tosin vain unessa 🥲
Halailtiin, suudeltiin, riisuttiin vaatteita vähemmäksi.
Olit sängyllä polvet yhdessä ja koukussa. Katsoit hymyillen, nojasit taaksepäin.
- Siveyslain 69 pykälän 3. kohdan mukaan pidätän sut liiasta kiihottamisesta.
- Ai liiasta, kysyit ja nauroit.
- Kyllä ja nämä on takavarikoitava rikosten tekovälineenä.
Koskin molempia reisiäsi ja vein kädet vyötärölle. Sormet hakivat paljasta ihoa ja lopulta alkoivat vetää sukkahousuja ja pikkuhousuja alas .....
Kun sain jalkasi vapaiksi, oikaisit ne suoriksi ja sitten vedit oikeaa jalkaa aavistuksen sivulle.
Kumarruin ja kun koskin taas reittäsi, jalkasi vavahti. Luulin että se oli pelkoa.
- Seksuaalirikoslain 1. pykälän mukaan saan vuoden linnaa, jos et sanallisesti, käytöksellä tai muulla tavalla ilmaise haluavasi. Haluatko?
Mitä sanoit tai teit sitten?
M-nainen Vihdoinkin se tapahtui
42
723
Vastaukset
- Anonyymi
En käytä sukkahousuja, joten tää ei nyt toiminut.
- Anonyymi
Hae trimmeri, on kasvanut melkein umpeen !
- Anonyymi
Ämmänä kysyin, että : Käytät sä kolttia vai onko Smithiä?
- Anonyymi
Lisään, että saamelainen ex-mieheni opetti minua puolustamaan itseäni, kun me oltiin yhdessä ja suhde oli kunnossa. Hän seisoi itse minun edessä ja sanoi, että : Vedä nyrkillä täysillä. Minä vedin ja hän sanoi : Ai saatana.
Minä sanoin : Vedän uudelleen. Ja niinhän minä vedin!
Hän näytti leukaa sano : Vedä vähän tähän.
Minä aloin vetämään niin hän sanoi: Älä vielä vedä, koska hajoaa koko nyrkki. Hän vähän aikaa miettiä ja anto koltin sekä sano : Pistä tämä nyrkin sisään ja vedä sillä!
Minä otin ja sanoin hänelle, että : Vedän koltilla sinua päähän! Sitten minä vetasin ja kysyin : Mihin minun pitää seuraavaksi koltilla vetää?
Hän sanoi, että : Ei ainakaan tänään mihinkään.
Hänellä oli kuulemma maha vähän kipeä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisään, että saamelainen ex-mieheni opetti minua puolustamaan itseäni, kun me oltiin yhdessä ja suhde oli kunnossa. Hän seisoi itse minun edessä ja sanoi, että : Vedä nyrkillä täysillä. Minä vedin ja hän sanoi : Ai saatana.
Minä sanoin : Vedän uudelleen. Ja niinhän minä vedin!
Hän näytti leukaa sano : Vedä vähän tähän.
Minä aloin vetämään niin hän sanoi: Älä vielä vedä, koska hajoaa koko nyrkki. Hän vähän aikaa miettiä ja anto koltin sekä sano : Pistä tämä nyrkin sisään ja vedä sillä!
Minä otin ja sanoin hänelle, että : Vedän koltilla sinua päähän! Sitten minä vetasin ja kysyin : Mihin minun pitää seuraavaksi koltilla vetää?
Hän sanoi, että : Ei ainakaan tänään mihinkään.
Hänellä oli kuulemma maha vähän kipeä.Kuulostaa ihan tuoksultaan ja siltä saamelaismieheltä Oliko se Arto.
- Anonyymi
-Onko sulla kortsuja?
- Anonyymi
En osaa ajatella sua enää seksuaalisessa mielessä😔
M nainen- Anonyymi
Niinpä niin. En usko että ikinä olet ajatellut edes
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen mä 😏
-toinen M - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tuli paljonkin ajateltua. Se oli jopa kiusallista hänestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tuli paljonkin ajateltua. Se oli jopa kiusallista hänestä.
Miksi lopetit lihallisten ilojen toiveet?
- Anonyymi
Esiinnytkö toisena?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Esiinnytkö toisena?
Joo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi lopetit lihallisten ilojen toiveet?
Liikaa tapahtumia, infoa ja epävarmuuksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liikaa tapahtumia, infoa ja epävarmuuksia.
Jatkan. Mutta oikeastaan se loppui jo maaliskuun alussa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen mä 😏
-toinen MNo sano jotain mistä tiedän sut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sano jotain mistä tiedän sut.
Meillä molemmilla tummat hiukset. 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sano jotain mistä tiedän sut.
Ikkuna 😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikkuna 😅
Ei
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka tummat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka tummat?
Halle Berry tummahiuksinen
Scarlett Johansson vaaleahiuksinen.
Hän vaalea hiuksinen tällä asteikolla. - Anonyymi
Älä valehtele ihmisistä.
- Anonyymi
Huomasin sinun olevan vieraslajin edustaja. Pyllysi kasvoi hartoiden välistä ja päästeli kummallisia ääniä. Silmät harittivat eripuolilla kannikoita. Viesti kovin virttynyt ja toisti "laita niitä kuvia, laita niitä kuvia, pallit siniset, auta mäjessä" - en auttanut.
Marketta -68- Anonyymi
Nyt ei lähetä tuolle kummelitasolle erotiikantappaja 😅
- Anonyymi
Sitä ei voi tässä kommentoida
- Anonyymi
Sanojen alkukirjaimet pääsee ain sensuurista läpi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanojen alkukirjaimet pääsee ain sensuurista läpi!
Joko kyr pä ko va na? 🤣
- Anonyymi
Koputtelee napaa välillä KOP kop
- Anonyymi
Nam 🤤
- Anonyymi
Jestas 😳
- Anonyymi
Todellakin haluan 😛
- Anonyymi
No osaatko vinkin kirjoittaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun nimi alkaa R: llä.😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ala
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kyllä osaan, muru rakas
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hui 😳
- Anonyymi
🤮🤢🤮🥴
- Anonyymi
Annoin mahdollisuuden, mistä et ottanut koppia. Saat rauhassa miettiä, koska et tullut vastaan. Kohdaltani tämä on puitu loppuun.
- Anonyymi
Ei Multa. Aina on oikeus ja vara muuttaa suuntaa.
- Anonyymi
Et ole hän. Joten 🤢🤮🤮.
- Anonyymi
en tykkää p*nna yhtään eli skip
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja17022195Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant729408Sannalla tänään vuorossa The Daily Show
Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.277397Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va656250Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua3216230SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1805864Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot324898HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.894526Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm974304"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste1153770