Löytyisikö 53v ukm salaista rouva seuraa savonlinnassa tai lähettyviltä t.m53
Varattua rouvaa savonlinnassa
55
551
Vastaukset
- Anonyymi
Vastasin täällä samassa tilanteessa olevalle miehelle joku aika sitten, sovittiin tapaaminen sit hävisi yks kaks. Etsitkö pidempää seksi suhdetta jossa luottamus molemmin puolin. Terv. Rva 49v
- Anonyymi
Etsin pitempiaikaista miten sinuun sais yhteyden t.m53
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etsin pitempiaikaista miten sinuun sais yhteyden t.m53
Pitäisi sopia jossakin tapaaminen, kertomani miehen kanssa sovittiin simpeleen teboilille joka toteunutkaan. Hänhän halusi eka tapaamisella autossa yhtyä kanssani, olinkin valmis siitä aikaa kun viimeksi autossa silleen ollut. Terv. Rva 49v
Ps. Oliko sun viesti, kimppakin ois jees. Ikä vuodella heittää. Koskaan ollut kimpassa kylläkin miettinyt sellaista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäisi sopia jossakin tapaaminen, kertomani miehen kanssa sovittiin simpeleen teboilille joka toteunutkaan. Hänhän halusi eka tapaamisella autossa yhtyä kanssani, olinkin valmis siitä aikaa kun viimeksi autossa silleen ollut. Terv. Rva 49v
Ps. Oliko sun viesti, kimppakin ois jees. Ikä vuodella heittää. Koskaan ollut kimpassa kylläkin miettinyt sellaista.Ei ollut minun viesti mutta kyllä kimppakin olisi kiva tavataanko ma simpeleen Teboililla t.m53
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut minun viesti mutta kyllä kimppakin olisi kiva tavataanko ma simpeleen Teboililla t.m53
Töistä pääsen klo 17 Imatralta jos tulisin suoraan Teboilille. Kuulostelen ettei mies keksinyt mitään yli määräistä, muuten ilta venyy työn merkeissä pidempään. Pakko kysyy suoraan onko sulla jotain mielessä, osaan ottaa töihin mukaan vaatetuksen mukaan siltä varalta. Terv. Rva 49v Hyvää pyhäin päivää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Töistä pääsen klo 17 Imatralta jos tulisin suoraan Teboilille. Kuulostelen ettei mies keksinyt mitään yli määräistä, muuten ilta venyy työn merkeissä pidempään. Pakko kysyy suoraan onko sulla jotain mielessä, osaan ottaa töihin mukaan vaatetuksen mukaan siltä varalta. Terv. Rva 49v Hyvää pyhäin päivää.
Ihankaikki käy nähdään sit Teboililla hyvää pyhäin päivää t.m53
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin minulle myös siksihän tapaamme. T. N 49v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
N 49v, ota mukaan kunnon löylykauha, Haluan että tunkaiset sen hanuriini seksisession jälkeen! t.m53
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
N 49v, ota mukaan kunnon löylykauha, Haluan että tunkaiset sen hanuriini seksisession jälkeen! t.m53
Mee saunaan hörhöilee. Anna toisten vaihtaa viestejä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Buaahaa spede buaahaa
- Anonyymi
Kimppakin ois jees..m54
- Anonyymi
Oletko samalta suunnalta. T. N 49v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parikkala-Simpele suunnalta oon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen savonlinnan parikkalan päästä joku sotkee väliin t.m53
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parikkala-Simpele suunnalta oon
Viestisi kimpasta jotenkin säväytti, tavataan maanantaina tän 53v ukm kanssa häntäkin kiinnosti kimppa. Tietysti molempien miestenhän täytyis haluta samaa, kunhan tapaamme aloittajan kanssa aluksi. Voihan olla hän lähteekin karkuun nähdessään mut😍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen savonlinnan parikkalan päästä joku sotkee väliin t.m53
Älä peljästy, tapaamme maanantaina sovitusti, kerroin mihelleni jään yli töihin. Vastasin toiselle kun kimpasta viestitti, oisihan sellainen kiva kokea joskus. T. N 49v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä peljästy, tapaamme maanantaina sovitusti, kerroin mihelleni jään yli töihin. Vastasin toiselle kun kimpasta viestitti, oisihan sellainen kiva kokea joskus. T. N 49v
Mistä tunnemme toisemme t.m53
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tunnemme toisemme t.m53
Mies meni saunaan pystyn kirjoittaa.
Vaaleista pitkistä hiuksista, valkoisesta pusakasta ja hameesta joka lyhyehkö miesten mielestä. Auto valkoinen en merkkiä uskalla kertoa, etköhän näillä tunnista mut. Kuinkas sut tunnistan etten lähde vieraan mukaan😍 N 49v - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies meni saunaan pystyn kirjoittaa.
