Ei tee minuun eikä tyttäreeni vaikutusta emmekä äänestä häntä.
Ksisa Juuso on olevinaan pahoillaan
13
254
Vastaukset
- Anonyymi
Persut valehtelee erittäin usein. Uhriutumiskortti vedetty esiin jälleen kerran.
- Anonyymi
Persu syyttää omista mokistaan aina muita.
- Anonyymi
Kun katselee tätä hallituksen kauhu kabinettia niin ei ihmettele miten maan asia makaa.
- Anonyymi
Minä odotan kauhulla seuraavaa hallitusta. Sillä se voi olla taas demareiden miehittämä ja siitä ei hyvä seuraa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä odotan kauhulla seuraavaa hallitusta. Sillä se voi olla taas demareiden miehittämä ja siitä ei hyvä seuraa.
Minä odotan toiveikkaana tulevaa vihervasemmistolaista hallitusta, joka nostaa Suomen taas jaloilleen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä odotan toiveikkaana tulevaa vihervasemmistolaista hallitusta, joka nostaa Suomen taas jaloilleen!
SDP+VIHR+VAS+KEPU+RKP
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jospa Kaisa pääsisi mukaan jatkamaan työtä ministerinä. Koulutustaso lähes maisterin luokkaa ja osaa kuulemma hyvin ruotsin kieltä. Voi vaikka välillä lipaista äänestäjiä tarvittaessa.
- Anonyymi
Marin ei hallinnut edes ruotsin kieltä. Eikä rahapolitiikkaa.
- Anonyymi
Ei hallinnut, Juuso hallitsee ruotsin kielen ja ministerin tehtävät. Vähällä koulutuksella, mutta kuitenkin. Nuori nainen vielä.
- Anonyymi
Demarit hirteen
- Anonyymi
Seuraava hallitus
Demarit.Vihreet.Kristilliset.Ruotsalaiset.
Suomi nousuun.😂😋💩🤣- Anonyymi
Rahan lappaminen alkaisi heti. Kaikille kaikkea. Jos rahat loppuvat, niin velalla voi aina kaiken kuitata.
- Anonyymi
Ensiksi tekee moraalisesti väärin ja sen jälkeen pahoittelee asiasta noussutta kohua. Ilkeää vielä kehua keskenkasvuisen kloppinsa kyvyt eduskunta-avustajan tehtävässä, jota ei ollut hoitanut käytännössä vielä lainkaan. Lapissa luonto on karua ja ihmisen yksinkertaisia ja umpikieroja. Ei se ole sattumaa, ettei lappalaiset tule toimeen edes keskenään. Tonion seudulta kotoisin olevilla ministeriellä on huonoin mahdollinen track record.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle
Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku725344Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel342708Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova1142260HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a1201925Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v151869- 1111790
Björn Wahlroos ykkösaamussa nautittavaa kuunneltavaa
Ehdottomasti viisaimpia ja tietävämpiä ihmisiä mitä Suomesta koskaan tullut. Naureskeli viherpiipertäjille jotka ihan p2741292Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin
Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma531244Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.511156- 791078