Moni mies, joka sanoo “en tiedä mitä haluan”, saattaa todellisuudessa tietää sen varsin hyvin. Lause toimii suojana, jolla vältetään vastuu ja samalla säilytetään mahdollisuus nautintoon ilman sitoutumista. Nykyisessä kulttuurissa, jossa tunne-epävarmuus ja “itsensä etsiminen” ovat arkipuhetta, tämä selitys kuulostaa jopa aidolta.
Monet naiset puolestaan toivovat yhteyttä, jossa haavoittuvuus olisi molemminpuolista. Kun toinen käyttää sitä hyväkseen, syntyy kokemus, että on tullut emotionaalisesti ryöstetyksi.
Sanotaan asia vielä hieman suoremmin: Seuraavan kerran, kun mies käyttää mm. seuraavaa ilmaisua "en oikein tiedä mitä etsin", tiedä että hän haluaa käyttää sinua vain ilmaisena prostituoituna.
Kuulkaa miehet / naisten hyväksikäyttäjät
143
1050
Vastaukset
- Anonyymi
Oon huomannu täysin tämän
- Anonyymi
Kylmä totuus.
- Anonyymi
Eikö tullut mieleen, että naiset hyväksikäyttää miehiä?
- Anonyymi
Ei sitä aloituksessa kielletykään.
Sivusta.
- Anonyymi
Miehet jotka yllättäen haluavat vaihtaa kaverilinjalle koska eivät ole valmiita, pätee sama kuin aloittajan toteamus saada kaikki ilman vastuuta.
- Anonyymi
Aina hyvä tiedostaa seikka, että kaikki ei tule kaikkien kanssa toimeen ja todelliset luonteetkin ovat alussa vähän piilossa. Arki paljastuu ajan kanssa ja samalla toisen huonotkin puolet paljastuu ja silloin syytä miettiä, onko jatkolle tarvetta, jos ajatukset menevät liian usein ristiin. Pelaamiset alussa koituu monen hyvältä tuntuvan suhteen turmioksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina hyvä tiedostaa seikka, että kaikki ei tule kaikkien kanssa toimeen ja todelliset luonteetkin ovat alussa vähän piilossa. Arki paljastuu ajan kanssa ja samalla toisen huonotkin puolet paljastuu ja silloin syytä miettiä, onko jatkolle tarvetta, jos ajatukset menevät liian usein ristiin. Pelaamiset alussa koituu monen hyvältä tuntuvan suhteen turmioksi.
Lisään, itse en ole ollut hyväksikäyttäjä, enemmänkin liian hyvä uskoinen hyväksikäytetty 😮💨
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisään, itse en ole ollut hyväksikäyttäjä, enemmänkin liian hyvä uskoinen hyväksikäytetty 😮💨
Jos olet mies,niin tässä ei puhuta muusta arjen hyväksikäytöstä. Aloitus koskee sitä, että miehet antavat naisen ymmärtää, että parisuhde etenee, jotta saavat seksiä. Hyväuskoisuus on ihan eri asiakokonaisuus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olet mies,niin tässä ei puhuta muusta arjen hyväksikäytöstä. Aloitus koskee sitä, että miehet antavat naisen ymmärtää, että parisuhde etenee, jotta saavat seksiä. Hyväuskoisuus on ihan eri asiakokonaisuus
Mut lopputulos sama hyväksikäytetty. Hyvä uskoisuuttakin on helppoa ruokkia tietyllä käyttäytymisellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin, mutta oppii kyllä😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muista aloittajaäijä viihdyttää meitä myös niillä ihanilla stooreilla maskuliinisista sekä piirteistä ja treffikäyttäutymidestä ennen tätä parisuhdetta
- Anonyymi
Aivan, aloittajaäijä. Tämä ns kaverilinjalle vaihtaminen😆 voi pitää sisällään salattuja toiveita, mikä on aivan vastakkainen kun nainen ”vaihtaa” friendzonelle. So this os obsolite man
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan, aloittajaäijä. Tämä ns kaverilinjalle vaihtaminen😆 voi pitää sisällään salattuja toiveita, mikä on aivan vastakkainen kun nainen ”vaihtaa” friendzonelle. So this os obsolite man
Tuskin ap on mies, mutta peukutan ajatusta että friendzoneaminen on vähän eri asia naisen tekemänä kuin miehen tekemänä. Kaverin kanssa mietittiin, että mies saattaa haluta p*nna kaverinaista. Naiselle on mielestäni isompi kynnys. Nainen ehkä oikeasti tarkoittaa sitä, jos sanoo että ollaan vain kavereita. Silloin nainen on nähnyt jotain, mitä pitää esteenä millekään enemmälle. Voin olla tietysti väärässä. On sitä sellaisiakin naisia, jotka on aina valmiina. En kyllä kaveripiirissä tiedä ketään sellaista, mutta
...... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin ap on mies, mutta peukutan ajatusta että friendzoneaminen on vähän eri asia naisen tekemänä kuin miehen tekemänä. Kaverin kanssa mietittiin, että mies saattaa haluta p*nna kaverinaista. Naiselle on mielestäni isompi kynnys. Nainen ehkä oikeasti tarkoittaa sitä, jos sanoo että ollaan vain kavereita. Silloin nainen on nähnyt jotain, mitä pitää esteenä millekään enemmälle. Voin olla tietysti väärässä. On sitä sellaisiakin naisia, jotka on aina valmiina. En kyllä kaveripiirissä tiedä ketään sellaista, mutta
......No niin aloittajaäijä siinähän tulikin paljon asiaa kavereiden paneskelusta ja mitä vielä muuta. Ei ollut tarkoitus stimuloida sinua hörhöä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niin aloittajaäijä siinähän tulikin paljon asiaa kavereiden paneskelusta ja mitä vielä muuta. Ei ollut tarkoitus stimuloida sinua hörhöä
Stimuloit jo. Pakko purkaa paineita
- Anonyymi
Myös jos käyttää tätä ilmaisua ” kaverina voi toimia jopa paremmin!”.
