomia ja kävi välillä uimassa ja saunassa.

Eli, jos ette oo vielä testannut tuota niin suosittelen. Katto taitaa olla kai käytettävistä vasta keväällä / kesällä tosin, voin olla väärässäkin.

Onko joku muu jo ehtinyt testaamaan tuota ja ootteko jo ehtinyt käydä niissä liikuntatiloissa? Mä kävin vain nopeasti käväsemässä niissä kun henkilökunta esitteli meille niitä nopeasti.

T. miksuh

0

70

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä

Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien
        Yhteiskunta
        179
        3058
      2. Tapettu

On joku kangaskadulla perjantaina
        Sotkamo
        52
        2411
      3. Kysy jotain kaivatultasi

Tämä ketju on sitä varten.
        Ikävä
        238
        2258
      4. Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?

Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes
        Maailman menoa
        257
        2046
      5. Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa

Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva
        Maailman menoa
        32
        1752
      6. Työvoimatoimisto

Nyt kysyisin miksi pitää käydä työvoimatoimistossa paikanpäällä, kun he eivät muuta tee kuin laittavat koneelle uudet ve
        Työttömyys
        55
        1640
      7. Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?

Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä
        Maailman menoa
        84
        1490
      8. Mitä ajattelet hänestä

Millaisena pidät kaivattuasi?
        Ikävä
        135
        1314
      9. Onko jollekin vielä epäselvää Raamatun kanta homoseksuaaliseen käytökseen?

😺 On oma mielipiteesi mikä tahansa on hyvä muistaa, mikä on Jumalan mielipide. Edelliset ketjut ovat tulleet täyteen jo
        Luterilaisuus
        318
        1098
      10. Nalle Wahlroos ei ulise kuten Teemu Selänne sähkölaskuista

Nalle "hah hah" nauroi saamistaan sähkötuista, kun taas Teemu-poika itkeä tirautti kovasta sähkön hinnasta. Nalle nauro
        Maailman menoa
        14
        1091
      Aihe