Vaaleista pitkistä hiuksista, valkoisesta pusakasta ja hameesta joka lyhyehkö miesten mielestä. Auto valkoinen en merkkiä uskalla kertoa, etköhän näillä tunnista mut. Kuinkas sut tunnistan etten lähde vieraan mukaan😍 N 49vTumman sinin̈en paketti auto tumma takki t.m53
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tumman sinin̈en paketti auto tumma takki t.m53
Saunon juuri yksin, tulin jäähylle kuohuvaa lasissa terassilla. Mietiskelin tapaamista löylyssä, kiihotuin tuntui hyvältä. Olethan terve kuten itsekkin olen, kerron ehkäisy kunnossa jos miettinyt olet. Käydäänkö kahveella tb:llä jos avoinna tavatessa, voidaan ajella vaikka mun autolla johonkin tutustuu toisiimme paremmin. Voit ottaa ohjat käsiisi en vastustele, siksihän vastasin sinulle olen salainen rouva jota etsit. T. N 49v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saunon juuri yksin, tulin jäähylle kuohuvaa lasissa terassilla. Mietiskelin tapaamista löylyssä, kiihotuin tuntui hyvältä. Olethan terve kuten itsekkin olen, kerron ehkäisy kunnossa jos miettinyt olet. Käydäänkö kahveella tb:llä jos avoinna tavatessa, voidaan ajella vaikka mun autolla johonkin tutustuu toisiimme paremmin. Voit ottaa ohjat käsiisi en vastustele, siksihän vastasin sinulle olen salainen rouva jota etsit. T. N 49v
Käypi hyvin tehdään niin t.m53
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käypi hyvin tehdään niin t.m53
Laitathan viestiä jos tuut toisiin ajatuksiin, etten aja turhaa töiden jälkeen. Olet vähän mietteliäs siksi kirjoitin tämän, lupaan et pety näkemääsi etkä yhdessä oloon kanssani. T. N 49v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laitathan viestiä jos tuut toisiin ajatuksiin, etten aja turhaa töiden jälkeen. Olet vähän mietteliäs siksi kirjoitin tämän, lupaan et pety näkemääsi etkä yhdessä oloon kanssani. T. N 49v
Tottakai toivottavasti sinäkään et tee oharia odotan innolla t.m.53
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen elänyt muutaman vuoden puutteessa kotona, siksihän vastasin sinulle kun etsit varattua rouvaa.
Viikko sitten kävin tanseissa Lappeessa, tansin yhden varatun miehen kanssa useemman kerran.
Hän pyysi mökille jatkoille hänen kanssaan yhdyimme aamu neljään saakka, aivan ihanaa oli tuntea miehen kiihko ja hellyys aidosti. Hän asuu Lohjalla vaimonsa kanssa, joten tapaaminen jatkossa vaikeeta. T. N 49v - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies näköjään sammunut sohvalle tuttu näky viikonloppuisin.🫣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen elänyt muutaman vuoden puutteessa kotona, siksihän vastasin sinulle kun etsit varattua rouvaa.
Viikko sitten kävin tanseissa Lappeessa, tansin yhden varatun miehen kanssa useemman kerran.
Hän pyysi mökille jatkoille hänen kanssaan yhdyimme aamu neljään saakka, aivan ihanaa oli tuntea miehen kiihko ja hellyys aidosti. Hän asuu Lohjalla vaimonsa kanssa, joten tapaaminen jatkossa vaikeeta. T. N 49vSama vika mulla ei kotona tarpeeksi muuten kaikki hyvin t.m53
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama vika mulla ei kotona tarpeeksi muuten kaikki hyvin t.m53
Ymmärsin sen ilmoituksestasi😍
Juuri sänkyssä otin pikku veitikan, fantasioin meistä ai kun hyvältä tuntuu. Pidän oma kivaa päivittäin muuten jaksaisi arkea. T. N 49v - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskallanko kysyy minkä kokoinen sulla.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Monessa suhteessa sama ongelma, jommin kummin päin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Uskallanko kysyy minkä kokoinen sulla.
17cm t.m53
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärsin sen ilmoituksestasi😍
Juuri sänkyssä otin pikku veitikan, fantasioin meistä ai kun hyvältä tuntuu. Pidän oma kivaa päivittäin muuten jaksaisi arkea. T. N 49vPunkaharjulla varattu ukm 47v myös puutteessa, oon hyvä kuntoinen joten saisit kunnolla nauttii.
