Pello niminen paikka.....
https://fi.wikipedia.org/wiki/Pello
Jääkö se Suomen puolelle vai Venäjän puolelle kun Venäjä ottaa puolet Suomesta....
......Tukholman profetian mukaan?
Omakotitalo Pellossa
11
210
Vastaukset
- Anonyymi
Venäjä ottaa turpaan, ei ota muuta.
- Anonyymi
Venäjällähän jo eletään kuin pellossa...
- Anonyymi
Tulit varmaan kapakasta.
- Anonyymi
Aika läheltä liippaa. Itseäni kiinnostaa Viitasaari jääkö siellä mökki ryöstettäväksi ja asuttavaksi venäläiselle. Käyn polttamassa sen mökin jos niin käy ja kaiken sen sisällä olevan.
- Anonyymi
Älä polta mökkiäsi äläkä mitään muutakaan omaisuuttasi hävitä
jos Vennään poika tallustellee paikkakunnalle peltilehmä
mukanaan. Se kun saattaa jäähä vennään pojalla lyhyeksi
vierailuksi mökissäsi.
Ite olen pohtinut tuota asiaa, mitä teen jos sieltä alkaa
niitä vieraan maan poikia tulemaan pyssyt kädessä,
poltanko vai jätänkö. Sain ajatuksiini edellä olevan
vastauksen, niin en varppina polta mitään.
Mvh J - K
- Anonyymi
Muakin alkoi kiinnostamaan kun löytyy talot ja metsät KeskiSuomesta ja Viitasaaresta pohjoiseen. Löytyi heti kartta:
https://www.youtube.com/watch?v=T57bgF0sGv4
Pello menee Venäjälle, Viitasaari jää Suomelle ja mun metsätkin jää Suomelle, mutta pelivaraa ei oo mulla paljon. Sinänsä jees mulle jos menee noin. Kun jumalaton väki vähenee niin herätys alkanee.Helsinki jää Suomelle. Kuopio ja Oulu on rajalla, jääköhän ne Suomelle vai jaetaanko ne kuten Jerusalem muslimeille?
Ihan hyvä, Suomen ajamaa maan kahtiajakamista haluaa Israelille niin on oikein että saa itse kokea sen itsekin mitä toiselle kuoppaa kaivaa, jotta mukamas rauha saataisiin Israelille. Se ei saatanan halua juutalaismurhiin poista vaan murhaaminen jatkuu yllätyshyökkäyksellä kun 7v valherauha saahaan aikaantumaan.
Selef Urge - Anonyymi
Suomelle jää.
- Anonyymi
Profetian mukaan Pello jää Venäjälle profetian mukana saadun kartan perusteella.
- Anonyymi
Tukholman prophetian mukaan Sosialististen Neuvostotasavaltojen Liitto valtaa meiltä maata. Ei siis Venäjä.
- Anonyymi
Siinä videolla käytetään vanhaa karttaa, jolloin Neuvostoliitto oli Venäjä. Ei valhe nimenmuutoksella muutu miksikään.Sama maa, samat rikokset,eri nimi.
- Anonyymi
Tämä on sitä tyhjänjauhamista- tyhjänjauhajien kerhossa.
Joku aihe, ja sitä tyhjää sitten jauhetaan, kalutaan, kuin koira hyvin kaluttua luuta, josta mitään ei ole edes kaluttavaa....
Hudatkaa jo se luunne pihapiiriinne, turhaa siinä on aikaa aivottomille - aivopieruille kuluttaa aikaansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v1942625Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus
Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki432527Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta
"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from692211- 1142205
Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276712075Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen402070Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi (YLE Lahti 24.11.2025)
Että näin sitten: Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi – valtuuston päätös nurin ja 50 000 la701497- 1381339
Poistettuun aloitukseen
Ei se mulle ollut varmastikaan. En usko vaik sille tuntuukin että oisit voinut olla eräs. Mut niin mäkin pelkään. Ei241167- 641085