Minä palvon Onnibussia.
Mitä liikennöitsijää palvotte?
13
713
Vastaukset
- Anonyymi
Lopeta tuo, sillä
Minä olen Lauri, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia minun rinnallani.
MITÄ SE MERKITSEE?
Sinun tulee yli kaiken pelätä ja rakastaa Minua ja turvautua Minuun.- Anonyymi
Et ole.
- Anonyymi
Meillä täällä HSL alueella palvoimme johtajaamme Syvistä mutta sattuneesta syystä palvonta loppui äskettäin.
- Anonyymi
Loppui sen myötä sitten sen kaljun nuolentakin.
Karju Heinolasta - Anonyymi
Vuorisen Liikenne on Suomen paras linja-autoyhtiö.
Ei tarvitse ratikkatyömaiden keskellä matkustaa, kun valitsee Vuorisen Liikenteen :)- Anonyymi
Minä suosin (kun muita ei ole) Jura Snåren busseja. No, en ole koskaan kulkenut noilla busseilla, mutta kun ikää (toivottavasti) tulee, niin ans kattoo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä suosin (kun muita ei ole) Jura Snåren busseja. No, en ole koskaan kulkenut noilla busseilla, mutta kun ikää (toivottavasti) tulee, niin ans kattoo.
Turusta esim. Loimaalle ylivoimaisesesti parasta kyytiä Vuorisen Liikenteellä. Voittaa Onnibussin ja VR:n asiakaspalvelussa ja mukavuudessa. Todellakin oli reissu.
Ensimmäistä kertaa kyydissä ja tuntui ihan luxus kyydiltä.
- Anonyymi
Minä palvon yhä Onnibussia!
- Anonyymi
No, antaa kaikkien kukkien kukkia, ja hulluuden rehottaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, antaa kaikkien kukkien kukkia, ja hulluuden rehottaa.
Onnibus on YLISTETTY liikennöitsijä!
- Anonyymi
Matka autot Oy:n Heinonen on minun jumalani
- Anonyymi00014
Tampereen Kaupunkiliikenteen Honkanen taas on minun jumalani
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka912541- 671475
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww861457EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje131208- 81943
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19920Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta106821Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe37814- 54793
- 30716