Tunsitteko tai tunnetteko uskovaa joka osasi raamatun ulkoa ? Minua ei ole tullut sellaista kristittyä vastaan. Maanviljelijä osasi 40 lukua ulkoa. Itse tiedän paljolti VT:stakin kun joku lukee sieltä kaksi, kolme jaetta mistä luetaan. Matt.- 3. Joh kirja luettaessa kaksi jaetta tiedän mistä luetaan. Osin Ilm:takin. Vain asiallisia vastauksia. Bara sakliga svar. Du kan också skriva på svenska.
Raamattua ulkoa
6
95
Vastaukset
- Anonyymi
Yksi osasi ainakin Uuden testamentin ulkoa. Näin ja kuulin hänen saarnaavan.
Artturi Kukkula
Helluntailainen harhaoppinen - Anonyymi
Tiedän, Arthur K. osasi paljon raamattua ulkoa. Paljonko, entä tiedä. Olen eri maakunnasta kuin hän.
- Anonyymi
Arthur Kukkula rukoili minulle ja vaimolleni Pyhän Hengen kastetta ja se tapahtui!
Hän luki melkein jatkuvasti Raamattua esim. junassa, kun hän matkusti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Arthur Kukkula rukoili minulle ja vaimolleni Pyhän Hengen kastetta ja se tapahtui!
Hän luki melkein jatkuvasti Raamattua esim. junassa, kun hän matkusti.Miten hengen täyteys ilmeni?
- Anonyymi
Ps.37:29 Hurskaat perivät maan, ja asuvat siinä ijankaikkisesti. Biblia (1776)
- Anonyymi
Ilm.5:10 Ja olet meidät tehnyt meidän Jumalallemme kuninkaiksi ja papeiksi, ja me saamme vallita maan päällä. Biblia (1776) Ilm.1:6.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v1332404Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta
"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from451988Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276531919Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen301917- 1031904
Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi (YLE Lahti 24.11.2025)
Että näin sitten: Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi – valtuuston päätös nurin ja 50 000 la581219- 1171105
Poistettuun aloitukseen
Ei se mulle ollut varmastikaan. En usko vaik sille tuntuukin että oisit voinut olla eräs. Mut niin mäkin pelkään. Ei20973- 54910
No miten meni?
Onko voittaja olo? Tunnetko onnistumisen riemua? Vastasiko lopputulos odotuksia? Kauaksi ajettu 😘110857