Moni mies, joka sanoo “en tiedä mitä haluan”, saattaa todellisuudessa tietää sen varsin hyvin. Lause toimii suojana, jolla vältetään vastuu ja samalla säilytetään mahdollisuus nautintoon ilman sitoutumista. Nykyisessä kulttuurissa, jossa tunne-epävarmuus ja “itsensä etsiminen” ovat arkipuhetta, tämä selitys kuulostaa jopa aidolta.
Monet naiset puolestaan toivovat yhteyttä, jossa haavoittuvuus olisi molemminpuolista. Kun toinen käyttää sitä hyväkseen, syntyy kokemus, että on tullut emotionaalisesti ryöstetyksi.
Sanotaan asia vielä hieman suoremmin: Seuraavan kerran, kun mies käyttää mm. seuraavaa ilmaisua "en oikein tiedä mitä etsin", tiedä että hän haluaa käyttää sinua vain ilmaisena prostituoituna.
Kuulkaa miehet / naisten hyväksikäyttäjät
46
359
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Oon huomannu täysin tämän
- AnonyymiUUSI
Kylmä totuus.
- AnonyymiUUSI
Eikö tullut mieleen, että naiset hyväksikäyttää miehiä?
- AnonyymiUUSI
Ei sitä aloituksessa kielletykään.
Sivusta.
- AnonyymiUUSI
Miehet jotka yllättäen haluavat vaihtaa kaverilinjalle koska eivät ole valmiita, pätee sama kuin aloittajan toteamus saada kaikki ilman vastuuta.
- AnonyymiUUSI
Aina hyvä tiedostaa seikka, että kaikki ei tule kaikkien kanssa toimeen ja todelliset luonteetkin ovat alussa vähän piilossa. Arki paljastuu ajan kanssa ja samalla toisen huonotkin puolet paljastuu ja silloin syytä miettiä, onko jatkolle tarvetta, jos ajatukset menevät liian usein ristiin. Pelaamiset alussa koituu monen hyvältä tuntuvan suhteen turmioksi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aina hyvä tiedostaa seikka, että kaikki ei tule kaikkien kanssa toimeen ja todelliset luonteetkin ovat alussa vähän piilossa. Arki paljastuu ajan kanssa ja samalla toisen huonotkin puolet paljastuu ja silloin syytä miettiä, onko jatkolle tarvetta, jos ajatukset menevät liian usein ristiin. Pelaamiset alussa koituu monen hyvältä tuntuvan suhteen turmioksi.
Lisään, itse en ole ollut hyväksikäyttäjä, enemmänkin liian hyvä uskoinen hyväksikäytetty 😮💨
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lisään, itse en ole ollut hyväksikäyttäjä, enemmänkin liian hyvä uskoinen hyväksikäytetty 😮💨
Jos olet mies,niin tässä ei puhuta muusta arjen hyväksikäytöstä. Aloitus koskee sitä, että miehet antavat naisen ymmärtää, että parisuhde etenee, jotta saavat seksiä. Hyväuskoisuus on ihan eri asiakokonaisuus
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos olet mies,niin tässä ei puhuta muusta arjen hyväksikäytöstä. Aloitus koskee sitä, että miehet antavat naisen ymmärtää, että parisuhde etenee, jotta saavat seksiä. Hyväuskoisuus on ihan eri asiakokonaisuus
Mut lopputulos sama hyväksikäytetty. Hyvä uskoisuuttakin on helppoa ruokkia tietyllä käyttäytymisellä.
- AnonyymiUUSI
Myös jos käyttää tätä ilmaisua ” kaverina voi toimia jopa paremmin!”.
