Fatim onkin lähinnä fb:ssä provoileva täti

Anonyymi-ap

Anonyymi
2025-10-29 22:12:19
UUSI

Onneksi Tere on ottanut ongelmaa esiin omalla sivullaan fb:ssä.

https://www.facebook.com/share/p/1BTRuu5WuR/?mibextid=wwXIfr

Vaikka Fatim itse itki asiaa julkisuuteen, että taksikuski oli kehottanut käyttäytymään muslimin tavoin, niin ei ole kuitenkaan valmis tekemään mitään lopettaakseen tätä kieroutunutta islaminusko-fanatismia.

Fatim onkin lähinnä fb:ssä provoileva täti. Kova ääninen, mutta aikaansaannokset suomalaisten hyväksi nolla.

lainaus maahanmuutto suomi24

17

464

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

lopettaisi politiikan

molemmista päistä tulee samaa tavaraa

• Anonyymi

tuollaisesta ruhosta lähtee kova ääni, mutta koska päässä ei ole mitään, niin siihen se jää aina.

• Anonyymi

Eiköhän olisi jo aika poistaa tämä laardi pois eduskunnasta! Koska keksii noita valheitaan joka kerta kun joku syyttää matua oikeasti raiskauksesta ym. rikollisesta syystä!!!!!!! Fatima ei ole suomalainen mutta katsoo että voi toimia suomalaista kohtaan rasistisesti noilla valheillaan, mitkä ovat täysin tuulesta temmattuja. Täysin rasistinen olio suomalaisia kohtaan, kyllä elätille kelpasi kaikki tuet tuli suomeen, matujen kiitos seisoo että toimivat rasistisesti SUOMALAISIA KOHTAAN!! KUVITTELEVAT OMISTAVANSA TÄMÄ MAAN!!!!!!!!!!!

• Anonyymi

Sähköpyörällähän ne laardis saisi vähenemään mutta ei tuo lahjusfillari taida pyöräteitä nähdä vaan kilometrien sijaan pölyä keräilee jossakin pyöräsuojassa.

• Anonyymi

Työkaverini vihreiden fatima diarra, KOSKA TÄMÄ ON TÖITÄ RUVENNUT TEKEMÄÄN HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA

• Anonyymi

Eihän se ole edes Suomessa Suomalainen. Voi olla Suomessa Suomen kansalainen

• Anonyymi

Voiko nainen (onko edes nainen) olla rumempi ?

• Anonyymi00020

rumuus ja tyhmyys käsikädessä.

• Anonyymi

,, ja reilusti ylipainoinen sellainen.

• Anonyymi00014

Fat im diarrhea

• Anonyymi00015

tätikö ? musta , kävelevä jätesäkki....ei muuta, rasite yhteiskunnalle.

• Anonyymi00016

En ymmärrä, miten voi vetää röökiä ja syödä ravintolassa sisäfilettä yhtäaikaa.
      No jotkut osaa.
      Moniosaaja.

• Anonyymi00018

ja yhteiskunnan piikkiin.

• Anonyymi00017

ihmisjäte on, ei muuta.

• Anonyymi00019

naimimisissa veljensä kanssa ja sekaantunu somali avustus huijauksiin.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      87
      6042
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      330
      5281
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      21
      2676
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      51
      2615
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      84
      1875
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      104
      1692
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      113
      1556
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      17
      1521
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      122
      1443
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      133
      1403
    Aihe