Minä palvon Onnibussia.
Mitä liikennöitsijää palvotte?
11
518
Vastaukset
- Anonyymi
Lopeta tuo, sillä
Minä olen Lauri, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia minun rinnallani.
MITÄ SE MERKITSEE?
Sinun tulee yli kaiken pelätä ja rakastaa Minua ja turvautua Minuun.- Anonyymi
Et ole.
- Anonyymi
Meillä täällä HSL alueella palvoimme johtajaamme Syvistä mutta sattuneesta syystä palvonta loppui äskettäin.
- Anonyymi
Loppui sen myötä sitten sen kaljun nuolentakin.
Karju Heinolasta - Anonyymi
Vuorisen Liikenne on Suomen paras linja-autoyhtiö.
Ei tarvitse ratikkatyömaiden keskellä matkustaa, kun valitsee Vuorisen Liikenteen :)- Anonyymi
Minä suosin (kun muita ei ole) Jura Snåren busseja. No, en ole koskaan kulkenut noilla busseilla, mutta kun ikää (toivottavasti) tulee, niin ans kattoo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä suosin (kun muita ei ole) Jura Snåren busseja. No, en ole koskaan kulkenut noilla busseilla, mutta kun ikää (toivottavasti) tulee, niin ans kattoo.
Turusta esim. Loimaalle ylivoimaisesesti parasta kyytiä Vuorisen Liikenteellä. Voittaa Onnibussin ja VR:n asiakaspalvelussa ja mukavuudessa. Todellakin oli reissu.
Ensimmäistä kertaa kyydissä ja tuntui ihan luxus kyydiltä.
- Anonyymi
Minä palvon yhä Onnibussia!
- Anonyymi
No, antaa kaikkien kukkien kukkia, ja hulluuden rehottaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, antaa kaikkien kukkien kukkia, ja hulluuden rehottaa.
Onnibus on YLISTETTY liikennöitsijä!
- Anonyymi
Matka autot Oy:n Heinonen on minun jumalani
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 744227
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans893943Surullista
Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa572468Muuttunut käytös
Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?662314Väkeä oli liikkeellä
Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik412034- 491899
- 1111834
Kummallista
Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?551663- 561662
- 651568