Anonyymi
2025-10-29 22:12:19
UUSI
Onneksi Tere on ottanut ongelmaa esiin omalla sivullaan fb:ssä.
https://www.facebook.com/share/p/1BTRuu5WuR/?mibextid=wwXIfr
Vaikka Fatim itse itki asiaa julkisuuteen, että taksikuski oli kehottanut käyttäytymään muslimin tavoin, niin ei ole kuitenkaan valmis tekemään mitään lopettaakseen tätä kieroutunutta islaminusko-fanatismia.
Fatim onkin lähinnä fb:ssä provoileva täti. Kova ääninen, mutta aikaansaannokset suomalaisten hyväksi nolla.
lainaus maahanmuutto suomi24
Fatim onkin lähinnä fb:ssä provoileva täti
17
464
Vastaukset
- Anonyymi
lopettaisi politiikan
molemmista päistä tulee samaa tavaraa- Anonyymi
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19140755/moktar-gubta-taas-leiponut-isot-tulot-tuomiolla-nyt#comment-138411986
ummistaa silmänsä Diarra mutta avaa pers.... - Anonyymi
Fatim saisi istua munkin naamalle ja päästää tulemaan!
- Anonyymi
tuollaisesta ruhosta lähtee kova ääni, mutta koska päässä ei ole mitään, niin siihen se jää aina.
- Anonyymi
Eiköhän olisi jo aika poistaa tämä laardi pois eduskunnasta! Koska keksii noita valheitaan joka kerta kun joku syyttää matua oikeasti raiskauksesta ym. rikollisesta syystä!!!!!!! Fatima ei ole suomalainen mutta katsoo että voi toimia suomalaista kohtaan rasistisesti noilla valheillaan, mitkä ovat täysin tuulesta temmattuja. Täysin rasistinen olio suomalaisia kohtaan, kyllä elätille kelpasi kaikki tuet tuli suomeen, matujen kiitos seisoo että toimivat rasistisesti SUOMALAISIA KOHTAAN!! KUVITTELEVAT OMISTAVANSA TÄMÄ MAAN!!!!!!!!!!!
- Anonyymi
Sähköpyörällähän ne laardis saisi vähenemään mutta ei tuo lahjusfillari taida pyöräteitä nähdä vaan kilometrien sijaan pölyä keräilee jossakin pyöräsuojassa.
- Anonyymi
Työkaverini vihreiden fatima diarra, KOSKA TÄMÄ ON TÖITÄ RUVENNUT TEKEMÄÄN HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA
- Anonyymi
Eihän se ole edes Suomessa Suomalainen. Voi olla Suomessa Suomen kansalainen
- Anonyymi
Voiko nainen (onko edes nainen) olla rumempi ?
- Anonyymi00020
rumuus ja tyhmyys käsikädessä.
- Anonyymi
,, ja reilusti ylipainoinen sellainen.
- Anonyymi00014
Fat im diarrhea
- Anonyymi00015
tätikö ? musta , kävelevä jätesäkki....ei muuta, rasite yhteiskunnalle.
- Anonyymi00016
En ymmärrä, miten voi vetää röökiä ja syödä ravintolassa sisäfilettä yhtäaikaa.
No jotkut osaa.
Moniosaaja.- Anonyymi00018
ja yhteiskunnan piikkiin.
- Anonyymi00017
ihmisjäte on, ei muuta.
- Anonyymi00019
naimimisissa veljensä kanssa ja sekaantunu somali avustus huijauksiin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit876042KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3305281Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja212676Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512615Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852841875Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1041692- 1131556
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1221443Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331403