Varo.- Anonyymi
Joo! Justiinsa kaveriehdotus. Fwb 🤭 Tää yksi ehdotti mulle kaveruutta ja sitä että peiton ei tarvitse heilua. Aika selvää, että oli miettinyt juuri päinvastoin, että peiton pitäisi heilua. Jos ei olisi miettinyt sellaista, niin ei olis kokenut tarvetta sanoa sitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo! Justiinsa kaveriehdotus. Fwb 🤭 Tää yksi ehdotti mulle kaveruutta ja sitä että peiton ei tarvitse heilua. Aika selvää, että oli miettinyt juuri päinvastoin, että peiton pitäisi heilua. Jos ei olisi miettinyt sellaista, niin ei olis kokenut tarvetta sanoa sitä.
niinpä! Heittäytyvät vilpittömän oloisiksi ja irvistelevät siinä muka vitsiä.. karmivaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
niinpä! Heittäytyvät vilpittömän oloisiksi ja irvistelevät siinä muka vitsiä.. karmivaa.
Niin missä toimiva näin aloittajaäijä? Somessako? Esim tinderissä saattavat kysellä perjantai-iltana toiveikkaasti oletko bilettämässä, lue kännissä. Hullunkurisia nämä sinun jutut, joiden tarkoitus on alentaa naisia näillä älyvapailla performansseilla muka kokemuksia jakavia naisia esittäen.
- Anonyymi
Tämä taitaa olla aloittajaäijä enempi naisten ns väistöliike😊
- Anonyymi
Semmoisia ne tinder-miehet saattaa olla.
- Anonyymi
Osuiko
- Anonyymi
No ihan muutkin miehet osaa olla unohtakaa jo tuo tinder.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku menettänyt jonkun naisen jollekin tinderissä ihan selvää. Koko illan vaahdonnut joka ketjussa tuota samaa. Tai ainakin luulee että on menettänyt vaikka omalla käytöksellä varmasti menettää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
entä suoli24rehevit???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
entä suoli24rehevit???
Tiedät ikuinen peter pan itsekin vallan hyvin, että sellaista ulottuvuutta ei ole
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku menettänyt jonkun naisen jollekin tinderissä ihan selvää. Koko illan vaahdonnut joka ketjussa tuota samaa. Tai ainakin luulee että on menettänyt vaikka omalla käytöksellä varmasti menettää.
Kerrotko aloittajaäijä, että miten naisen voi menettää tinderissä- käydäänkö siellä siis miesten kesken jotain virtuaalista köydenvetoa vai kuinka tämä sivunovelli menee? Nainen valitsee itse ja se taitaa olla sinulle liikaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedät ikuinen peter pan itsekin vallan hyvin, että sellaista ulottuvuutta ei ole
Tarkoittanee tuota aikansa elänyttä treffipalstaa, ei a* naali -juttuja
- Anonyymi
Kusettaminen on todella loukkaavaa.
- Anonyymi
Parikymppisenä ei nähnyt tiettyjen lauseiden taakse. Sitä vain harmitteli, että miksi miehet on niin epävarmoja.
Nykyään ajattelen, että epävarma mies on henkisesti pikkupoika. Varma mies on oikea mies. Jos mies käyttäytyy varmoin ottein, ja kertoo mitä haluaa, niin se vetoaa. Ja tällä tarkoitan muita asioita kuin seksiä v- Anonyymi
Se on ihan selvä että tarkoitat ihan muuta kuin seksiä. Se oli niin selvää ei olisi tarvinnut sanoa mitään.
- Anonyymi
Tämä oli selvää muutamien sutkautuksien ja vitsauksien jälkeen. Pesulle ja yhdyntään. Niin me sovittiin, että p*illua oli tarjolla. Kertap*no.
