pitäisköhän jonkun aikuisen vähän puhuttaa tuota kenkäkarjalaisen poikaa, sillä ei ole käytöstapoja. Retevä on facebookissa mutta nokatusten hiljaista poikaa.
Kenkä karjalaisen pojalla ei ole käytöstapoja
9
517
Vastaukset
- Anonyymi
Voithan ihan itse jututtaa,mitä tuota toisten tehtäväksi laittaa.
- Anonyymi
Onko jollakin paltamossa vielä käytöstavatkin??
- Anonyymi
Ei täällä oo edes minkäänlaista häpyä. No vitsi, ihan tolkkua porukkaa suurin osa.
- Anonyymi
kuka on kenkä karjalainen
- AnonyymiUUSI
Joku paikallinen, joka aloitti kenkien käytön huopatossujen ja tuohivirsujen sijaan. Siitä siis tuo etuliite sukunimen lisäksi. Erottuu siten muista Karjalaisista.
- AnonyymiUUSI
Joku paikallinen, joka aloitti kenkien käytön huopatossujen ja tuohivirsujen sijaan. Siitä siis tuo etuliite sukunimen lisäksi. Erottuu siten muista Karjalaisista.
- AnonyymiUUSI
Ja erittäin kaksnaamanen tyyppi. Kun toiselle kumartaa niin taakse pyllistää
- AnonyymiUUSI
Erittäin kaks naamanen tyyppi, ollut iän kaiken. Kun toiselle kumartaa, niin taakseen pyllistää.
- AnonyymiUUSI
Ja on muuten kaks naamanen. Kun toiselle kehuu niin taakse päin pyllistää
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741