näin kävi, tunnettu konsultti operoi mahtavaa !
Loistava uutinen , musliminaisten tukikeskus tulossa mesiin.
15
542
Vastaukset
- Anonyymi
Onneksi löytyi käyttöä nyt mesikämmen säilyy.
- Anonyymi
Toivottavasta ovat antavia naisia... lapsia ähtäriin
- Anonyymi
Ei ne kuule paikallisille viinalta haiseville sikalasta heränneille hikipossuille anna.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ne kuule paikallisille viinalta haiseville sikalasta heränneille hikipossuille anna.
Ne on tottuneet siihen ettei heiltä kysellä lupia.
- Anonyymi
Eli se sitten pitikin paikkansa että VOK tulossa sairaalan tiloihin??
- Anonyymi
Nythän ei ole aprillipäivä
- Anonyymi
Itse asiassa tuo vastaanottokeskustoiminta tukitoimintlineen ei ole ollenkaan hassumpi juttu. Siinä pyörii todella isot rahat ja kunnan talous saataisiin kuntoon kerta heitolla.
Bonuksena jo riesaksi asti päässeen sisäsiitoisuuden katkeaminen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse asiassa tuo vastaanottokeskustoiminta tukitoimintlineen ei ole ollenkaan hassumpi juttu. Siinä pyörii todella isot rahat ja kunnan talous saataisiin kuntoon kerta heitolla.
Bonuksena jo riesaksi asti päässeen sisäsiitoisuuden katkeaminen.Ja lukion tytöt kiven heiton päässä tuomarniemellä nyt tulee lapsi rikkaus perheisiin mutta lapsi köyhyys pahenee
- Anonyymi
Bisnestä, bisnestä. Orpo oli vuoden 2015 tienoilla sisäministeri ja kaupallisti maahanmuuton.
- Anonyymi
Noni, nyt alkaa tapahtumaan! Nythän Kepun visio toteutuu, saadaan kansainvälisiä turisteja! 🤣
- Anonyymi
Juu-u, kuulemma näin. Koskakohan virallinen tieto asiasta, jää nähtäväksi.
- Anonyymi
Peränteellä konsultti oli mouhottanut jotta miljoonia on tulossa Eläinpuistolle.
Nyt vain odotellaan miten miljoonahuijaus toteutetaan . - Anonyymi
Mikä konsultti?
Eihän hotellista ole tehty kauppojakaan vielä. - Anonyymi
Minulla on sellaista tietoa että rajoittavat tuonne transnaisia,mutta nainen kuin nainen . Juuri nuo ovat kuitenkin niitä vainotuimpia. Hieno mennä tutkimaan mitä aarteita hame kätkee....
- Anonyymi
Majoittuvat, eikä "rajoittavat".
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.845097Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.243446Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j342785Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.581800- 471576
- 941362
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441346Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2411331Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.731058IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra54945