Olen pahoillani, sanoi pallojuusto.

Anonyymi-ap

Niin minäkin, sanoi emmentaalinautti, kun minua ei valittu.
Ehkä myöhemmin, kun olet kypsynyt, sanoi zinihome. Vilpittömästi !

19

442

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Korkki kiinni, jookos? 😇

• Anonyymi

Korkki kiinni ja kulli suuhun, siitä tulee hyvä mieli

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Korkki kiinni ja kulli suuhun, siitä tulee hyvä mieli

Zoo, zoo, peräkammarin poika.

• Anonyymi

Pallojuusto pahoillaan kun sattui pojalleen pestin sorvaamaan.
      Eikä ollut ainoo tästä porukasta, jonka toilailua on seurattu vasta,
      milloin kera pyssyn ja sit pitäis olla hyssyn hyssyn.

• Anonyymi

Se on hyvä että edes pallojuusto on pahoillaan, mutta mitenkä kiteeläiset pallopäät?
        Ei taida erityistä pahoittelua kovin usein tapahtua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on hyvä että edes pallojuusto on pahoillaan, mutta mitenkä kiteeläiset pallopäät?
        Ei taida erityistä pahoittelua kovin usein tapahtua.

Täältä on lähtöisin pääpallo, iteanikkari. Mahtava mustapaita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Että ihan ite Mustaparta, tuo hirvittävän kauhistuttava merten kauhu joka pelottelee uhrinsa antautumaan. Hyvä että pakkaset on tulossa, niin ei sekään kykene seilailemaan Kiteenjärvellä tai Hyypiillä viattomia ryöstämässä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taisi männä iteat pieleen, kohta tulloo kotiseutu mieleen.

• Anonyymi

Ne lääkkeet ei ole huvinvuoksi määrätty ja teksteistä päätellen ne ovat joko ottamatta tai annosta olisi nostettava.

• Anonyymi

Mustaparta, Kustaparta, Kolmen tuiman tappelija. Isoisä, pikkuisä, Menen mummolaan.
      Mummola on kaukana, Sen on pakko olla. Siellä on pannukakkuja, Ja ne ovat hyviä.
      Mustaparta, Kustaparta, Miksi olet niin vihainen? Olen nälkäinen, olen väsynyt, Mutta mummolaan menen. 🤣

• Anonyymi

Nyt taitaa vauhtipyörä vipattaa..

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on huonompi juttu kun näin illalla sattu, mutta otappa ja soita tuonne päivystykseen, niin eiköhä se siitä sitte lähe. Kyllä ne siellä jotaki keksiivät: https://www.siunsote.fi/palvelu/psykiatrian-paivystys/

Pulttien kiristys auttoi..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on huonompi juttu kun näin illalla sattu, mutta otappa ja soita tuonne päivystykseen, niin eiköhä se siitä sitte lähe. Kyllä ne siellä jotaki keksiivät: https://www.siunsote.fi/palvelu/psykiatrian-paivystys/

"Yhteyttä valitsemaanne numeroon ei ole saatu. Ole hyvä ja kokeile huomenna uudelleen. Tarvittaessa soita hautaustoimiston päivystysnumeroon. Ihan varuilta.

Toimintamme kehittämiseksi, vastaathan kyselyymme. Kyselyyn vastanneiden kesken arvotaan mahtavan enemmistöhallituksen lahjoittama vapaalippu sirkukseen. (suomeksi eduskuntaan kyselytunnille). Avec."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jälkikiristys on asiallinen homma, hyvä ja kannatettava ajatus, sillä epävakaalla alustalla niillä on taipumus löystyä hyvinkin nopeasti ja lyhyessä ajassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jälkikiristys on asiallinen homma, hyvä ja kannatettava ajatus, sillä epävakaalla alustalla niillä on taipumus löystyä hyvinkin nopeasti ja lyhyessä ajassa.

On huomattu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä hommassa pittää olla huolelline ettei liian paljo kiristä ja kierteet lähe tai peräti pultti katkee! Sillo on isompi remontti tiijossa Tikkamäillä!😆

• Anonyymi

Saamienne tietojen mukaan Ano Turtiainen on kysynyt Kaisan Juustoa mukaan vennäinmaille. Emmentaalinautista on siellä muka pula, sano ano. Muka.
      Hapanta kyllä riittää siellä, sitä ei Tas kiellä, vielä. Siis hapanKaalia.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      149
      2013
    2. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Luterilaisuus
      305
      1717
    3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      93
      1557
    4. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      200
      1200
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      76
      1182
    6. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      67
      1140
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      23
      1048
    8. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      48
      997
    9. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      73
      946
    10. Minkä näköinen

On kaipaamasi henkilö🤔
      Ikävä
      45
      927
    Aihe