Miksi pitää naisten pääatä miesten klubille?
Jossakin raja,miksei miehillä saa olla omaa vain miehile klubia?
En tajua....tasa-arvosta viis,en ole sitä koskaan ees aatellut.....
Toinen seikka,että miksi Suomessa saa olla näitä seksi-glubeja,voi hele!!!!!
Ketkä sitä on kyselleet,miehet.....voi voi
Ei saisi olla....aivan käsittämätöntä.....
Miksi pitää aina ....
6
399
Vastaukset
- Anonyymi
samaa mieltä
- Anonyymi
Kysymys on hormonien sodasta, ja naiset on voitolla. Katsos miehet kun viettää aikaa vain keskenään niin testosteroni (mieshormoni) tasot vahvistuu, ja naisten ja lasten seura taas heikentää testostotasoa. siksi ei saa olla vain miesten ammatteja tai kerhoja.
- Anonyymi
Ilmankos niin moni mies tykkää nykyään kulkea mekossa.
- Anonyymi
Miehet ei tykkää huorata yleensä, mutta maailmalla naisasiakkaita riittää jos vaan on tarjontaa ja miesstrippaajilla naisyleisöä Suomessakin.
Naiset horoilee koko ajan yhä enemmän avioliitossakin, ottavat eron ja rahastavat seuraavaa. Rahastavat myös onlyfansissa jne ja sitä kehutaan lehdissäkin, rahastavat alaikäisiäkin ihan livenä ja pahimmillaan syyttävät raiskauksesta ilman mitään todisteita pilaten toisten elämän.
Kun nainen horoilee alaikäistenkin kanssa, se voimaannuttaa eikä tuomita, kun mies pettää, on sika ja keksityistä raiskauksista yllyttävät muita tappamaan tai tappavat itse saadakseen vaikka henkivakuutusrahat.- Anonyymi00006
Niin, vasta nyt miehet ovat tajunneet mitä itse ovat tehneet, kun osa naisista on seurannut tietyn tyyppisten miesten esimerkkiä.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Niin, vasta nyt miehet ovat tajunneet mitä itse ovat tehneet, kun osa naisista on seurannut tietyn tyyppisten miesten esimerkkiä.
Niin, vasta nyt miehet ovat tajunneet että voivat itsekin rahastaa kuten femakot tehneet aina. Ämmäthän ovat niin kiimaisia että maksavat mitä tahansa saadakseen k*rpää, mutta suurin osa miehistä pärjää mainiosti ilman horoja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site645941Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.
Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers714795Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto474384SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun564151SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt953761SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het502473Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?352379Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat442108Persut pettävät ja valehtelevat aina
Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val41469En uskalla ees ajatella muru
Miten mulle ois käynyt näiden raskaiden vuosien aikana jos sua ei ois ollut 🥺😧❤️ Sä oot ollut mun henkisenä tukena iha131239