- Anonyymi
Mieheksiluulijatkin liikkeellä näin halloweenin edellä. Luulevat, että muutkin ovat hankkineet naamiaisasuja lelukaupasta - ei vain hän/he. Onkohan mieheksiluulija nais- vai miesoletettu? 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mieheksiluulijatkin liikkeellä näin halloweenin edellä. Luulevat, että muutkin ovat hankkineet naamiaisasuja lelukaupasta - ei vain hän/he. Onkohan mieheksiluulija nais- vai miesoletettu? 🤔
Olisiko sukupuolella olennaista merkitystä, palstaäijä? Kerro toki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisiko sukupuolella olennaista merkitystä, palstaäijä? Kerro toki.
Ja muutkin voi tuoda itseään halutessaan esiin vastaamalla ed kysymykseen…noh?
- Anonyymi
Palstallakin on ho roja jotka käyttää miehiä hyväkseen, toki miehet saa sitä tavaraa mutta mutta...
- Anonyymi
Kuulostaa siltä, että joku hiukka katkerana jäi ilman ‘tavaraa’ ja jäi vähän kaivelemaan…
- Anonyymi
Siitä puhe mistä puute.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa siltä, että joku hiukka katkerana jäi ilman ‘tavaraa’ ja jäi vähän kaivelemaan…
Jäi kyllä, niin kamala hutsu ettei pystynyt. Tautivaraakin noissa käikkien käytössä olevissa ho roissa on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jäi kyllä, niin kamala hutsu ettei pystynyt. Tautivaraakin noissa käikkien käytössä olevissa ho roissa on.
Terveyskeksuksessa saat oikeaa hoitoa viruksillesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Terveyskeksuksessa saat oikeaa hoitoa viruksillesi.
Tåmäkin on muuten naisvihaa, että lähdet messiin tämän jonnin joutavia joikaavan aloittajaäijän kerrontoihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin asian voisi nähdä. Erityiset surkeuspisteet tälle aloittajaäijälle tästä käsitteen ”palstanaiset” lanseeraamisesta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tåmäkin on muuten naisvihaa, että lähdet messiin tämän jonnin joutavia joikaavan aloittajaäijän kerrontoihin.
Midogynia on muotisana. Puuttuu vielä mm sanat incel, atm ja ytm tästä keskustelusta. Oon odottanut että milloin joku innokas ehtii ne väläyttää. Oon kärsimätön, joten heitän nuo sanat keskusteluun 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Midogynia on muotisana. Puuttuu vielä mm sanat incel, atm ja ytm tästä keskustelusta. Oon odottanut että milloin joku innokas ehtii ne väläyttää. Oon kärsimätön, joten heitän nuo sanat keskusteluun 🤣
Tämä sinun teennäinen riemusi ei oikein vakuuta minua, palstaäijä😏
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä sinun teennäinen riemusi ei oikein vakuuta minua, palstaäijä😏
😮 Yritätsä flirtata? Sivusta seuraillu ja tykkäilly
- Anonyymi
Kuinka naisen hyväksikäyttö onnistuu?
- Anonyymi
En osaa sanoa, piirrä vaikka kirkkovene paperille ja kehitä ideariiheäsi siitä eteenpäin?
- Anonyymi
Missä tilanteessa?
- Anonyymi
Sorry, ei jatkoon👎
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sorry, ei jatkoon👎
Se ole kiinnostunut sun jatkoista turhaan mieltäs osoitat siinä.
sivusta
- Anonyymi
Ompas täällä juttuja oikein ääripäästä. Kertokaapa miksi varakas mies saa lähes poikkeuksetta kauniin vaimon. Jos ei ole niin vaihtaa sellaiseen. Molemmat on tyytyväisiä. Että tulisi kaunis loppu niin sanon tanskalaisen vihreän kansanedustajan toivotuksen vaalisaarnan jälkeen: Toivon kaikille pyöräilijöille myötätuulta ja miehille kauniita vaimoja.
- Anonyymi
Tässä aloituksessa ei ole kyse miehen varakkuudesta, vaan siitä, miten miehet JOHTAA HARHAAN naisia päästäkseen PUKILLE. Eli annetaan ymmärtää että on jotain suurta meneillään, jotta nainen ymmärtää antaa. Tätä tapahtuu kaikissa sosiaaliluokissa. Ei ole kysymys siitä, että kaunis nainen haluaa varakkaan miehen ja varakas mies saa houkuteltua varoillaan kauniin naisen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä aloituksessa ei ole kyse miehen varakkuudesta, vaan siitä, miten miehet JOHTAA HARHAAN naisia päästäkseen PUKILLE. Eli annetaan ymmärtää että on jotain suurta meneillään, jotta nainen ymmärtää antaa. Tätä tapahtuu kaikissa sosiaaliluokissa. Ei ole kysymys siitä, että kaunis nainen haluaa varakkaan miehen ja varakas mies saa houkuteltua varoillaan kauniin naisen.
Niinpä. Eli emotionaalisesta hyväksikäytöstä ja valehtelusta, mitä ei voi mitenkään puolustella.
-sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässähän onkin palstaäijä, eli aloittaja kaikki alemmuuskompleksien aihetey ympättyä samaan kommenttiin, monetaarista seikat ja kaikki löytyy varoilla saa houluteltua kauniin naisen. Vai niin, no jos niitä varoja ei ole niin hymyile edes tjsp. Tämä on erittäin esineellistävää ja myrkyllistä puhetta naisia kohtaan ja nämä innoissaan äänestää🙄
- Anonyymi
Lähtökohtana toimiva parisuhde sitä en tiedä mitä elämältäni haluan eikä oikeastaan tähän ikään enään edes kiinnosta miksi mitä hyötyä elämässä on mistään koska hautaan elämä jokatapauksessa päättyy joko haudattuna tai tuhkattuna mä olen päättäny jo reilu kakskyt vuotta si yrittää elää satakakskyt vuotiaaks jos en muuta kivaa syytä keksi ni ihan vaan muiden kiusaksi
- Anonyymi
Eikai p*neskelu lähtökohtaisesti ole mitään hyväksikäyttöä.
- Anonyymi
On se, jos mies ohittaa naisen toiveen vakavasta seurustelusta. Liian paljon miehet antavat ymmärtää, että pääsisivät p*nemaan. Toista oli ennen kun häpeäpaalu oli paikka mulkeroille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se, jos mies ohittaa naisen toiveen vakavasta seurustelusta. Liian paljon miehet antavat ymmärtää, että pääsisivät p*nemaan. Toista oli ennen kun häpeäpaalu oli paikka mulkeroille
Muistelen, että nuoruudessa aina ravintolasta lähdettiin yhdessä p*nemaan. Saattoi siinä sydämiäkin särkyä kun jälkeen ei tapailtu, joskus lähdettiin uudestaa ja p*neskeltiin taas. Mutta tällaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistelen, että nuoruudessa aina ravintolasta lähdettiin yhdessä p*nemaan. Saattoi siinä sydämiäkin särkyä kun jälkeen ei tapailtu, joskus lähdettiin uudestaa ja p*neskeltiin taas. Mutta tällaista.
Tää aloitus ei nyt koske varsinaista "arvotonta seksiä", tarpeen tyydytystä, vaan sitä kun moni mies tahallisesti johtaa harhaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää aloitus ei nyt koske varsinaista "arvotonta seksiä", tarpeen tyydytystä, vaan sitä kun moni mies tahallisesti johtaa harhaan.
Nonii, ennen someaikaa meno oli rehellistä kohtaamista. Toki silloinkin rakastuttiin ja ikävöitiin. Nuo baari-iltojen jatkot oli jotain rilluttelua, toki joskus tuli suhteitakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"On se, jos mies ohittaa naisen toiveen vakavasta seurustelusta."
Ei vitussa ole.
Se on kahden aikuisen ihmisen päätös harrastaa seksiä ellei kyse ole raiskauksesta.
Nainen on tehnyt ITSE TYHMÄN VALINNAN jos se ei johda seurusteluun.
VIKA EI OLE miehessä vaan naisessa. VALITSE ERI MIES. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vitussa ole.
Se on kahden aikuisen ihmisen päätös harrastaa seksiä ellei kyse ole raiskauksesta.
VIKA EI OLE miehessä vaan naisessa. VALITSE ERI MIES.Kuules lietelantalan kukko-sonni -hybridi. Vika on manipuloivissa miehissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vitussa ole.
VIKA EI OLE miehessä vaan naisessa. VALITSE ERI MIES.On miehiä jotka huijaavat suhteen alusta lähtien valitettavasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vitussa ole.
VIKA EI OLE miehessä vaan naisessa. VALITSE ERI MIES.Onko aloittajaäijä näillä capslockilla korostetuilla sanoilla jokin erityinen merkitys?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ookko päässy paljon sitten johtamaan ns harhaan, aloittajaäijä? Näiden hönttien lukijoiden yllyttämistä määrittelemättömiim tunnetiloihin tai elämyksiin ei lasketa..
- Anonyymi
Palstasedän eli aloittajan elämästä vieraantuneen ajattelumaailman mukaan on. Onko kasvanut jossain uskonnolisessa ilmapiirissä jossa seksuaalisuus naisen osalta on jotenkin tabu ai purkaako puutteen takia rikkoutunutta mieltään? Tämä on niin in celiä tämä paatos kuin olla ja voi, vai mitä mieltä arvon miesolettu on? Erotu eduksesi
- Anonyymi
Heitän kysymyksen. Entä jos ap:n kuvailemassa tilanteessa nainen tulee raskaaksi? Miettimään mikä soppa 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palstasedän eli aloittajan elämästä vieraantuneen ajattelumaailman mukaan on. Onko kasvanut jossain uskonnolisessa ilmapiirissä jossa seksuaalisuus naisen osalta on jotenkin tabu ai purkaako puutteen takia rikkoutunutta mieltään? Tämä on niin in celiä tämä paatos kuin olla ja voi, vai mitä mieltä arvon miesolettu on? Erotu eduksesi
Olin väärässä. Kirjoitin tuonne ylemmäs, että inceliä ei ole vielä mainittu. Tässähän se oli. 🤣📯🎵🎶
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olin väärässä. Kirjoitin tuonne ylemmäs, että inceliä ei ole vielä mainittu. Tässähän se oli. 🤣📯🎵🎶
Niin, mitä tulee em käsitteeseen incel niin ei se ”vihapuhetta”🙄 ole, kannattaa siis käyttäytyä sillä tavalla, ettei se voi koskea itseään ainakaan, niin sillä siitä särystä pääsee. T naiselta, kiitos AP aasinsillasta vaan
- Anonyymi
Ennen aikaa kun mies pääsi tytön viereen yöksi niin se usein tapahtu ns. varmalla puheella. Se oli lupaus avioliitosta heti kun se on mahdollista. Tai jos tyttö tuli raskaaksi. Raamatussakin sanotaan että parempi naida kuin palaa.
