hän itse on uhrattu meidän pahojen tekojemme tähden Jeesuksessa. Se ei ole siinä, että joku muu jeesus on tapettu. Mitä rakkautta se on, että tapattaa jonkun toisen toisten puolesta? Jumalan rakkaus on siinä, että hän uhrasi itse itsensä meidän puolestamme, jotka olemme kaikki häntä vastustaneet.
Kaikki jotka kiistävät Jeesuksen täyden Jumaluudeen, pilkkaavat Jumalaa ja joutuvat pilkkaamisestaan tuomiolle Herran ilmestyessä.
Jumalan rakkaus on siinä että
5
240
Vastaukset
- Anonyymi
"Jumalan rakkaus on siinä, että hän uhrasi itse itsensä meidän puolestamme"
Mutta eihän Jumala uhrannut itseään, vaan korkeintaan rajallisen määrän rajatonta aikaansa, ja kärsi rajallisen ajan tuskia, joita moni muukin kärsi. Lisäksi ristiinnaulitseminen on täysin tarpeetonta teatteria, koska kaikkivaltias Jumala olis voinut sovittaa synnit silmää räpäyttämättä.- Anonyymi
Sitten kun sua rutto jäytää niin voit sanoa itsellesi samat sanat "kärsi rajallisen ajan tuskia, joita moni muukin kärsi".
Tai kun sut teloitetaan vaikka et ole ikinä mitään pahaa tehnyt niin sano itsellesi "ei haittaa mitään". Anonyymi kirjoitti:
Sitten kun sua rutto jäytää niin voit sanoa itsellesi samat sanat "kärsi rajallisen ajan tuskia, joita moni muukin kärsi".
Tai kun sut teloitetaan vaikka et ole ikinä mitään pahaa tehnyt niin sano itsellesi "ei haittaa mitään"."Sitten kun sua rutto jäytää niin voit sanoa itsellesi samat sanat "kärsi rajallisen ajan tuskia, joita moni muukin kärsi".
Niin voin. Entä sitten? Ei tuollaisten sanominen siihen auta.
"Tai kun sut teloitetaan vaikka et ole ikinä mitään pahaa tehnyt niin sano itsellesi "ei haittaa mitään"."
Niin voin, mutta en sanoisi: minä en ole ikuisesti elävä eikä minulla ole yliluonnollisia voimia, enkä vapaaehtoisesti lähtisi täysin tarpeettomasti teloitettavaksi.
Oliko viestissäni mielestäsi jokin asiavirhe vai ovatko huomioni uskoisi kannalta niin kiusallisia, että yrität kääntää keskustelun minuun?
- Anonyymi
aku ankka korvaa viimeisellä tuomiolla sydämesi sulallaan ja pääset ankkalinnaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1524071Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri4013164Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt142088Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa111748Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja51158- 741003
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar69995Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23901- 52872
- 71859