Paikka mökillä myös talvella voidaan tavata rauhassa, kimppa kiinnostaa jos toisen kaverin löydät. Olen bi en säikähdä miestenkään välistä kosketusta. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
17cm t.m53
Ai että hyvän kokoinen tykkään😍
Näitkö Punkaharjun viestin. T. N 49v - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ai että hyvän kokoinen tykkään😍
Näitkö Punkaharjun viestin. T. N 49vNäin voitais tutustua häneen myöhemmin kimpan merkeissä olen myös binkiinnosstunut. hyvä jos koko miellyttää huomenna, pääset kokeilemaan 🥰 t.m53
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Teboil auki klo 18 asti. T m54
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Näin voitais tutustua häneen myöhemmin kimpan merkeissä olen myös binkiinnosstunut. hyvä jos koko miellyttää huomenna, pääset kokeilemaan 🥰 t.m53
Olen sanaton😍
Molemmat olette bi henkisiä, koskaan nähnyt miesten välistä. Vastaan hänelle voin tavata kunhan me tapaamme, haluan ratsastaa autossa sylissäsi. Miehelläni normaalia pinempi eikä koskaan ollut sinut sen kanssa, vaikuttanut myös eregtioon kun liikaa miettii asiaa. Huomenna pääsen maistaa sua. T. N 49v odotan. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olen sanaton😍
Molemmat olette bi henkisiä, koskaan nähnyt miesten välistä. Vastaan hänelle voin tavata kunhan me tapaamme, haluan ratsastaa autossa sylissäsi. Miehelläni normaalia pinempi eikä koskaan ollut sinut sen kanssa, vaikuttanut myös eregtioon kun liikaa miettii asiaa. Huomenna pääsen maistaa sua. T. N 49v odotan.Ai että ei Malta millään odottaa huomiseen kai se hyvää täytyy odottaa 💋t.m53
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Punkaharjulla varattu ukm 47v myös puutteessa, oon hyvä kuntoinen joten saisit kunnolla nauttii.
Paikka mökillä myös talvella voidaan tavata rauhassa, kimppa kiinnostaa jos toisen kaverin löydät. Olen bi en säikähdä miestenkään välistä kosketusta.Heippa ukm 47v kiitos ihanasta viestistä, etsinyt kumppania tähän asti hunoin tuloksin. Tarjolla nyt kaksi saman henkistä varattua kuten itsekkin. Tavataan huomenna 53v kivan miehen kanssa, olet lukenut viestejämme. Ihana olisi tavata kaikki kolme yhdessä mökilläsi kimpan merkeissä, koskaan ennen ollut kahden miehen kanssa.
Molemmat olette bi suuntautuneita joka tuo lisä mausteen, pääsen kokee kun yhdytte toisiinne tai kaikki kolme yhtä aikaa. Ai onkohan tää edes totta vai fantasiaa. T. Rva 49v teidän molempien toivottavasti. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Teboil auki klo 18 asti. T m54
Katsoin aamulla. Kerkeen puolta tuntia ennen, voidaan kahvitella. Tiedätkö hyvän paikan jossa voidaan tutustua lähemmin, ilman vaatteita säkin haluat varmaan nauttia. Pimeetä onneksi siihen aikaan, autoni isohko hyvät väljät tilat. T. N 49v
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Katsoin aamulla. Kerkeen puolta tuntia ennen, voidaan kahvitella. Tiedätkö hyvän paikan jossa voidaan tutustua lähemmin, ilman vaatteita säkin haluat varmaan nauttia. Pimeetä onneksi siihen aikaan, autoni isohko hyvät väljät tilat. T. N 49v
Joo juodaan kahvit ajellaan johonkin rauhaisaan paikkaan ja nautitaan toisistamme t.m53
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ai että ei Malta millään odottaa huomiseen kai se hyvää täytyy odottaa 💋t.m53
Samoin aivan tulisilla hiilillä olen🤗
Toivottavasti tykkäät olla kanssani, ainaskaan en pyydä lopettaa. Voisit vähän katsella jos olet aiemmin tb:llä, näet autoissa istujia jotka lukeneet täällä viestejämme, laita viestiä ajelet mua vastaan.
Mua uskoisin kukaan tuttu tuu katsoo, eikähän siinä mitään pahaa kun molemmat samalla asialla.
Voihan joku eksyä samaan paikkaan vahinkossa, autossanihan saamme rakastella rauhassa. Itseeni ei häiritse jos vaikka näkisi joku, enkä varmaan huomaisi siinä tilanteessa. T. N 49v suukko - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joo juodaan kahvit ajellaan johonkin rauhaisaan paikkaan ja nautitaan toisistamme t.m53
Autossani en halua harrastaa peppu juttuja, vaikkakin tykkään siitä. Myöhemmin voidaan jos tykkäät, ihana tunne kun vaihtelet molempiin. T. N 49v oli aivan pakko kertoo sulle.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Samoin aivan tulisilla hiilillä olen🤗
Toivottavasti tykkäät olla kanssani, ainaskaan en pyydä lopettaa. Voisit vähän katsella jos olet aiemmin tb:llä, näet autoissa istujia jotka lukeneet täällä viestejämme, laita viestiä ajelet mua vastaan.