Toivotankin kaikille hyvää seksiä.- Anonyymi
Niin sinun naisperformanssien perusteella mm aivastus riittäå, aloittajaäijä kun ne sinun hahmot poikii pari lisää yön aikana
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin sinun naisperformanssien perusteella mm aivastus riittäå, aloittajaäijä kun ne sinun hahmot poikii pari lisää yön aikana
Esim tämä iki-ihana hahmo valtakunta rose, uskovainen perheenäiti oli vanhempi 9-11 lapselle, onko me yksityiskohdat niin justiin
- Anonyymi
Muutama esimerkki, että mitä näiden turhien jätkien suusta kuulee
❌Kunhan mun elämä vähän rauhoittuu, me aletaan virallisesti seurustella
❌En oo valmis nyt suhteeseen, mutta en halua menettää yhteyttä suhun
❌Mä oon tosi huono näyttämään tunteitani, mutta mä välitän susta oikeasti
❌Mä oon vaan nyt tosi kiireinen, mutta ensi kuussa meillä on kaikki aikaa toisillemme
❌Mä en halua mitään draamaa, vaan jotain helppoa ja aitoa
❌Mä en halua pilata tätä puhumalla liikaa tulevaisuudesta
❌Mä en halua pilata tätä turhalla määrittelyllä
Miehiä ei ole satutettu todistusaineistoa kootessa 😝- Anonyymi
Joo tuo ajankäyttö paljastaa paljon. Mies on tosissaan, jos sillä on sulle aikaa. Tekosyyt paljastaa, että hakee vain pikaista tyydytystä
- Anonyymi
Tsiisus apua!!😂😂😂Niin hirveen ristiriitaista jargonia miehiltä. Tuttua shittiä💯
- Anonyymi
Ihan paras lista, kiitos👌
- Anonyymi
””En oo valmis nyt suhteeseen, mutta en halua menettää yhteyttä suhun”” tätä ne käyttää😂
Klassikoita, koko setti!😂👍 - Anonyymi
👏👏👏Bravo!👏👏👏
T, 🫶 - Anonyymi
Jos kuulet mitään noista listan esimerkeistä niin juokse pakoon.
- Anonyymi
Tämä on terävä kuvaus ”situationship” tyylisistä tilanteita,joissa jotkut miehet pitävät ihmistä emotionaalisesti koukussa ilman aikomusta sitoutua.
“Kunhan mun elämä vähän rauhoittuu, me aletaan virallisesti seurustella”
ja
“En oo valmis nyt suhteeseen, mutta en halua menettää yhteyttä suhun”
--> klassisia esimerkkejä epämääräisistä lupauksista, joilla toinen saadaan odottamaan ja toivomaan, että suhde joskus muuttuu viralliseksi
Englannin kielestä löytyy termejä vähän kaikkeen. Seuraavalla kertaa vois sanoa miehelle vaikka että "muahan ei roikoteta missään situationshipissä" - Anonyymi
Hupsis, kuin minun suustani. Mutta toki sillä erolla että kaikki tuo on totta, ei sumutusta.
- eräs nainen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan paras lista, kiitos👌
Hyvähän se on omaa tekstiä kehua, vai mitä aloittajaäijä nolosti läpinäkyvän käänteispsykologiansa kanssa, ha ha
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvähän se on omaa tekstiä kehua, vai mitä aloittajaäijä nolosti läpinäkyvän käänteispsykologiansa kanssa, ha ha
Kehut tuli sivummalta. Huti meni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kehut tuli sivummalta. Huti meni.
Niin varmaan aloittajaäijä peukutitko omaa kommenttia eri välilehdiltä vai vaihdoitko oikein laitetta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin varmaan aloittajaäijä peukutitko omaa kommenttia eri välilehdiltä vai vaihdoitko oikein laitetta?
Sulla on outo pakkomielle väärin tulkinnalle.
- Anonyymi
Hyvä jumala mitä hevon sontaa.
"Monet naiset puolestaan toivovat yhteyttä, jossa haavoittuvuus olisi molemminpuolista."
