Letkut irti vaan !
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011595444.html
Iäkkäitten ihmisarvo koetuksella
8
95
Vastaukset
- Anonyymi
SDP:n ja LaitaVasemmiston PUNIKKI-Kommunistit - viedään SONTA-Tunkiolle
- Anonyymi
Edellisen räkäissyt on ilmiselvä halla-aholainen.
"Ainoa mitattava ja siten kiistatta olemassaoleva ihmisarvo on yksilön instrumentaalinen arvo. Yksilöt voidaan perustellusti asettaa arvohierarkiaan sen mukaan, miten paljon heidän kykyjensä tai osaamisensa poistaminen yhteisön käytöstä heikentäisi yhteisöä."
"Kunnes joku kertoo minulle, että miten niin kaikki ovat samanarvoisia, olen edellä sanotusta seuraten sitä mieltä, että erilaisuus on eriarvoisuutta ja että kaikki ovat eriarvoisia. Sen sijaan, toisin kuin egalitaristit kuvittelevat, eriarvoisuudesta ei seuraa vähempiarvoisten kaasuttaminen, ellei kaasuttamiselle ole muuta pätevää syytä."
https://www.halla-aho.com/scripta/ihmisarvosta.html
"Minun on vaikea keksiä maailmankaikkeudesta alhaisempaa matelijaa kuin pohjoismainen sosiaalidemokraatti. Tämän reptiilin erityisen limainen alalaji on ruotsalainen sosiaalidemokraatti."
https://fi.wikiquote.org/wiki/Jussi_Halla-aho
Olen yli 80 vuotias en ole huomannut mitään erityistä letkujen irrotusta toistaiseksi! Kuinka vanha oikeastaan pitää olla, jotta on sinun vanhasi!
- Anonyymi
Sinulla ovat letkut olleet irti syntymästäsi saakka !
Olet surkeitten perintötekijöittesi ja jakomielitautiin sairastumisesi summa.
On kuulemma rahaa mutta oma elämä puuttuu, Lyyli ei anna eikä kukaan muukaan edes siitä rahasta, eihän se liene ihme että siinä sekoaa.
Omissa liemissäsi kuitenkin happanet ja laulaa jollotat EK Mafian lauluja.
Haudallesi vielä kustaan ! Anonyymi kirjoitti:
Sinulla ovat letkut olleet irti syntymästäsi saakka !
Olet surkeitten perintötekijöittesi ja jakomielitautiin sairastumisesi summa.
On kuulemma rahaa mutta oma elämä puuttuu, Lyyli ei anna eikä kukaan muukaan edes siitä rahasta, eihän se liene ihme että siinä sekoaa.
Omissa liemissäsi kuitenkin happanet ja laulaa jollotat EK Mafian lauluja.
Haudallesi vielä kustaan !Olen aina laulanut vain omia laulujani ja siten pärjännyt ehkä sinuakin paremmin!
- AnonyymiUUSI
YXKAXEX kirjoitti:
Olen aina laulanut vain omia laulujani ja siten pärjännyt ehkä sinuakin paremmin!
Täällä kyllä kaikki havainnut että ihan yksin laulat omia laulujasi. Ja niistä huomaa että pärjäät meidän elättinä. Mutta tuskin paremmin kun me veronmaksajat.
Anonyymi kirjoitti:
Täällä kyllä kaikki havainnut että ihan yksin laulat omia laulujasi. Ja niistä huomaa että pärjäät meidän elättinä. Mutta tuskin paremmin kun me veronmaksajat.
Sinä olet enemmän minun elättini kuin minä sinun. Minä saan eläkkeeni vakuutuskorvauksena en KELA:n kautta. Eläkkeellä pärjään hyvin normaali elämässäni mutta kun haluan ajanvietettä niin työelämän tuotoista on vielä kohtuudella nostettavaa niihin tarpeisiin kuten matkustamiseen aina halutessani.. Viime kesänäkin tein tuonne pohjoiseen kaksikin reilun 2 viikon matkaa. Verojahan maksan kuten sinäkin jos niitä nyt yleensä maksat palkasta ainakaan. Viime vuonnakin kun sain noin 50'000€ takaisin vanhoja sijoituksia niin 34% siitä vietiin päältä, todellista riistoa tuo verotus!
- Anonyymi
No soh muistakaa että asiat tappelee ei miehet niin kuin Weke Wennamo wiisaana sanoi aikoinaan..,,,,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueita
sillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi2486207Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä
On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..1556018Professori: Maahanmuuttajien rikollisuutta hyssytellään - hävytöntä
Kriminologi Jukka Savolaisen mukaan ikä ja vaikeat olosuhteet eivät riitä selitykseksi. – Tutkitun tiedon valossa sanoi2525088Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa524600Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu444390Mistä kummasta voi johtua se, että vasemmistolaiset usein häpeää itseään
voiko se johtua esim. köyhyydestä? Ja tästä on siis ihan suomalainen tutkimus olemassa. "Suomalainen tutkimus osoittaa644229Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessään
mutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät684167Marin teki sen mihin muut eivät pystyneet, vei susi-Soten maaliin
ja sitten hävittyjen vaalien jälkeen lähtikin vastuuta pakoon...... "Professori: sote-uudistus on täysi susi. Sosiaali373704Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa682622En koskaan tule sinulle tätä kertomaan
Kun kirjoitin sinulle viimeisintä viestiä, huomasin kyynelten valuvan poskiani pitkin.582079