https://www.suomenuutiset.fi/usu-suomalaiset-vaativat-naamioitumista-yleisilla-paikoilla-kuriin-yli-puolet-kieltaisi-kasvojen-peittamisen/
Tämä naamioitumisen kieltävä laki on saatava voimaan mahdollisimman nopeasti Suomessa.
Gallup: Suuri enemmistö suomalaisista kieltäisi naamioitumisen yleisillä paikoilla Suomessa.
12
131
Vastaukset
- Anonyymi
Tottahan toki. Eihän tossa ole mitään järkeä, kun ovat tunnistamattomista kuin ryöstäjät. Ei tiedä yhtään kuka on säkin sisällä.
Mutta vassarit, vihreet ja demarit tykkäävät ja ehkä myös rkp.- Anonyymi
"Moktar.Gubta" naamioituu maahanmuuttajaksi, nimimerkkiään myöten.
Se on rasismia.
Kuvittelee olevansa saavuttamattomissa, pää punaisena täristen ja yksinään nauraen "yhdessä" vuokrakolostaan käsin törkeyksiään kirjoittelevana trollaavana olmina.
Melkoinen lisko.
Ei edes häpeä olemassaoloaan, hävytön häiskä. - Anonyymi
Juu.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/e361d6f3-8d3a-4a8d-888a-428750bc5c60
Kuinka kaivaa karvahatturotta kolostaan.
- Anonyymi
Jokaiselle "sivistysvaltiossa" eläneelle, tasaarvoa kannattavalle ihmiselle tulisi olla itsestään selvä asia, että miesten oma keksimä, naisten ja pikkutyttöjen alistus keino, kaavutus, pitäisi ehdottomasti kieltää lailla kovien taloudellisten pakotteiden (tukien menetyksien) uhalla. Raha ja sen menettäminen on ainoa keino joka tehoaa muslimimieheen! Naisella ei tuossa pukeutumiseen pakossakaan ole minkäänlaista sananvaltaa
- Anonyymi
Saako heillä, joita tämä kielto koskee olla sana vai pitääkö heidän pysyä hiljaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saako heillä, joita tämä kielto koskee olla sana vai pitääkö heidän pysyä hiljaa?
Musliminainen EI TODELLAKAAN ITSE voi vaikuttaa pukeutumiseensa. Sydäntä särkevää katsoa jopa 5vuotiaita pienokaisia mustissa pitkissä koltuissaan ja vain keskikasvot näkyviin jättävissä isoissa lakanoissa! Leikki muiden lasten kanssa on hankalaa ja erillaisuus tekee surulliseksi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Musliminainen EI TODELLAKAAN ITSE voi vaikuttaa pukeutumiseensa. Sydäntä särkevää katsoa jopa 5vuotiaita pienokaisia mustissa pitkissä koltuissaan ja vain keskikasvot näkyviin jättävissä isoissa lakanoissa! Leikki muiden lasten kanssa on hankalaa ja erillaisuus tekee surulliseksi!
Demarin mielestä se on tyttöjen vankka oma tahto!
- Anonyymi
jos ei naamiointilakia tule kaikki ihmiset naamioituvat eri tavoin ja silloin alkaa tapahtua
- Anonyymi
ei mitään hyvässä mielessä !!!
- Anonyymi
.....
- Anonyymi
Mitä tämä auttaisi? Siinä menee samalla kaulahuivit talvella ja hygieniamaskit aina.
- Anonyymi
mikäs on se sellainen vanha jääkiekkomaski 🤔 alan käyttää sitä jos noita kaapuämmiä tulee vielä vastaan ja sanon sen kuuluvan uskontooni
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161