Autoilija törmäsi 3-vuotiaaseen Espoossa
3-vuotias lapsi loukkaantui tilanteessa.
Ja taas tapahtui
7
324
Vastaukset
- Anonyymi
Aivan sama meno myös muualla Suomessa. Päivittäin saa Tampereella nähdä läheltä piti tilanteita, kun 30 km/h rajoitusalueella ajetaan päiväkodin parkkipaikalle jopa 50 km/h. Kuljettajina poikkeuksetta päiväkotilasten vanhemmat, joilla on kiire töihin. Itse en aja tuolla katuosuudella kuin 20-30 km/h nopeutta, sillä alueella on todella runsas mukulaliikenne jalkakäytävillä ja suojateillä.
- Anonyymi
Joku peukkuttaja varmaan
- Anonyymi
Tuntematta Espoon onnettomuuden tapahtumia, niin muutamissa jo julkaistuissa uutiskuvissa tuo kohta näyttää kyllä kevyen liikenteen väylältä. Oliko mahdollisesti näin?
- Anonyymi
Tänään luki lehdessä, että auto oli syöksynyt päiväkodin aidan läpi päiväkodin pihalla sitten törmännyt lapseen.
- Anonyymi
Miten tämä on tapahtunut onko lapsi ollut aidan sisäpuolella ja huoltaja ajanut/peruuttanut aidan läpi lapsen päälle? Eli täydellistä auton hallitsemuutta ,kaikille ei vain saisi antaa ajokorttia oli sitten nuori tai vanha.
- Anonyymi
No hei, kyseessä espoo..
onko lapsi ollut vilkuttamssa aidan vierellä ja huoltaja ajaessaan vilkuttanut , ja tottakai, räplännyt kännykkää.?
Ja vaikka espoolaiset ovat toki fiksumpaa sakki kuin maalaiset, niin silti ei enää riittänyt taito samalla aikaa ajamiseen…
- Anonyymi
Nyt ei kannata kenenkään syytellä ja moraalisesti hynkyä autoilijoiden yleisestä, karmeasta, piittaamattomasta ajotavasta.
Tuossa tapauksessa kyseisen lapsen huoltaja oli hetkeä aikaisemmin tuonut 3-vuotiaan päivähoitopaikkaan, ja oli lähdössä työpaikalleen. Jostain syystä lapsi oli palannut päiväkodin parkkipaikalle, ja jäi huoltajansa auton alle, ja kuoli.
https://www.hs.fi/paivanlehti/07112025/art-2000011608872.html
Tiedän kymmenien vuosien takaa vastaavan tyyppisiä tapauksia. Maanviljelijä peruutti traktorilla 4-vuotiaan päälle. Tai omakotitalon työmaalla kaivonrengas kaatui 3-vuotiaan tytöm päälle, ja tämä kuoli isän silmien edessä, jne.
Onnettomuudet tulee sekunnissa, täysin kuin salama kirkkaalta taivaalta. Niitä ei pysty kaikkia estämään, vaikka olisi kuinka huolellinen vanhempi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512