Varo.- AnonyymiUUSI
Joo! Justiinsa kaveriehdotus. Fwb 🤭 Tää yksi ehdotti mulle kaveruutta ja sitä että peiton ei tarvitse heilua. Aika selvää, että oli miettinyt juuri päinvastoin, että peiton pitäisi heilua. Jos ei olisi miettinyt sellaista, niin ei olis kokenut tarvetta sanoa sitä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joo! Justiinsa kaveriehdotus. Fwb 🤭 Tää yksi ehdotti mulle kaveruutta ja sitä että peiton ei tarvitse heilua. Aika selvää, että oli miettinyt juuri päinvastoin, että peiton pitäisi heilua. Jos ei olisi miettinyt sellaista, niin ei olis kokenut tarvetta sanoa sitä.
niinpä! Heittäytyvät vilpittömän oloisiksi ja irvistelevät siinä muka vitsiä.. karmivaa.
- AnonyymiUUSI
Semmoisia ne tinder-miehet saattaa olla.
- AnonyymiUUSI
Osuiko
- AnonyymiUUSI
Joo tää on totta, siis oon kuullut noi sanat ja aikalailla siltä se tuntui että vika olis musta, vaikka vika oli riitoihin toisessa joka petti jo alkuun luottamuksen erikoisella tavoilla. Seuraavaksi sumutus jatkunee sanomalla että ilman luottamusta ei ole suhdetta,että saa taas syytellä toista. Eihän se niin mene. Epävarma peluri haluaa että hänet valitaan ja riidellä ei saa, kun alkaa tulla epävarma olo ja epävarmaan olon auttaisi esim. pettämnen mikä taas lisäisi kuitenkin mielipahaa toiselle ja tulisi ero. Tuollaiset anat kuitenkin aiheuttaa suhteeseen pahan särön jota kehittymätön ei tajua vaan kuvittelee että hän saa itse sanoa mitä vaan ja toinen pysyy rinnalla jos koittaa siirtää epävarmuuden toiseen projektiolla.
- AnonyymiUUSI
Kusettaminen on todella loukkaavaa.
- AnonyymiUUSI
Parikymppisenä ei nähnyt tiettyjen lauseiden taakse. Sitä vain harmitteli, että miksi miehet on niin epävarmoja.
Nykyään ajattelen, että epävarma mies on henkisesti pikkupoika. Varma mies on oikea mies. Jos mies käyttäytyy varmoin ottein, ja kertoo mitä haluaa, niin se vetoaa. Ja tällä tarkoitan muita asioita kuin seksiä v- AnonyymiUUSI
Se on ihan selvä että tarkoitat ihan muuta kuin seksiä. Se oli niin selvää ei olisi tarvinnut sanoa mitään.
- AnonyymiUUSI
Tämä oli selvää muutamien sutkautuksien ja vitsauksien jälkeen. Pesulle ja yhdyntään. Niin me sovittiin, että p*illua oli tarjolla. Kertap*no.
- AnonyymiUUSI
Palstallakin on ho roja jotka käyttää miehiä hyväkseen, toki miehet saa sitä tavaraa mutta mutta...
- AnonyymiUUSI
Kuulostaa siltä, että joku hiukka katkerana jäi ilman ‘tavaraa’ ja jäi vähän kaivelemaan…
- AnonyymiUUSI
Siitä puhe mistä puute.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa siltä, että joku hiukka katkerana jäi ilman ‘tavaraa’ ja jäi vähän kaivelemaan…
Jäi kyllä, niin kamala hutsu ettei pystynyt. Tautivaraakin noissa käikkien käytössä olevissa ho roissa on.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jäi kyllä, niin kamala hutsu ettei pystynyt. Tautivaraakin noissa käikkien käytössä olevissa ho roissa on.
Terveyskeksuksessa saat oikeaa hoitoa viruksillesi.
- AnonyymiUUSI
Kuinka naisen hyväksikäyttö onnistuu?
- AnonyymiUUSI
Missä tilanteessa?
- AnonyymiUUSI
Sorry, ei jatkoon👎
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sorry, ei jatkoon👎
Se ole kiinnostunut sun jatkoista turhaan mieltäs osoitat siinä.
sivusta
- AnonyymiUUSI
Ompas täällä juttuja oikein ääripäästä. Kertokaapa miksi varakas mies saa lähes poikkeuksetta kauniin vaimon. Jos ei ole niin vaihtaa sellaiseen. Molemmat on tyytyväisiä. Että tulisi kaunis loppu niin sanon tanskalaisen vihreän kansanedustajan toivotuksen vaalisaarnan jälkeen: Toivon kaikille pyöräilijöille myötätuulta ja miehille kauniita vaimoja.