Älä nyt vittu naurata lehma.
Naiset eivät halua "haavoittuvaista" miestä.
"Seuraavan kerran, kun mies käyttää mm. seuraavaa ilmaisua "en oikein tiedä mitä etsin", tiedä että hän haluaa käyttää sinua vain ilmaisena prostituoituna."
Suurin ryhmä jota tuota ilmaisua käyttävät ovat naiset itse, he eivät vain sitä sano ääneen.
IHAN ITSE valitsette ne miehet suhteeseen jotka noin ajattelevat.
Kenenkään muun syy SE EI OLE paitsi TEIDÄN OMA SYY.
Lakatkaaa valitsemasta moisia miehiä mihinkään panoiluihin niin ongelma ratkaisee itsensä.- Anonyymi
Kuules sonni. Haavoittuvuudella lienee tässä yhteydessä viitataan esimerkiksi tunteiden jakamiseen. Ei tarkoita, että naisia kiinnostaa itkupillit.
Lisäksi sonni et ota huomioon, että toisia ihmisiä on helppo manipuloida. Voit upottaa sonnisen mielipiteesi suoraan lietelantalaan. - Anonyymi
Mene sinä kaivelee pallejas muualle ku et mistää mittää tajua ku tätäkää et ymmärtäny.
"Monet naiset puolestaan toivovat yhteyttä, jossa haavoittuvuus olisi molemminpuolista."
Tuossaha nimenomaan osuttiin ytimeen. Noin se just on. Se että yks huutelija ei tajuu ei tarkota etteikö se olis totta. - Anonyymi
Pipipääukko kipuilee kirjaimiensa kanssa.
- Anonyymi
Onko sinun ydinongelmasi surrealistisia monologeja pitävä aloittajaäijä siis se, ettei oo pal ”panoiluja” ollut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinun ydinongelmasi surrealistisia monologeja pitävä aloittajaäijä siis se, ettei oo pal ”panoiluja” ollut?
Olet joku provo, joka säntää paikalle aina, jos on vähänkään hedelmällisempi keskusteli. Väkisinkin tulee mieleen että taidat itse olla mies ja nää jutut osuu kovin
- Anonyymi
Ei kukaan maksuton ole prostituoitu eli seksityöläinen. On ihan ok olla tietämättä mitä haluaa. Rehellistä sen ilmaiseminen on. Jos itse olisi halunnut hänet niin ei ole väärin jos toinen ei tiedä mitä haluaa. Silloin pitää päästää toinen etsimään halujansa vaikka itse olisi halunnutkin. Rautalangasta?
- Anonyymi
Jep, “en tiedä mitä haluan” on ihan ok, kunhan se ei tarkoita “haluan, että pysyt saatavilla siihen asti kun päätän, että en halua sinua”.
Rehellisyys ei tarkoita, että saa käyttäytyä kuin lapsi karkkikaupassa ja maistella kaikkea, mitä ei aio ostaa.
En tiedä mitä haluan” ei vapauta vastuusta, vaan se kertoo, että joku muu joutuu kantamaan tunne-elämän seuraukset. - Anonyymi
On ehkä rehellistä, mutta kyllä se on vastuutonta. Jos ajat autolla ilman suuntaa, älä ihmettele jos joku jää alle 🤷
- Anonyymi
"Katsotaan mihin menee” on kans yks sontapuhe.
Suomennetaan se seuraavasti: “Pidän sut henkisesti panttivankina niin kauan kunnes päätän”.- Anonyymi
Eikös noin toimita aina, sanottiin sitä tai ei? Olisiko sinusta reilumpaa luvata heti kihlat, vaikka niiden toteutumisesta ei ole mitään varmuutta?
- Anonyymi
Se o rikollista!
- Anonyymi
Henkisesti panttivankinako oikein, aloittajaäijä? LMAO
- Anonyymi
Sitä se liberalismi on. Painotetaan omaan itseen niin, että lähtee vaikka suunta on aivan hukassa ja moraalista tietoakaan.
Koti, uskonto, isänmaa!- Anonyymi
Seksi kuuluu avioliittoon!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seksi kuuluu avioliittoon!
Olisipa noin ajattelevia ihmisiä enemmän. Miesten koeajokulttuuri on väsyttävä.
- Anonyymi
Jos mies:
✓puhuu paljon mutta tekee vähän
✓haluaa läheisyyttä mutta ei halua selkeyttä (eli määritellä missä mennään)
✓kuuntelee vain sen verran että saa sen mitä haluaa
…niin kyse ei ole aidosta kiinnostuksesta...vaan taktiikasta saada sinulta haluamansa - Anonyymi
Monilla miehillä, jotka pitävät naisia epämääräisessä “situationshipissä” (oli hyvä nimitys, kiitos siitä jollekin) on taustalla ristiriitainen kiintymyssuhdemalli. He haluavat läheisyyttä, mutta pelkäävät sitä samaan aikaan. Katseen voisi siis kääntää lapsuuteen ja anoppi- sekä appikokelasta kohti. Miten he ovat kasvattaneet poikansa, että poika kohtelee naisia näin.
