Etelä-Pohjanmaalla mielenterveys- ja riippuvuussairauksien sairastavuus on korkeampi kuin valtakunnan keskiarvo. Lisäksi tarvevakioidut kustannukset erityisesti aikuisten avohoidossa ovat 15 prosenttia suuremmat kuin muualla Suomessa keskimäärin.
Tuliko yllätyksenä, riittää kun katsoo mitä tänne ihmiset kirjoittelee
Yllätys.....
10
180
Vastaukset
- Anonyymi
Eiköhän suuremmalla osalla asiat ovat paremmalla tolalle, kun tänne kirjottelevat. Ne sairaammat eivät lue tai kirjoota tai edes ennää ymmärrä lukemaansa.
- Anonyymi
Miten täällä on noita uskontoon liittyviä kirjoituksia noin paljon, sama ihminenkö niitä kirjoittelee, eikö ne kuuluisi uskonto-osioon.
Mielestäni Seinäjoki ei ole mikään erityisen uskonollinen paikkakunta, ne ovat pohjoisempana Oulun suunnilla.- Anonyymi
Samaa mietin. Kaikkihan tietävät, ettei Jeesusta ole ollut olemassa ja että raamattua on muutettu rankasti.
- Anonyymi
Se sama se on.😒
Juu, se haluaa HUOMIONKIPEÄ niin kuin nuo pikkutytöt ja poijat jotka tuolla keulii ja ajelevat noilla pikkumotoillaan.😂🤣
JA yrittävät kirloilullaan olla isompiakin ja uskottavia.😅🤣
- Anonyymi
Tämä on hyvä foorumi mielenterveyspotilaille!
- Anonyymi
Kaikkien uskovaisten pitäisi lukea tätä palstaa.
Vahvistusharha estää uskovaisia kokemasta kognitiivista dissonanssia. Siinä juurisyy. - Anonyymi
Hyvin sanottu, se on juurikin näin!
- Anonyymi
Lisäksi lihavuus on suurinta eteläpohjanmaalla
- Anonyymi
Täällä yksi ateistihomo kirjoittelee jo toistavuotta samasta aiheesta, uskonnottomuudesta. Hän laittaa samaa shaibaa ties miten monen paikkakunnan palstoille.
Ei hänen kanssaan kannata vängätä, ateistihomo kääntää mustankin valkoiseksi ja päinvastoin.
Selvästi vakavia ongelmia hänellä on.- Anonyymi
Niin, tuollainen ihminen EI muuta osakkaan.🤔
Olkoot omassa ylhäisyydessään.🤭🤭
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 362250
- 841303
- 561298
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361236- 631171
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39894Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122779- 31731
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi21582Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55565