- AnonyymiUUSI
Tässä aloituksessa ei ole kyse miehen varakkuudesta, vaan siitä, miten miehet JOHTAA HARHAAN naisia päästäkseen PUKILLE. Eli annetaan ymmärtää että on jotain suurta meneillään, jotta nainen ymmärtää antaa. Tätä tapahtuu kaikissa sosiaaliluokissa. Ei ole kysymys siitä, että kaunis nainen haluaa varakkaan miehen ja varakas mies saa houkuteltua varoillaan kauniin naisen.
- AnonyymiUUSI
Lähtökohtana toimiva parisuhde sitä en tiedä mitä elämältäni haluan eikä oikeastaan tähän ikään enään edes kiinnosta miksi mitä hyötyä elämässä on mistään koska hautaan elämä jokatapauksessa päättyy joko haudattuna tai tuhkattuna mä olen päättäny jo reilu kakskyt vuotta si yrittää elää satakakskyt vuotiaaks jos en muuta kivaa syytä keksi ni ihan vaan muiden kiusaksi
- AnonyymiUUSI
Eikai p*neskelu lähtökohtaisesti ole mitään hyväksikäyttöä.
- AnonyymiUUSI
On se, jos mies ohittaa naisen toiveen vakavasta seurustelusta. Liian paljon miehet antavat ymmärtää, että pääsisivät p*nemaan. Toista oli ennen kun häpeäpaalu oli paikka mulkeroille
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
On se, jos mies ohittaa naisen toiveen vakavasta seurustelusta. Liian paljon miehet antavat ymmärtää, että pääsisivät p*nemaan. Toista oli ennen kun häpeäpaalu oli paikka mulkeroille
Muistelen, että nuoruudessa aina ravintolasta lähdettiin yhdessä p*nemaan. Saattoi siinä sydämiäkin särkyä kun jälkeen ei tapailtu, joskus lähdettiin uudestaa ja p*neskeltiin taas. Mutta tällaista.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Muistelen, että nuoruudessa aina ravintolasta lähdettiin yhdessä p*nemaan. Saattoi siinä sydämiäkin särkyä kun jälkeen ei tapailtu, joskus lähdettiin uudestaa ja p*neskeltiin taas. Mutta tällaista.
Tää aloitus ei nyt koske varsinaista "arvotonta seksiä", tarpeen tyydytystä, vaan sitä kun moni mies tahallisesti johtaa harhaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tää aloitus ei nyt koske varsinaista "arvotonta seksiä", tarpeen tyydytystä, vaan sitä kun moni mies tahallisesti johtaa harhaan.
Nonii, ennen someaikaa meno oli rehellistä kohtaamista. Toki silloinkin rakastuttiin ja ikävöitiin. Nuo baari-iltojen jatkot oli jotain rilluttelua, toki joskus tuli suhteitakin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
"On se, jos mies ohittaa naisen toiveen vakavasta seurustelusta."
Ei vitussa ole.
Se on kahden aikuisen ihmisen päätös harrastaa seksiä ellei kyse ole raiskauksesta.
Nainen on tehnyt ITSE TYHMÄN VALINNAN jos se ei johda seurusteluun.
VIKA EI OLE miehessä vaan naisessa. VALITSE ERI MIES. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei vitussa ole.
Se on kahden aikuisen ihmisen päätös harrastaa seksiä ellei kyse ole raiskauksesta.
VIKA EI OLE miehessä vaan naisessa. VALITSE ERI MIES.Kuules lietelantalan kukko-sonni -hybridi. Vika on manipuloivissa miehissä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei vitussa ole.
VIKA EI OLE miehessä vaan naisessa. VALITSE ERI MIES.On miehiä jotka huijaavat suhteen alusta lähtien valitettavasti.
