Ne on kohta täällä meidän pussilla !
Suomi on jo muutenkin menossa Konkurssiin!
Ei ne Viroon jää kun ne maksaa niin huonosti maleksimisesta siellä
NYT ON TOIMITTAVA HETI SAMANLAILLA KUIN IT RAJAN KANSSA !
kohta on myöhäistä ,Sotakarkureiden karavaani tulee tännepäin !
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/758b4ebc-823a-4c47-9079-e5f67b44633b
Lisää leikkauksia ja veronkorotuksia tulossa meille joka puolelle ellei toimita nyt heti !
Viron raja kiinni HETI NYT ! Ukrainasta on paennut 100.000 nuorta miestä !
4
79
Vastaukset
- Anonyymi
Katsokaa nyt !
Siiinä on esimerkki.... sodan ja riidan haastaja Zelensky ei mene itse eturiviin taistelemaan vaan yrittää määrätä nuoret miehet kuolemaan !!!! se käärii itse rahat kuin käärijä.
Katsokaa varoittavaa esimerkkkiä miten meillä käy kun sota hullut päättäjät sotaa lietsooo...nuoret kansalaiset joutuvat lähtemään pakoon ja syylliset luikkii bunkkeriin piiloon !!!
TÄMÄ EI OLE OIKEIN !
Suomen ja Ukrainan päättäjät on pakotetava rauhaan !!!!!
tai leittettava maan petturuudesta häkkiin !
Ei ole oikein että kunnollisia kansalaisia ajetaan pakoon maasta ! (Rahan takia)- Anonyymi
Niitä ei saa alkaa täällä elättään ...ne laittaa viestiä sinne rintamalle ja kohta tulee lisää sotakarkureita tänne..SUOMI MEMEE KONKURSSIIN...
Samaan aikaan tupit ja muut sotaa lietsoo ja omat joutuu pakeneen...
Sitten tuppi sanoo että ei Ukrainalaisia sosiaali pummeja voi määrätä rintamalle kun ne eo ole armeijaa käynyt....
HULLUA HOMMAA ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niitä ei saa alkaa täällä elättään ...ne laittaa viestiä sinne rintamalle ja kohta tulee lisää sotakarkureita tänne..SUOMI MEMEE KONKURSSIIN...
Samaan aikaan tupit ja muut sotaa lietsoo ja omat joutuu pakeneen...
Sitten tuppi sanoo että ei Ukrainalaisia sosiaali pummeja voi määrätä rintamalle kun ne eo ole armeijaa käynyt....
HULLUA HOMMAA !Miten raha saa ihmisen ja päättäjien päät noin sekaisin ?
- Anonyymi
Aloittaja on aivan oikeassa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161