- Anonyymi
Jos koskaan on joutunut tällaisen uhriksi, niin pitäisi muistaa, että tällaisessa suhteessa, muistaa, että et ollut “liian vaativa” tai “liian herkkä”. Nuo on vaan ilmaisuja, joilla mies yrittää tukkia suun.
Hän nyt vaan ei osannut rakastaa sillä tavalla, joka olisi pitänyt sinut turvassa.bHänen käyttäytymisensä kertoo lähinnä hänen omasta sisäisestä turvattomuudestaan, ei sinun arvostasi.- Anonyymi
Hyvin kommentoitu.
- Anonyymi
Ai taas aloittajaäijä tätä uhripuhetta oikein. Vaikuttaa siltä, että olet saanut itse joka kerta kenkää ja yrität päihittää nämä pettymyksen kokemukset näillä pateettisilla skeemoilla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai taas aloittajaäijä tätä uhripuhetta oikein. Vaikuttaa siltä, että olet saanut itse joka kerta kenkää ja yrität päihittää nämä pettymyksen kokemukset näillä pateettisilla skeemoilla
Sana pateettinen mainittu. Mieheksiluulija liikenteessä. Tietyt sanavalinnat paljastaa. Eikö sulla ole muuta tekemistä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sana pateettinen mainittu. Mieheksiluulija liikenteessä. Tietyt sanavalinnat paljastaa. Eikö sulla ole muuta tekemistä?
Hyvä, aloittajaäijä vanha paha vihulainen mieheksiluulija mainittu. Oli uskomstonta seurattavaa että edes se märsääminen ei muka tuonut esiin että todellakin olet naisia esittävä mies. Senkin narratiivin yhteyteen ilmeistyi matalaälyistä tulkutusta ja naiselle osoitettua tietenkin
- Anonyymi
Kuulostaa tosi tutulta nämä. Olin aikanaan kantapään kautta, että tällaista miestä ei voi kasvattaa tai opettaa mies oppii vain jos hänellä on halu siihen.
- Anonyymi
Eikä ne miehiä ole pikkupoikia vain
- Anonyymi
Tämä oli suoraan carl jungin ajatuksista youtubesta.
- Anonyymi
Ette tiedä naisista mitään,miehiä haluatte vaan!vihaatte naisia!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei täällä kukaan naisvihasta puhu 😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei täällä kukaan naisvihasta puhu 😆
Kyllä muuten puhutaan, esim näiden sinun sentimentaalisten js sensaationhakuisten avausten mälvääminen on sitä sukupuolesta riippumatta. Naiselta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä muuten puhutaan, esim näiden sinun sentimentaalisten js sensaationhakuisten avausten mälvääminen on sitä sukupuolesta riippumatta. Naiselta
Buahhahhaa... Sentimentaalinen ja sensaatiohakuinen. Kuukaudesta toiseen toitotat samaa. Käytkö töissä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Buahhahhaa... Sentimentaalinen ja sensaatiohakuinen. Kuukaudesta toiseen toitotat samaa. Käytkö töissä?
Onko tämä töhöjen piilovihamielisten ns keskustelujen vetäminen aloittajaäijä ainoa ilosi elämässä kun suutahtelet noin kovin? Tuot vain esiin entistä selvemmin mistä tässä skeidassa on kyse
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tämä töhöjen piilovihamielisten ns keskustelujen vetäminen aloittajaäijä ainoa ilosi elämässä kun suutahtelet noin kovin? Tuot vain esiin entistä selvemmin mistä tässä skeidassa on kyse
Tuoko oli sinun mittakaavassasi suuttumusta? Taidat olla kovin tosikko
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sori, mutta oon nainen. Mutta täytyy sanoa, että saan useamman naisen takajaloilleen omine epävarmuuksineen ja keskeneräisyyksineen.
Johtuu luultavasti skorppari-mars-asetelmasta kartallani.
- Anonyymi
Usein nämä miehet ovat vielä koukussa deittisovelluksiin, joita käyttämällä heidän aivonsa saa mielihyvää uusien tuttavuuksien löytymisestä. Heitä hallitsee illuusio siitä, että jotain parempaa on kulman takana. Se on riippuvuus.
- Anonyymi
Mies on emotionaalisesti poissaoleva, kun toinen jalka on oven välissä. Mies on valmis vaihtamaan, jos löytää paremman. Onnistunut parisuhde on myös päätös, olla toisen kanssa myötä- ja vastamäessä. Tällaiseen päätöksen ei pikkupojat kykene.
- Anonyymi
Eipä ole uusi tieto ollenkaan!
- Anonyymi
Ei olekaan, mutta ihastuksen huumassa toisen motiivien analysointi lähes aina unohtuu. Sillä saadaan rikottua muita ja ihmiset jää pyörimään tänne ikävä-palstalle
- Anonyymi
Olipa palstaäijä varsin sentimentaalinen avaus, mutta ei ilmeisesti kaikkien mielestä, jotka haluavat eläytyä tähän kehnosti piilotettiin misogyyniseen skeemaan. Naiselta tämä
- Anonyymi
Buahhahaaaaaa!