- AnonyymiUUSI
Ennen aikaa kun mies pääsi tytön viereen yöksi niin se usein tapahtu ns. varmalla puheella. Se oli lupaus avioliitosta heti kun se on mahdollista. Tai jos tyttö tuli raskaaksi. Raamatussakin sanotaan että parempi naida kuin palaa.
Toivotankin kaikille hyvää seksiä. - AnonyymiUUSI
Muutama esimerkki, että mitä näiden turhien jätkien suusta kuulee
❌Kunhan mun elämä vähän rauhoittuu, me aletaan virallisesti seurustella
❌En oo valmis nyt suhteeseen, mutta en halua menettää yhteyttä suhun
❌Mä oon tosi huono näyttämään tunteitani, mutta mä välitän susta oikeasti
❌Mä oon vaan nyt tosi kiireinen, mutta ensi kuussa meillä on kaikki aikaa toisillemme
❌Mä en halua mitään draamaa, vaan jotain helppoa ja aitoa
❌Mä en halua pilata tätä puhumalla liikaa tulevaisuudesta
❌Mä en halua pilata tätä turhalla määrittelyllä
Miehiä ei ole satutettu todistusaineistoa kootessa 😝- AnonyymiUUSI
Joo tuo ajankäyttö paljastaa paljon. Mies on tosissaan, jos sillä on sulle aikaa. Tekosyyt paljastaa, että hakee vain pikaista tyydytystä
- AnonyymiUUSI
Tsiisus apua!!😂😂😂Niin hirveen ristiriitaista jargonia miehiltä. Tuttua shittiä💯
- AnonyymiUUSI
Ihan paras lista, kiitos👌
- AnonyymiUUSI
Hyvä jumala mitä hevon sontaa.
"Monet naiset puolestaan toivovat yhteyttä, jossa haavoittuvuus olisi molemminpuolista."
Älä nyt vittu naurata lehma.
Naiset eivät halua "haavoittuvaista" miestä.
"Seuraavan kerran, kun mies käyttää mm. seuraavaa ilmaisua "en oikein tiedä mitä etsin", tiedä että hän haluaa käyttää sinua vain ilmaisena prostituoituna."
Suurin ryhmä jota tuota ilmaisua käyttävät ovat naiset itse, he eivät vain sitä sano ääneen.
IHAN ITSE valitsette ne miehet suhteeseen jotka noin ajattelevat.
Kenenkään muun syy SE EI OLE paitsi TEIDÄN OMA SYY.
Lakatkaaa valitsemasta moisia miehiä mihinkään panoiluihin niin ongelma ratkaisee itsensä.- AnonyymiUUSI
Kuules sonni. Haavoittuvuudella lienee tässä yhteydessä viitataan esimerkiksi tunteiden jakamiseen. Ei tarkoita, että naisia kiinnostaa itkupillit.
Lisäksi sonni et ota huomioon, että toisia ihmisiä on helppo manipuloida. Voit upottaa sonnisen mielipiteesi suoraan lietelantalaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Sanna: Nvidia sijoittaa miljardi dollaria Nokian osakkeisiin
Nvidia merkitsee osakkeet 6,01 Yhdysvaltain dollarin osakekohtaisella merkintähinnalla tavanomaisten toteutumisehtojen t655781Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliin
Yli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset264676Palkansaajilta kupattiin 27,5 mrd euroa työeläkkeisiin
Jo pelkän himmelin toimintakulut olivat 400 miljoonaa euroa, jolla olisi mukavasti tuottanut myös sote-palveluja hyvinvo1183702Enää viisi yötä Sannan kirjaan
Ihan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut33538Suomessa Pohjoismaiden tyhmimmät demarit......aijaijai..
Lasse Lehtinen sanoo suoraan, että Ruotsissa on fiksummat demarit kuin Suomessa. Ja Tampereella fiksummat demut kuin Hel623518Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021
vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti673397Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"
Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L992744SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensa
SDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral832612IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!
"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k232542Nepotismi jytkyttää porvaristossa
Taas uutisoidaan, että useampi perussuomalainen kansanedustaja on palkannut oman perheenjäsenensä eduskunta-avustajaksi891990