Mua uskoisin kukaan tuttu tuu katsoo, eikähän siinä mitään pahaa kun molemmat samalla asialla.
Voihan joku eksyä samaan paikkaan vahinkossa, autossanihan saamme rakastella rauhassa. Itseeni ei häiritse jos vaikka näkisi joku, enkä varmaan huomaisi siinä tilanteessa. T. N 49v suukkoTehdään niin t.m53 suukkoja
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Näin voitais tutustua häneen myöhemmin kimpan merkeissä olen myös binkiinnosstunut. hyvä jos koko miellyttää huomenna, pääset kokeilemaan 🥰 t.m53
Mahtava juttu olet bi! Oon kaikki ruokainen entä sä. Rouva saa kunnolla kyytii aika kiimasen oloinen. T. Bi ukm 47v
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mahtava juttu olet bi! Oon kaikki ruokainen entä sä. Rouva saa kunnolla kyytii aika kiimasen oloinen. T. Bi ukm 47v
Oon kaikki ruokainen tm.53
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Heippa ukm 47v kiitos ihanasta viestistä, etsinyt kumppania tähän asti hunoin tuloksin. Tarjolla nyt kaksi saman henkistä varattua kuten itsekkin. Tavataan huomenna 53v kivan miehen kanssa, olet lukenut viestejämme. Ihana olisi tavata kaikki kolme yhdessä mökilläsi kimpan merkeissä, koskaan ennen ollut kahden miehen kanssa.
Molemmat olette bi suuntautuneita joka tuo lisä mausteen, pääsen kokee kun yhdytte toisiinne tai kaikki kolme yhtä aikaa. Ai onkohan tää edes totta vai fantasiaa. T. Rva 49v teidän molempien toivottavasti.Upeeta! Mökillä voimme rauhassa harrastaa rajumpiakin juttuja. Esim. Sidontaa itteeni kihoittaa olisit kunnol sidottu, kaksi miestä meitä otettais rajusti etkä pysty tekee vasta rintaa. Tietenkin sun suostumuksel olet ollut puuttees pitkään , kyrpää kaipaat kunnolla jos käsitin. T.bi ukm 47v
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Itte oon enemmän top henkinen jos tykkäät. T. Ukn 47v
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mökillä päästään kokeilee junaa kaikki yhdes. T. Ukm 47v
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Itte oon enemmän top henkinen jos tykkäät. T. Ukn 47v
Tykkään t.m53
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Autossani en halua harrastaa peppu juttuja, vaikkakin tykkään siitä. Myöhemmin voidaan jos tykkäät, ihana tunne kun vaihtelet molempiin. T. N 49v oli aivan pakko kertoo sulle.
Tykkään parempi sit myöhemmin muualla peppujutut t.m53
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Näin tehdään t.m53
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tykkään t.m53
Odotan pääsen panee teitä molempii 20/6 vähän pidempi kuin sulla. T. Ukm 47v
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Odotan pääsen panee teitä molempii 20/6 vähän pidempi kuin sulla. T. Ukm 47v
Holomesin tson🤩
- Anonyymi
Varatun pillu parasta kyrvälle...
- Anonyymi
Toivotaan myös tässä tapuksessakin pitää paikkansa.
- AnonyymiUUSI
Hmmm. Mikkelistä löytyisi vielä lisäksi 41v bi mies vaikkapa vain katselijaksi🤔
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueita
sillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi2486221Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä
On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..1556028Professori: Maahanmuuttajien rikollisuutta hyssytellään - hävytöntä
Kriminologi Jukka Savolaisen mukaan ikä ja vaikeat olosuhteet eivät riitä selitykseksi. – Tutkitun tiedon valossa sanoi2525108Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa524610Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu444390Mistä kummasta voi johtua se, että vasemmistolaiset usein häpeää itseään
voiko se johtua esim. köyhyydestä? Ja tästä on siis ihan suomalainen tutkimus olemassa. "Suomalainen tutkimus osoittaa644239Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessään
mutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät684177Marin teki sen mihin muut eivät pystyneet, vei susi-Soten maaliin
ja sitten hävittyjen vaalien jälkeen lähtikin vastuuta pakoon...... "Professori: sote-uudistus on täysi susi. Sosiaali373714Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa682632En koskaan tule sinulle tätä kertomaan
Kun kirjoitin sinulle viimeisintä viestiä, huomasin kyynelten valuvan poskiani pitkin.582089