- Anonyymi
Mikäs tätä naista risoo. Sullakaa ei kovin hyvin mene, kun jaksat kuukaudesta toiseen maalittaa kuvitteellista palstaäijää. Sinulle annan nimityksen "eläytyjäksisyyttäjä"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikäs tätä naista risoo. Sullakaa ei kovin hyvin mene, kun jaksat kuukaudesta toiseen maalittaa kuvitteellista palstaäijää. Sinulle annan nimityksen "eläytyjäksisyyttäjä"
Voisit ottaa pausen käyttöön ja hengittää välillä, täällä on muitakin kuin sinä ja sun vittuilut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisit ottaa pausen käyttöön ja hengittää välillä, täällä on muitakin kuin sinä ja sun vittuilut.
Tämä ei ole levysoitin, jonka voi laittaa pauselle 📀💿⏸️
Voisit päivittää itsesi ja ottaa suoratoistopalveluni - Mielelläni keskustelen väsymättä kanssasi tämän palstan divergenteista ajatuskuvioista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika laveasti kuvattu palstaäijä tämä mainitsemasi maalitus ottaen huomioon, että olet vain yksi anonyymi ukko netissä.
- Anonyymi
POV: Naisena voisin kuvitella jotain fwb-järjestelyä, jos se on alusta alkaen selvää, että kyse on vain tarpeiden tyydyttämisestä. Jos mies ei ilmaise suoraan mitä haluaa, se on iso red flag. Aikuisrn pitää pystyä ilmaisemaan toiveensa. Naurettavaa käytöstä toisen huijaaminen tai epäselvät puheet.
- Anonyymi
Harmi että kiusaajat löytää kaikki hyvät keskustelut ja pommittivat asian ohi
- Anonyymi
kaverisuhteissa kuultua..... jos miehet edes alkaa puhua seksuasioita niin siitä alkaa kierre
ne ajattelee että aina saa
ihmissuhde vääristyy ja mä olen lopettanut yhteydenpidon siihen- Anonyymi
Vältä näitä jotka puhuu : ei ole mitään rakkautta vain häne puoleltaan.
- Anonyymi
Miksi kukaan nainen ei käytä mua hyväksi. Sitoisi sänkyyn ja ratsastaisi taivaaseen. Olen valmis heti. ( pyydettäessä yhteystiedot) p.s. odotanK kovana.
- Anonyymi
Kysy Pirjolta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysy Pirjolta
Pirjo is here 🙋🍾
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pirjo is here 🙋🍾
EIIIIIIIII Pirjo on viimeinen, joka tähän ketjuun tarvittiin
- Anonyymi
Minä!!!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä!!!!!!
Jei
- Anonyymi
Eksaktisti nämä ajatukset läikäytit minussa. Olen sinulle niin vihainen, että samat eivät riitä kuvaamaan
- Anonyymi
Mustasukkainen katkera äijä länkyttäjä. Et sitä miestä koskaan saa. Ystävällisesti pyydän! Hakeudu terveyshuollon piiriin.
- Anonyymi
Jotenkin ahdas ja polarisoitunut keskustelu. Minulla on ja on ollut kaikenmoisia suhteita miehiin 🤔
- AnonyymiUUSI
Tämä on totta valitettavasti.
- AnonyymiUUSI
Se on totta kyllä että harvassa on miehet joilla on munaa sanoa
tässä feministien seksismismin vastaisessa maailmassa
Että etsivät vain seksiä
Koska naisten asenne seksiin on negatiivinen yleensä.
Miehet joutuvat vemouloinaan
Kun suora puhe ajaisi naiset pois
Ku semmoista romanttista lässytystä jaa viihdettä.
Johon naiset opetetaan jo lapsena uskoon ja odotetaan
Ei ole tavallisessa ja norminaailmassa olemassa .
Naiset ei tajua että itseasiassa moni naisia puolustava
feministinen ajatus ja teko itseasiassa pakottaa ja ajaa miehet
Olemaan vastuuttomia tässä ajassa.
Että miehet saisivat seksiä edes joskus ja jouluna
Ettei naisten
Romantisuus ja feminismi sekoitaisi aivan kaikkea.
Myös miehillä on tarpeet ja oikeudet.
Tasa-arvo on elänyt liikaa naisille .
Eikö tulokset näytä kovin hyvälle ...
Vaikka hyvää on tarkoitettu .
Tiedän et tästä räjähtää keskustelu .
Jopa joku politiikko voi tarrata mielipiteeseeni
Täh täh .Hallitsen teitä kaikkia .
Sivusta
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.703841Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j893222Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1052509Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.161690Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä
Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m741495- 991363
Varusmiehen kuolema
Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä541330Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.1241138- 551093
Huippu, kaupunki ostaa hotellin
Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä561060